Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 17 June 2013

Lambaian KA'ABAH...

Semalam, pukul 5 OKje dah bangun, nak menyiapkan SANDWICH punya pasal....
Sandwich Teloq dengan sandwich Sardin je pun...... ( bangun, punyalah pagi mengalahkan nak menggoreng  mee! hehe.....)

Nak bawak ke KLIA sebenarnya, kakak OKje diberi peluang menyahut LAMBAIAN KAABAH....
Memang nak jumpa dia sesangat, nak mintak dia tolong doa, apa lagi kalau bukan doa untuk kesejahteraan anak-anakkan.......Walaupun doa ibu itu lebih AFDHAL, tapi  berdoa di depan KA'ABAH, bukan ke satu kelebihan .......

Dapat snap dari jauh je.........
Dari kiri, anak saudara OKje dan isteri, kakak dan anak bongsunya
Budak TLBD ni memang dah sign kontrak dengan blog ni, jadi model hehe.....
Biasalahkan.... bila dah mengiringi orang ke Mekah ni, air mata memang tak dapat dibendung lagi, jatuh  tanpa dipaksa...... Tetiba sayu......

In sha Allah. sampai masanya nanti akan sampai jua aku sekeluarga ke rumahMu, Ya Allah...........

31 comments:

  1. iN shaa ALLAH..amin..semoga kakak ok je selamat pergi&kembali.

    ReplyDelete
  2. In Shaa ALLAH one day Okje pasti kesana. semoga kakak dapat umrah yang mabrur

    ReplyDelete
  3. selamat beribadat ditanah suci tuk kakak okje..
    inshaallah rajin berdoa dan menyimpan ...Allah akan sampaikan kita kesana suatu hari nantikan okje..

    ReplyDelete
  4. Semoga kakak okje selamat sampai dan selamat kembali...

    ReplyDelete
  5. selamat beribadah dan selamat pergi dan pulang ke tanah air..

    ReplyDelete
  6. Semoga kakak nya dpt umrah yg maqbullah. Ameen

    ReplyDelete
  7. InsyaAllah giliran kita kesana akan sampai jua...
    amin! sayu kan Kak bila hantar org gi Mekah ni...

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah dapat ke sana :)



    InsyaAllah doa kat sana dapat dimakbulkan

    :D

    ReplyDelete
  9. Moga semuanya diberi kesihatan terbaik utk menjalankan ibadah di sana. Kanda percaya kalau niat dah dipahat memang tak lama dinda pasti akan menyusul ke sana bersama seisi keluarga. Amin...

    ReplyDelete
  10. in shaa Allah bila tiba masanya dgn izinNya, dpt la kita ke sana pulak kak.. teringin juga nk jejakkan kaki ke mekah... ;)

    ReplyDelete
  11. sedap la sandwich telur dari mee goreng =)

    ameen. semoga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  12. InsyaAllah kak OKje. Semoga dipermudahkan..

    ReplyDelete
  13. in shaa Allah masa kita akan sampai nanti.. kita doakan yang baik baik ye okje...

    ReplyDelete
  14. In shaa Allah,ade rezeki kite akan kesana jugak nanti...kalau sis dulu yang pogi jangan lupe seru name cik kat depan kaabah tauuu

    ReplyDelete
  15. selamat pergi dan balik..

    Kepada semua Nuffnanger, jom like page Nuffnanger Malaysia untuk tingkat earnings kita semua

    Nuffnanger Malaysia

    Realiti dan Fiksyen




    ReplyDelete
  16. Insyaallah...tiba masanya nanti, OKje pula mendapat lambaian kaabah.

    ReplyDelete
  17. In shaa Allah . bila kita dah berniat , tak mustahil Allah makbulkan . cum perlu bersabar hingga masa itu tiba ...

    ReplyDelete
  18. hai laling..mana pegi beb..petang tak nampak lagi ?..bz ker ??

    memula htr org g mekah nnt sis pasti akan ke sana juga..In shaa Allah....

    wah TLDB dah ikat penjanjian yer..berapa bayaran tu..ehe...

    ReplyDelete
  19. Insha allah.moga kita pun diberi peluang mjadi tetamu Allah

    ReplyDelete
  20. syukur alhamdulillah, ada rezeki dapat peluang menunaikan rukun Islam ke 5.

    ReplyDelete
  21. semoga mereka selamat pergi dah kembali... teringinnya nak ke sana juga....

    ReplyDelete
  22. InshaAllah... semoga selamat pergi & selamat balik..

    ReplyDelete
  23. Semoga selamat pergi dan balik.. Amin

    ReplyDelete
  24. tengah gigih ni simpan duit OKJe... Farah nak gi umrah... he he he... siapa yang tak nak pegi kan?

    semoga kakak OKJe tu selamat pergi dan selamat pulang...

    *berdoa dengan seikhlas hati di hadapan Kaabah dan penuh tawaduk ni memang berkesan... Farah x pernah la...tapi ada orang pernah doakan untuk Farah...dan apa yang dipohon selama ni tu, Alhamdulillah dimakbulkan...

    ReplyDelete
  25. alhamdulillah dah terpanggil ke sana yer dier !

    ReplyDelete
  26. in sha Allah...bila dah ada niat...mesti akan sampai juga ke sana...cepat dan lambat jer..

    ReplyDelete
  27. semoga kakak okje selamat pergi dan pulang... saya pun sokmo sayu kalau org pi mekah... dalam hati doa... moga Allah bagi peluang saya ke sana...

    ReplyDelete
  28. seronoknye.. pergi ke rumah Allah.. semoga kita dapat sampai ke sana satu hari nanti..^^

    ReplyDelete