Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 27 June 2013

TANGAN yang menghayun buaian

TANGAN ini ada kalanya bisa mematahkan besi......  ( tak sengaja beb.... hehe) 


Sehinggakan tingkap menjadi cacat....... hoho....


Ada kalanya jugak TANGAN ini dipersalahkan kerana kerosakan barang, atas alasan tiada 
sifat kelembutan tuan empunyanya...... 

Tak semestinya yang GANAS itu tak baik, dan yang LEMBUT itu baik..... 
( ececeh.... macam pernah baca je entri tajuk cenggitu.......hehe...)

So, redho ajelah Arjuna ...... dapat bini cenggini hehe......
Jangan sekali-kali dipersalahkan TANGAN yang menghayun buaian tu.....   




43 comments:

  1. Salam kakkkk...
    OUuuu..takutnye...
    Errr ade juga jumpe geng kat sini...uhuk..s3lamat berkenalan..wink2...wakaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...geng yeh? bagus le cenggitu....tak lah sorang2 je...

      Delete
  2. haha... ganas sikit sikit tak pe, bukn kategori pukul orang ni...

    benda kebetulan nak rosak tu, nk minta dibeli baru... saya pun penah, pegang tombol pintu dan rosak, dua kali lk tu rosak di tngan saya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah pasal OKje rasa mmg dah sampai masa dia...kebetulan pulak, bukan calang calang orang yg pegang!.... Apa lagi, teruslah sampai ajal dia..... hehe

      Delete
  3. KEH3..BESI TU LEMBUT KAK,,KT RUMAH M3H 2 DAH PATAH..M3H PUNYE KEJE LA TU..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib ada geng M3H....
      Tulah...okje rasa besi tu pun agak lembut gitu!hehe

      Delete
  4. selamat pagi.. lame fifi tak singgah sini..

    singgah2 tengok kegansan.. hihi.. gurau je.. ok lagi tu kak.. da tak sengaje kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah Fifi...mana pi? Lama tak mai....

      Delete
  5. hihi ala sikit je tu :p


    bukan jd kak yong kawasan pun hikhik




    p/s: yg lesung batu belah kiri tu, teman tapi mesra kita je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lesung batu? pic yang mana satu ni? hehe

      Delete
  6. muahahaha.. ini namanyer.. bini ku sasa.. muahahaha... ish..ish..ish... kalu pegang tgn saya mau kemik tgn saya nih hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoho...lebih kurang gitulah gamaknya ...'aku yang sasa' hehe

      Delete
  7. tajuk best la.. tangan yang menghayun buaian.. hihi.. wanita kan serba boleh :)

    ReplyDelete
  8. ke akak ngah geram time nie? hihi

    ReplyDelete
  9. HAHAHAHA.... saya suka ayat dari perenggan kedua akhir...hahaha

    ReplyDelete
  10. salam. hebatnye tgn menghayun buaian ni...risau jgk ni nnti semua tingkat tk berkunci...hehehe

    ReplyDelete
  11. hehehehe....noe pun pernah patahkan benda yg sama...ganas ke kita??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke?....hehe... kalau gitu, kita ni bukan ganaz.... dah sampai hayat besi tu agaknya Noe...hehe

      Delete
  12. dah sampai masa nak patah kennn..hehehehe..x kan nk salahkan tangan ;)

    ReplyDelete
  13. Salam hainom.wah...leh patah besi tu...mmg tgh geram ni.hehe

    ReplyDelete
  14. wah..dahsyat juga ni..hehehe

    ReplyDelete
  15. wahhh besi pun boleh patah... giler ganaz nih.. wanita besi ke hape ni?? kohkohkoh...

    ReplyDelete
  16. hehehe.. itulah.. rasanya dah habis lembut buat.. ;)

    ReplyDelete
  17. Apa jugalah dinda kerjakan sampai jadi macm tu hihi...

    ReplyDelete
  18. ok apa Okje ganas sikit-sikit baru ada thrill..he..he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg best statement ni Raudzah....i likee

      Delete
  19. Tumpang lalu...mak oii!! kuatnya tangan!

    ReplyDelete
  20. eh eh...cam tau jer entry yang berbaur seperti itu...wakakakaka.... wah...kuatlah OKJe...ni kalau ajak gi gym ni boleh try suruh angkat besi ni...he he he....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat rumah ni angkat beras sebelah tangan je tau! Hehe... Jangan percaya.... Acah aje tu hehe

      Delete
  21. Ganaz! Saya pun heran juga, kalau kat umah ni mesti pompuan yg selalu patahkan atau rosakkan tombol pintu, tingkap, laci, almari dan kabinet... Atau itu satu cara nak yg baru... Hmmm... Masih xpaham.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhhh pasal ni ke keluar statement yg kat latest entri tu ke BM?
      Okje tak kisahlah BM...memang le entri yg dipublishedkan tu untuk orang komen.... Sikit pun tak terasa.... Kalau tak bersedia dgn apa bentuk komen tak yah le keluarkan entri yg kontroversi .... Tak gitu BM? Toksah risaulah small matter je!

      So.... Org sana tu lebih kurang spesis okje le ni hehe

      Delete
  22. Bukan ganas tu. dah jangkahayat tu panjang itu je. Kena la ganti yg baru.

    ReplyDelete
  23. dasyat tu.
    suruh tukar yg baru kot kak. hihi

    ReplyDelete
  24. wah..spesis Wonder Woman nih...
    bukan salah tanganlah okje..salah besi tu...

    ReplyDelete
  25. Haha okje tak bsalah tu.padahal mmg besi tu tgu masa je nak patah. Betul tu tgn yg mhayun buaian ni mampu buat mcm2

    ReplyDelete
  26. omaigadddddd....ganas sungguh makkkkk...hahahhahha :P

    ReplyDelete
  27. i like.... dekat raya kan..nak minta baru ke....ehe... ala bukan sengaja tuuu

    ReplyDelete
  28. hahahaha....ganaz tapi lembut!;p

    ReplyDelete
  29. ala... benda dah nak cabut nak buat cam manakan ?! :P

    ReplyDelete
  30. terlebih kuat okje ni. hahha kadnag2 barang2 ni ada tarikh luput dia, saya rasa la (another excuse bila merosakkan barang).

    ReplyDelete