Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 27 July 2013

Entri tak ada TAJUK...

Salam petang Ramadhan ke 18, sahabat alamaya!

Kalau korang tak tanya pun, tapi mak nak bagi tau ni hehe....

Pssttt..... OKje tengah duk menanti tetamu yang masih belum kunjung tiba ni....
Tak sabar youuu ..... huhu....

Nampaknya tak semua adik beradik Arjuna yang dapat dikumpulkan.... tak cukup 'korem' le gamaknya...

Tak pelah...... Yang penting hajat FIL nak berkumpul dapat ditunaikan......





28 comments:

  1. Mesti Meriah berbuka hari ni.

    ReplyDelete
  2. tuan rumah masak apa menu hari ni
    bestnyer depa dapat bekumpul nnt jgn lupa ambil gambar
    ehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sempat pun beb nam ambik gambau...hehe

      Delete
  3. Assalamualaikm n selamt ptg..

    dh 18 hari kita berpuasa..begitu cepat masa berlalukan...kat rmh mak ni tgh meriah dgn anak buah yg blk untuk berbuka nanti

    ReplyDelete
  4. Wah hari yg ditunggu dah tiba er okje..selamat berkumpuldan berbesday part yer..nanti letak gambar tau menu2 okje hari tu

    ReplyDelete
  5. Bestnya makan beramai2..selamat berbuka puasa ramai2 tu.....

    ReplyDelete
  6. oh! berbuka ramai2 ye Kak? wah..mesti happening ni..masak apa tu? ker tunjuk kat PARAM lg?..hehe:)

    ReplyDelete
  7. Salam 18 Ramadhan Okje..mesti dok sibuk buat preparation untuk raya ni..

    ReplyDelete
  8. Asyik menanti sambil publish entri...sampai terlupa nak letak tajuk N3! hehe
    Semoga gembira disamping insan2 tersayang d hujung minggu

    ReplyDelete
  9. tangi, tangi ..
    siapkay sahur ..
    wetengngay ngeleh ..
    hu..hu...

    ReplyDelete
  10. mesti banyak menu berbuka ni kan.... ramai tetamu yg datang

    ReplyDelete
  11. bestnya dapat berkumpul ramai2 dan berbuka sama2

    ReplyDelete
  12. Adoiiiiiii UA xder idea nak komen pulop...

    Apa2pn selamat berbuka puasa ramai2, pasti meriahkan..

    ReplyDelete
  13. OKje, comel je nickname. Salam singgah ye? Update sikit menu berbuka :)

    ReplyDelete
  14. sekali dlm bln ramadhan kan . FIL nak gak rasa meriahnya bersama anak - anak . maklumlah bila nak dekat raya nanti bkn semua dpt balik beraya . ada juga yg kena giliran mertua ...

    ReplyDelete
  15. akak okje lupe bubuh tajuk. hehe
    dan mesti makin best ramadhan dan syawal kalau semua adik beradik dan sanak saudara berkumpul :D

    ReplyDelete
  16. janji dapat bersama2 mesti best kan kak OKje =) meriah dah tentu

    ReplyDelete
  17. best lah kan dapat berkumpul ramai2

    ReplyDelete
  18. Sedih kakpb tau....buka puasa bertiga je kat sini, ayah tengok ibu, ibu tengok anak bujang (tekak tetap lalu telan apa saje):)

    ReplyDelete
  19. bestnye berbuka dgn family besaq! sape yg dinantikan tu?

    ReplyDelete
  20. janji dapat together2 kan kan …

    ReplyDelete
  21. tahun ni x dpt berbuka pose ramai2 cm tahun2 sebelumye..masing2 sibuk dgn aktiviti sendiri..

    ReplyDelete
  22. ohhh....tengah selebret befday letewwwwww

    ReplyDelete