Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 4 May 2013

PRU13 ~ Memangkah

Assalamualaikum dan selamat malam sahabat bloggers......

Masa ni memang betul-betul tengah malam ni...... 12:04 ..... baru sempat mengadap lappy dengan santainya malam-malam cenggini......  so maknanya entri ini adalah autopublish yeh.....

Rasa lama tak bertenggek kat blog korangkan.........  yelah sejak-sejak rutin dah berubah ni huhu........ tapi tak pe, pelan-pelan nanti OKje sampailah .......

Dah solat istiharah ke belum?  Bukan ke nak pergi MEMANGKAH Ahad ni, manalah tahu dapat petunjuk!
Menanya je lebih........ 'orang tu' bukannya buat punnnnn   haha.....

Undi PRU 13
credit pic akmaomar
Sebenarnya NGERI jugak menunggu PRU13 ni....... satu undi kita menentukan siapakah yang akan memerintah untuk sekurang-kurangnya 5 tahun akan datang.....
Pening betul mikiorkan....... walaupun dengar cerita dari Arjuna ........ hehe ( nak baca sendiri pasal politik ni, kurang rajin! haha....) sat yang ni macam ni, yang tu pulak macam tu, so ikut RASA HATI mak ajelah hari Ahad esok!

Susah beno pangkah LADYBIRD je hehe.....


32 comments:

  1. Pangkah jgn tak pangkah adinda. Kali ini memang sengit percaturannya. Macam-macam agenda sampai YB-YB hantar SMS tengah malam masa kita tidur pun ada kan... tak tidur agaknya mereka ni..

    Bila lagi nak tunjuk kita ada kuasa (kuasa memangkah aje pun hihi..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dahsyatnya kanda....sampai gitu sekali....mungkin okje tak femes lagu mcm kanda kat sana kot..... Ataupun YB kat sini belum sampai meroyan haha.....
      Psst....kanda betul tu....tunjuk eksen le kuta haha....

      Delete
  2. susah2 pangkah jer semuanya.. (undi rosak erk...?? owhhhhhhhhhh tidaaaaakkkkkkkkkkkkk!!!!!!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh dipertimbangkan kalau pening hehe.....

      Delete
  3. tu dia...kak OKJE pangkah dah x rahsia dah skunk ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ladybird eh?.....hehe...wayang je tu...

      Delete
  4. apa kita pangkah, tu la dia pemimpin kita.
    selamat mengundi sok ye.

    ReplyDelete
  5. Semoga pilihan kali ni bakal menjadikan keamanan dan kemajuan lebih kepada negara kita serta memelihara apa yang sepatutnya kita ada sekarang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu AN...semoga kita sebagai rakyat dapat sama sama manfaatnya!

      Delete
  6. selamat mengundi okje...pilihlah yg terbaik yer :)

    ReplyDelete
  7. apa2 pun pangkah yg terbaik, selamat mengundi Okje

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum ... lebih senang klu calon kat tpt kita tuh kita kenal n dah terbukti tunai tjwb sbg dun . parti tolak tepi kot .

    ReplyDelete
  9. Selamat mengundi Kak..
    yg penting undi dgn bijak utk 5 thn mendatang:)
    rutin berubah ye Kak.?? malam2 br dpt ngadap lappy...
    takpe yg penting didahulukan...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu...sedih baca komen ni, sebab terlampau positif haha

      Delete
  10. selamat mengundi OKje...pangkah jangan tak pangkah..nway this time around rasanya semua calon cuak..tak boleh nak jangka kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Raudzah..... bukan calon je cuak, dengan kita kita sekali cuak! hehe

      Delete
  11. salam hainom ..
    pangkah jgn tk pangkah ..
    lima tahun kita diberi kuasa ..
    guna kan kuasa yg ada ..
    pangkah jer Bini Najib
    he..he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..... harus jugak kalau dia bertanding haha.....

      Delete
  12. selamat memangkah ye akk ok je..tak sabar nk menunggu kptsn mlm nanti

    ReplyDelete
  13. selamat memangkah walaupon dah lepas...haha

    ReplyDelete
  14. susah betul nak jangka... & susah jg nak pikior mana 1 nak pangkah.. hehehe
    apa2 pun dah selamat semalam hehhe

    ReplyDelete
  15. aik...Cik Puan Ladybird tu masuk bertanding parti mana dan parlimen atau DUN mana OKje...ekekekekekee....

    ReplyDelete
  16. terjawab sudah keputusannya.sedey sebab DAP mula tunjuk tariing..huhu

    melayu bergaduh sesama sendiri..

    ReplyDelete
  17. haha... ladybird tu tercalon ke kak ??? alaaa.. dah terlps nk pangkah... ;p

    ReplyDelete
  18. yes dah selamat pangkah..best laa yg dipangkah dh menang..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha...nak mencelah kat izan jap....tahu la dah izan pangkah siapa...haha

      Delete
  19. dalam duk sibuk nak memangkah tu, sebenarnya masa ngadap kertas tu gementar jugak perasaannya..

    ReplyDelete
  20. seronok ya dah berpengalaman menjadi pengundi....

    ReplyDelete