Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 20 July 2013

MATA Kilauan Emas....

Salam 11 Ramadhan.....

Selamat berhujung minggu Sahabat Alamaya!.....
Wah!!!.......  tidoq sampai siang nampaknya tu ! hehe .......

For sure buka pose hari ni menu MELETOP-LETOP........ Lepas geram katakan. Yelah, hari bekerja mana sempat nak tunjuk skill memasakkan...! haha....

Masa duk menyidai baju 2 hari sudah..... kebetulan jiran sebelah (Cina ) baru balik daripada mana tah..... makan rasanya! ( takkan nak tanya kot, busy bodylah sangat pulakkan.... hehe )

Jiran     :   You mau ini meja ka?
( Sambil tunjuk pada meja yang dia dah letak kat luar rumah! Tak nampak pun sebenarnya, sebab terlindung dengan tembok... hehe....  Tapi gigih jugaklah memanjangkan leher OKje nak menjenguk meja tu walaupun leher dah hampir tenggelam atas sebab 'gemuks' hehe.... )

OKje   :    Emm.....rumah saya sudah penuhlah....
Jiran     :    Ini ( sambil angkat )

Alamak! macam cantik je meja tu (dalam hati! ). Terus je cakap, BOLEHLAH...... hehe.... ( Mula-mula jual mahal yeh OKje hehe........ )

Ummu  Aidan sila kejam mata......  jangan tengok daun kuchai yang
tak terbela tu yeh! hehe..... 
Tak taulah mata korang tengok cantik ke tidak, tapi mata OKje SUKA lah.....
MATA Kilauan Emas kot! haha.....

psst..... Entri autopublish ni..... balik kampung!

34 comments:

  1. ha'aaaaaa rezeki, jgn ditolak maa..

    nampak jer kecik tapi mau RM400-500 tu kalau yg baru

    ReplyDelete
  2. cantik..letak kuih raya tu..lagilah cantik

    ReplyDelete
  3. Memang masih cantik. Kalau kanda pun tak tolak..
    Tak apa kucai dinda tak sehebat ummuaidan tapi yg penting dah tak payah membeli - rajin jugalah tu. Ummuaidan dia specialist menanam sayur:)

    ReplyDelete
  4. Selamat pulang ke kampung...samalah, sebentar lagi nak gerak...

    ReplyDelete
  5. hmmm UA tak nampak kucai tuh okje..cuma nampak meja yg cantik tuh jer..bestnya apat free..untung okje..:)

    ReplyDelete
  6. meja tu perlu di samak tk ..
    he..he...
    apapun ..
    cantik meja tu

    ReplyDelete
  7. Cantik Okje..kalau bagi kat kita pun sure ambil..he..he..

    ReplyDelete
  8. Orang dah offer, amik je la kan kak...
    Hehehhehhe...
    Lagipun cantik ape....

    ReplyDelete
  9. kaki meja slim saya suka..

    ReplyDelete
  10. Cantik lagi la okje...rugi kalau tolak x mahu ambik tau...

    ReplyDelete
  11. Memang cantik tu okje..kalau acik pun tak tolak

    ReplyDelete
  12. kalau sesuai dengan kawasan persekitaran dan pemandangan amik je kak :D

    ReplyDelete
  13. cantik lah Kak..mmg sayang klu buang...:)

    ReplyDelete
  14. nak kata apa melainkan syukur ye tak...?

    ReplyDelete
  15. rezeki tu..leh santai minum petang

    ReplyDelete
  16. huhu., free., nk jugak., meja da amik., ptg nnt hulur2 la lauk ckit kat jiran tu eik., kekeke

    ReplyDelete
  17. Okey je... sebab free... lagi pun masih elok

    ReplyDelete
  18. Petang2 boleh duduk minum teh dengan arjuna...kalau saya pun ambil...rezeki jgn ditolak

    ReplyDelete
  19. Wah , dapat meja. Bagus jiran walaupun bangsa nya lain tapi harmoni dan bertegur sapa. bagus Ty suka camtu. Kat Putrajaya ni keliling Melayu , semua buat hal sendiri , rindu suasana camtu kat Penang.

    ReplyDelete
  20. p/s ye okje..ada yang takut jerawat hinggap..banyak juga yg tempah tanpa kacang..

    ada juga yang tempah kosong..tak ada ikan bilis,tak ada kacang..kualiti pada tepung tu yg sedap bukan pada banyaknya kacang atau ikan bilis..sbb tu rasa sekali nak berkali2..cubalah dulu..

    ReplyDelete
  21. Cantik meja tu...mmng rezekikan..

    ReplyDelete
  22. cantiklah meja tu okje..boleh wat hiasan di hari raya nanti..ekekek

    ReplyDelete
  23. helok ler tu OKje.. buat utk letak kat luar rumah sambil2 santai.. ;)

    ReplyDelete
  24. ehh cantik la meja tu.. untung la ada jiran yg baik hati nk bg free2 je kan..

    ReplyDelete
  25. cantik n masih baru..klu sy org nk bagi dengan tak malunya mau je.haha

    ReplyDelete
  26. Benda free memang cantik..kikikikikiki

    ReplyDelete
  27. Eh nmpk cantik.lg meja tu...

    ReplyDelete
  28. cantik dan elok lagi. rezeki jangan tolak ye tak hihihi

    ReplyDelete