Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 19 October 2013

Panggang memanggang

Hari ni nak tempek picto menu OKje lately....
Mak kan tengah kemaruk PANGGANG MEMANGGANG.....hehe..... Apa aje benda lalu depan mata memang rentung le jawabnya kena panggang dengan OKje !

Tulah tu......jangan sesekali mencabar mak suruh memanggang, sampai hujung tahunlah
nampaknya menu AYAM PANGGANG selagi tak jemu! haha....
Jangan salah sangka pulak yang OKje dah ada PEMANGGANG AJAIB..... Idak lagi weyh.....Senyap  je gayaya anak Pak Rahman tu, tak de pun cerita nak belikan .....huhu....
Hadiah anniversary bulan November ni pun OK gak bang hehe....

My trade mark...... Rentung dan OKje mana boleh dipisahkan.....hehe
Ayam Percik limited edition menu tengahari semalam...... 
Semua kerja-kerja memanggang adalah menggunakan OVEN je....
Itu ajelah cerita teman untuk hari ini....
Sekian terima kasih....




53 comments:

  1. dengan muka tak malu nak tanya agaknya harni rajin buat menu yg sama ker ? keh..keh..keh,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak suri..... lama dah tak merentung hehe....

      Delete
  2. ha3.. OKje2, awal2 pagi lagi kasi 'petua awet muda', apa taknya, baca jer entri ini terguling2 UA depan pc..

    RENTUNG mmg trandmark OKje, ok daa tu, ada gak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ...amboi bestnya dapat guling guling depan PC...santai gitu!

      Delete
  3. gigih memanggang ni..untung2 dapatla pemanggang ajaib tu..heheee

    ReplyDelete
  4. Ayam percik yang sangat limited edition tu.. terbaik la kak hainom okje..

    ReplyDelete
  5. waaaaaa sedapnya bahan yg dipanggang tu...gerammm tengok ayam percik tu..

    ReplyDelete
  6. AUMMMM .. SEDAPNYE KAK .. PERGHH ..

    ReplyDelete
  7. rentung pun nampak sedap! lama gak tak mkn percik-percik nih...yummm

    ReplyDelete
  8. Tuu diaaa...dari kampung sampai blk umah dok memanggang! hahaha ^_^

    ReplyDelete
  9. Adehhh sedapnye ayam...biar rwntung asalkan sdap kan kak OKje

    ReplyDelete
  10. Suka je buat kita jeles tau. Kak okje, nak sikit ayam tu....

    ReplyDelete
  11. akak on diet pulak ke..dok memanggang je..elok utk kesihatan tu..hii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak denya diet Zaniff...kan OKje kata dah...tengah kemaruk memanggang! haha

      Delete
  12. sebenarnya..sj jer asyik bt ayam panggang..nak kecek pemanggang ajaib ler tuu..ahak... kiter belum cuba arr buat ayam percik...nak kena bt permintaan juga ni...

    sedap nampak kepercikan ayam tuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dapat Pemanggang Ajaib alhamdulilah.....kalau tak, redho ajelah hehe

      Delete
  13. Anak Pak Rahman tak komplin kew.... yang rentung kat atas tu..... kew dah makan tak hingat dunia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia makan je MP...takut nak komen kot... nanti mogok masak !! haha

      Delete
  14. Yg panggang gini la senang nak buat okje....main cmpk2...sumbat je dlm oben kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betullll AM...campak je... nak masuk oven pun campak je dari jauh hehe

      Delete
  15. rentung pon renrung lah yae...janji kenyang..tapi kalau husb cik suke sangat yang rentung2..sedap kate nyeeee...hihiihhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang yg rentung tulah garing! sedap.... tp kalau dah over rentung mcm kat atas tu pahit hehe

      Delete
  16. Ayam yg rentung tu yg sedap okje..hehe

    ReplyDelete
  17. Arjuna suka yg rentung, kenalah bini dia buat yg rentung:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) .......
      Nak menerai simbol kanda....hehe

      Delete
  18. rentung pun rentunglah..janji sodap

    ReplyDelete
  19. sodap tu okje...meh sikit aihh...

    ReplyDelete
  20. salam sabtu okje...sedapnya ayam percik tu..my mom punya specialty tu...

    ReplyDelete
  21. Aduhhhh panggang sampai rentung...

    ReplyDelete
  22. wahh! bagus juga,..minggu memanggang tu Kak... sy smlm bakar ikan juga.. teringin...hehe...
    bodek2 lah cik abg tu mintak beli pemanggang ajaib... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malas nak bodek Atie... nanti kalau tak dapat frust.... huhu

      Delete
  23. Wah...rajinnya okje ni.. alatan tu bukan alasan tak nak masak, kan? Kena rajin baru menjadi masak apa pun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu AN... nak masak ni kena rajin kalau malas.... mmg tak menjadi!,,,,, Itu pun OKje kebetulan rajin kot haha

      Delete
  24. Wah..nampak sedap je ayam panggang okje ni.. alatan bukan alasan, yang oenting kerajinan...kan?

    ReplyDelete
  25. amboi2 OKje, takkan hari ini mengukur jalan x ingat jalan balik daa, tetamu dtg tak bersambut, sedih tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha....mak kalau dah merayap mmg susah nak merayap balik UA ...hehe
      Buat jelah macam rumah sendiri ye.... hehe

      Delete
  26. Yang rentung tu yang paling sedap tau OKje..nyum nyum...esok nak buat..he he..

    ReplyDelete
  27. kenapa la ok jer pi tayang ayam percik tu . ish ... nasib baik x de santan ...

    ReplyDelete
  28. ayam percik terliur tgok..rajin memanggang ni bagus tau..kurangklan minyak dlm makanan tp klu kuah percik tu sendiri mau igt....:)

    ReplyDelete
  29. Bagus...menu baik utk kurangkan kolestrol :)

    ReplyDelete
  30. Rentung pun rentunglah, janji sedap kan Okje....ayam percik tu nampak sangat menyelerakan....:D

    ReplyDelete
  31. hahaha rentung dan OKje tak dapat dipisahkan.. tapi nampak gaya ayam percik tu mcm sodap je kuahnya.. tak tahu lah disebalik kuah ayam tu rentung jg muahahahhaa :p
    *jgn marah yer cik bedah hehehe*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weyh Cik Jah..... rentung bukan sebarang rentung tau.... RENTUNG baikkk punya haha

      Delete
  32. nampak sedap tu.. terliur pula tengok malam-malam ni.. hehe..

    ReplyDelete
  33. Kalau saya nak ayam panggang rentung, agak-agaknya tahulah kat mana saya nak order ek :D

    Tapi memang bestlah OKje kerja panggang memanggang ni. Bila mood datang, memang semua makanan pun kalau boleh nak dipanggang aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.... mentang mentang le rentung dan okje tak boleh dipisahkan...hehe

      Delete
  34. Nie tak dpt bayangkan kalau okje ade pemanggang ajaib camaner penatnya pemanggang tuh kena kerja kan..hehehh..apapun sehat sikit, kurang minyak kalau yg dipanggang..psstttt..pujuk2lah sikit tuk pemanggang ajaib tuh..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe....pasal pemanggang ajaib tu bisa diurusin UA....hehe....tunggu masa yg sesuai je hehe....takut dah ada nanti malas nak memanggang!

      Delete
  35. x heranlah dgn pemanggang ajaib kan kak... guna oven pun nampok sodap tu... meleleh air liur daku! hoho

    ReplyDelete