Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 22 March 2013

Roti Lempeng ke Roti Jala?

Dek kerana terliur tengok Roti Jala yang OKje tempek dalam entri semalam, gigih petang semalam OKje buat........  Walaupun ghupenya tak macam Roti Jala tapi  macam Roti Lempeng ........haha....... janji boleh NGAP sudah!....

Agak pelik tapi benar, ....... dinner dengan Roti Lempeng aje malam tadi...... NO NASI, NASI..... biasalah OKje ni, menu minum petang pun boleh jadi menu makan malam! hehe.......

Nasiblah Arjuna dan anak-anak OK JERR........ haha.....




Post Mortem  :
~ Mengapa Jalanya tak menjadi?
 
   ~ Mungkin 'pan' yang digunakan kecik sangat kot, tak cukup ruang nak membentuk jala .......
   ~ Mungkin adunan tepung tu cair sangat
   ~ Pan besaq melekat pulak dah.....

Tak boleh diterima langsung alasan hang OKje...... pegilah  menuntut dengan  Yang cottage dan  Sue Bee yang terer masak tu... haha....


19 comments:

  1. Mcm mana roti jala boleh jd lempeng tuh okje..mungkin tebal sangat kot acuannya tuh..hehehe..takper janji mereka2 semua tak cerewet takper mcm mana rupa sekalipun..heheh

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum
    salam jumaat yang indah
    singgah pagi :)

    ReplyDelete
  3. yang penting yang nak makannyer terima apa adanyakan... rasa tetap sama cuma jalanya jer kan...

    ReplyDelete
  4. Hehehe...tapi nampak sedap tau Kak..
    klu sy idak lah rajin nak buat..hihi(sy mmg malas nak masak2)haha.. TLBD suka tak?..kompom licin jugak kan?...:)

    ReplyDelete
  5. rupa x penting,janji rasanya sedap kan..lame da m3h x buat roti jala ni..sejak da ade ank kecik..mls sikit..huhu

    ReplyDelete
  6. sy pun first time menjalan pun mmg tak cantik jadiknya. biler dah lelama baru la jadik roti jala.. hhuhu.. baru wat minggu lepas.. mmg abis liciin utk minum ptg.

    ReplyDelete
  7. hehee..bukan kena menuntut ngan nelayan ke nak menjala nie...hihii..oklah,..tu..janji sdap,..rupa tolak tepi,..masuk perut kenyang sampai pagi,..ehe..jimat kos xyah masak makan malam yer...bagus...tapi,..izan kalau tak makan nasi...mmg xboleh lena..hihi..

    ReplyDelete
  8. Yang penting sedap...tak kisahlah klu rupanya tak mcm jala...hehe

    ReplyDelete
  9. janji rasanya marvellous occay... ^_^

    ReplyDelete
  10. ala.. ada lah rupa jalanya tu.. kira menjadi lah.. yang penting rasa kuahnya.. kan kan.. :)

    ReplyDelete
  11. deqla suka roti jala!! nyum3... terliurrrr.....

    ReplyDelete
  12. hahaha . takpe . janji kenyangggg >.<

    ReplyDelete
  13. Roti lempeng berjala namanya tu..!

    ReplyDelete
  14. Bolehlah tu kak....
    Adalah jugak rupe roti jala...
    Hehheheh..
    janji bila makan, perut kenyang dan hati senang... =D

    ReplyDelete
  15. asalkan sedap dimakan sudah...tang rupenyer tu lain kire lah kan OKje...;p

    ReplyDelete
  16. Menjala... ruper tak penting okje, janji sedap.

    ReplyDelete
  17. rupe tak penting..yang penting tue kenyang..Alhamdulillah lah..ye tak ?

    ReplyDelete