Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 9 July 2013

Salam RAMADAN MUBARAK...


TEMAN.....
Salam RAMADAN MUBARAK ........

credit pic rugusavay.com
Semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan kesabaran dan keimanan dengan izin Allah.

Maaf di pohon seandainya ada keterlanjuran kata yang menyinggung hati kalian. 
Sesungguhnya diri ini hanyalah manusia biasa.....
Takut dalam masa bergurau dan bersenda ada yang terluka..... 

Tiada niat dihati ini untuk melukakan sesiapa....
Hanya satu yang didambakan....
Supaya ada kemesraan dalam ikatan ukhwah.. 


** Salam Ramadan jugak buat Arjuna dan anak-anak tersayang.....

29 comments:

  1. Selamat berpuasa.. UApn nak minta maaf jugak sbb kdg2 tu bahasa cam tak berbudi jer.. kiranya kosong2 erk...

    ReplyDelete
  2. salam ramdhan kak....

    maafkan bk =(

    ReplyDelete
  3. Kemaafan juga saya pohonkan . Dalam bersembang dan bergurau mungkin ada yang menguris . Salam ramadhan dan selamat berpuasa ...

    ReplyDelete
  4. Salam ramadhan dari SA dan keluarga..

    ReplyDelete
  5. selamat berpuasa kak...^__^

    ReplyDelete
  6. Salam Ramadhan Okje..
    Selamat menjalani ibadah puasa

    ReplyDelete
  7. semlm dah ucp kat wechat..skng dlm blog pulak eh..hihi..
    selmt berpuasa kak okje... ;)

    ReplyDelete
  8. Selamat berpuasa OKje..
    jgn cengkelat yerrr ;p

    ReplyDelete
  9. salam Ramadahan juga dr KY, dan selamat menunaikan ibadah puasa, kemaaffan juga KY pohon seandainya ada yg terkasar dan terkata

    ReplyDelete
  10. Selamat berpuasa OKje...sama2 la kita bermaaf-maafan sekiranya adalah tersinggung kata..

    ReplyDelete
  11. salam ramadan & selamat berpuasa..:)

    ReplyDelete
  12. Salam ramadhan ye sis..Cik mintak maaf skiranye terlebih bergurau ye..maafkan kekhilafan diri ini...cewahhhhh...hihi

    ReplyDelete
  13. selamt berpose ya...lalaa..ada yang tak pose ke rheee

    ReplyDelete
  14. salam ramdahan OKje..and sama-smalah kita bermaafan k, mana tahukan sambil-sambil berblogging ni ada yang terasa..

    ReplyDelete
  15. Selamat berpuasa semua!jemput singgah blog saya

    ReplyDelete
  16. sama2lah kita bermaafan sesama sendiri...betterhalf cakap seorang muslim dan muslimah yang baik adalah orang yang mampu memaafkan orang lain walau apa jua sekali pun... *_^

    ReplyDelete
  17. salam ramadhan jua buat mu teman,,

    ReplyDelete
  18. salam ramadhan&selamat berpuasa ye ok je..

    ReplyDelete
  19. Salam Ramadhan dan selamat berpuasa.

    ReplyDelete
  20. assalamualaikum OKje. lame tak singgah sini...hari ni baru berkesempatan nak berBW. Selamat berpuasa buat OKje sekeluarga:)

    ReplyDelete
  21. salam ramadhan dan selamat berpuasa ya OKje

    ReplyDelete