Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 3 July 2013

Cucu.....

GERAM tengok budak ni...........
Rasa nak geget-geget je pipi dia tu........
Bukan yang ada Tahi Lalat Bawah Dagu tu........ yang tu, dah tua dah ..... tak best ..... hehe......


Dia ni tak takut orang langsung! Selamba je, bila kena tinggal dengan mak ayah dia pergi umrah baru-baru ni...... Sikit tak mencari......

Cucu.....  ada lagi 26 orang berderet kat belakang tu......hoho.....

31 comments:

  1. UA tak kirapun cucu ada berapa ramai, maklum le berderet.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Ya Allah..comelll nya dia.. tapi TLBD pun comelll bah.. mcm mak dia..hehe:)

    ReplyDelete
  3. So cute..ada macam Okje sikit-sikit..sikit ajelah..he..he

    ReplyDelete
  4. Dah ada cucu? SA baru berderet anak buah je...

    ReplyDelete
  5. mmg comei, agaknyer ramai yg mlayan itu dia tak ingat kat mak ayah nyer yg pg umrah

    ReplyDelete
  6. hai nenek,,,,hihihih,,, nenek ke opah nie,,, ehe,,comelnyew cucu,, izan cucu br sorang, harap tahun depan bertambah laa cucu opah cu, ehe

    ReplyDelete
  7. WAHHH . TOMEY LA . HIHI ..

    HAH NENEK ? HIKHIK .. HI

    ReplyDelete
  8. uh comelnya si kesil tu..dia tu anak admin ker? berapa tahun?

    ReplyDelete
  9. comei,, pipi bam bam,,,haha... uish, berderet lagi na? untungla,,haha

    ReplyDelete
  10. Alahaii...comei je..auntie die kat seblah pon comei...kekekkee

    ReplyDelete
  11. assalam okje..comelnya dia..memang patut kena gigit

    ReplyDelete
  12. Salam hainom,
    Klu kecik dh comel nnti klu umo 20 thn akan jd rebutan. Bocah lanang atau wedok

    ReplyDelete
  13. Comel sungguh, kena pula dgn aksinya!

    ReplyDelete
  14. memang comel....macam neneknya kot....

    ReplyDelete
  15. Akak balik belah suami dah jadi onyang...:)

    Sebelah akak still muda lagilah.

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. Tak MA......Johor + Kelantan hehe

      Delete
  17. mak ai tomeinya cucu OKje..haruslah opah chu nyer sayang sangat2...

    ReplyDelete
  18. alololo dua2 pun comell.. yang ada tahi lalat kat dagu tu anak dara manis hehhe

    ReplyDelete
  19. ya Allah..comelnyee... TLBD tu pun comel la.. tahi lalat dia tu yg bikin sweet je muka dia.. ;)

    ReplyDelete
  20. Ya Allah comellllllllllll.

    ReplyDelete
  21. gebunye pipi dia...rasa macam nak makan je

    ReplyDelete
  22. Comelnya...tak dari comelnya nampak sangat nakalnya..heheheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg Nep....nakal ......boleh tahan keras kepalanya hehe

      Delete
  23. di bawah dagu gugurl tu tahi lalat ke..?nampak sweet sgt...

    ReplyDelete
  24. occay, sangat2 comel dan sangat terpikat dengan dua2 sekali...he he he... dua2 comel...

    ReplyDelete
  25. Alahai comeynya!!!gebunya!bak sini,kita xde pruncess lg nih hihi

    ReplyDelete