Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 13 May 2013

Macam kristal.....

Dalam diam rupanya TLBD belikan sesuatu untuk OKje sempena Hari Ibu...... Dia beli kat sekolah katanya.... Cikgu jual! RM 2...... hehe.....

Suka sangat IBU dik.... cantik, macam kristal...... ( Jadilah, walaupun 'macam' je.....hehe )


Untuk apa agaknya nikan? Hiasan je ke?


28 comments:

  1. Chantek....mmmg mcm kristal....

    ReplyDelete
  2. bagusnya... ingat juga dia pada ibunya... hehe

    ReplyDelete
  3. pandai na cikgu buat bisnes juga, hehhhe

    ReplyDelete
  4. cantik... bertuahnya OKje, anak2 ingat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorang tu je UA yg belikan pun.......hehe kebetulan Cikgu jual kot

      Delete
  5. Semuanya bunga..anak2 bujang saya pun bagi bunga..hehehe

    ReplyDelete
  6. alololo sweetnya anak dara OKje.. hehe
    Zaza belom dapat lagi.. memandangkan mlm ni baru nak gi mkn2 sempena hari ibu (belated) tgk je lah apa si Khairine nak bagi hehe

    ReplyDelete
  7. ala..la..la...sweetnya TLBD ni...suka kan Kak bila naak bagi hadiah walau pun kecik je..paling tidak depa tahu menghargai kita sbg ibu bapa..
    cantik lah Kak.. boleh buat perhiasan:)

    ReplyDelete
  8. bertuahnya sis,..anak mengingati...simpan sajalah buat kenangan hari tua nnt..ehe... cikgu pun pandai berbisnes gitu kan jual kat murid2 dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. cikgula yang pandai buat bisnes....

      Delete
  9. cantiknya kak..nnt cr friends dia..biar meriah skit...:)

    ReplyDelete
  10. cantikk.. teman pun suka.. =)

    done klik 2 iklan.. =)

    ReplyDelete
  11. Cantik....macam kristal lahhhhhhh....bertuah nye makkkk....kehkehkehhh...simpan kat pasu bunga je lah...kot2 bertuka jadik emas pulokkkk...hahahhaa

    ReplyDelete
  12. ingatan tu yang penting..setiaphari adalah hari ibu..kata anak2

    ReplyDelete
  13. Cantikntya kak....
    ALhamdulilah ingat dia kat akak kan... =D

    ReplyDelete
  14. oklerkan tanda ingatankan..
    cikgu sekarang untung gak boleh berniaagakan...

    ReplyDelete
  15. cantiknye kak..seronok dpt hadiah dr ank2 kan..

    ReplyDelete
  16. Itulah...kita amat menghargai hadiah pemberian dari sesiapa sahaja, tapi kadang kala tu hadiahnya....nak buat ape ni? Simpan aje le...

    ReplyDelete
  17. Selamat hari ibu Okje....
    Cantik hadiah tu....:D

    ReplyDelete
  18. Hadiah kejutan sempena Hari Ibu. Sweet. :-)

    ReplyDelete
  19. itu untuk hiasan... ^_^ Selamat Hari Ibu OKje... bagus TLBD... ingat hari dan tarikh penting...

    ReplyDelete
  20. Comel Okje..that one plastic ke real kristal..nway selamat hari ibu untuk Okje..

    ReplyDelete
  21. ehh cantik la.. mmg mcm kristal..nnti kalo org tanya, ckp je tu kristal..bkn org tau pun..wakakaka.. utk apa ye? dah mcm tongkat sakti pun ada.. yg bole buat magik2 tu...hihi... ;p

    ReplyDelete
  22. ingat anak kat emaknya kan....

    ReplyDelete
  23. hari khamis ni giliran cikgu-cikgu pula dapat hadiah....

    ReplyDelete
  24. Ala, kita tak dapat apa2 pun tahun ni, anak2 duk sibuk dengan hadiah hari guru, so hadiah ibunya ni terpinggir... sedih tul lah...

    ReplyDelete
  25. hiasan jela kot. letak dalam gelas hihi

    ReplyDelete