Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 26 November 2013

Selamat Pengantin Baru

Salam Selasa......

Yuhuuuuuuuuu....... mak dah ke udara dah ni!!!!!.....
Apa khabar sahabat sekalian? Sihat ke ?.....  Macam biasalahkannnn...... kalau balik dari kampung atau balik dari mana mana pun, kalau tak MENDOBI SEBUKIT memang tak sah!..... Moga tak hujanlah hari ni hendaknya ....

Layan gambar kenduri jelah yek.....
Tak de idealah nak bercerita bagai..... haus dan ngantukss.... huhu....

Selamat Pengantin Baru buat Ajib dan Kila.....
Moga bahagia hingga ke syurga 
                                     
                                                  Mempelai memohon restu nenek.....


Bersanding rumah pengantin pompuan....  Papa dan Mama Zir
tak lepaskan peluang nak ambik aura Pengantin Baru huhu...
Kawan sekolah rendah! .....Mak sedara Pengantin Pompuan
 bertemu dengan Mak sedara Pengantin Lelaki hehe...

Gambar tak menahan ........ JANGAN MARE!!!
Pengantin sebok bersanding dia pulak sebok berposing  hehe....



43 comments:

  1. Selamat pengantin baru buat adik Okje. Semoga panjang jodohnya..
    Boleh pula anak buah masing masing kawin ye.. jodoh tak siapa yang tahu...
    Lawanya yang baju merah tu.. ingatkan yang tu pengantinnya

    ReplyDelete
  2. salam selasa kak..cantiknye pengantin baru ngan pengantin lme tu..ehe

    ReplyDelete
  3. Sepadan..cantik..
    mngantuss...bawa2 basuh kain membukit tu ye...

    ReplyDelete
  4. Amboi, mak sedara bukan main lagi.... mengimbau kenangan dulu-dulu lah ni... Eh, eh, mak sedara pompuan ni macam ku kenal aje...itulah padahnya kalau dok berneighbour district nih!

    ReplyDelete
  5. Psal nmpk pngantin lma lg ceria gayanya....hehehe...

    ReplyDelete
  6. gambar fist tu pelamin & baju pengantin cantik giler kot.. rasa mcm nk try bersanding lg.. opsss hahaha gambar kedua tu suka dgn theme color baby blue & baby pink.. tantikkk sangat.. gambar last tu yg ai suka.. macam pinang digelek motokar jew.. miahahahaha jangan mare ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoho kalau belah ngan motokar mmg penyek le dua dua hehe...

      Delete
  7. Barakallaju Lakuma Fii Khair buat Ajib dan Akila semoga kekal hingga ke jannah...

    Berseri betul pic hainom yg last tu, dah ambil aura pengantinlah tu :)

    ReplyDelete
  8. Wah...tahniah n selamat pengantin baru!cantik pengantin,bj n pelaminnya!
    Pengantin lama pun sama cantik..sama padan gitu!

    ReplyDelete
  9. Cantik pelamin depa kak..moga kekal hingga ke akhir hayat..
    amboi yg pic last skali tu romatik banget...hehe...

    ReplyDelete
  10. comel pengantinnyer...
    baju pengantin pun cantik...

    ReplyDelete
  11. UA suka tengok pengantin lama, macam comel jer, macam kacak jer..

    ReplyDelete
  12. meriah nyer.. moga kecerian pengantin itu berkekalan hingga ke syurga amin :D

    ReplyDelete
  13. sama cantik sama padan, semoga berbahagia ye

    ReplyDelete
  14. sama cantik sama memadan..hok gambar paling last tu paling comey...cantik cover enpon...hello kitty lagi..hahah

    ReplyDelete
  15. okje..dah tukar nama ye..cantik macam pengantin je okje tu acik tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taklah AE..... bukan dah tukar .....guna macam macam nama hehe

      Delete
  16. Suka la nengok pengantin gayakan baju lawa semuanyer ...semoga padangan ni bahagia hingga ke jannah...ok jer sama la kitew kalo blk dr kg mmg mendobi la kerojernyer hehe...

    ReplyDelete
  17. sama jer la ... bila balik drp kg , berlonggok baju kotor u ... hahahhaaaa

    ReplyDelete
  18. musim cuti sekolah masa yg sesuai utk majlis perkahwinan. saya pun ada yg tak terpegi undangan majlis kahwin sebab ada kena lima undangan pada hari yg sama

    ReplyDelete
  19. tahniah buat pengantin...
    cantik pelamin...

    ReplyDelete
  20. Tahniah buat pengantin baru dan juga pengantin lama yang tak kurang lawanya tu...hehe

    ReplyDelete
  21. Comelnye OKje..kalah pengantin..he he..

    ReplyDelete
  22. Selamat Pengantin Baru buat pengantin.. cuti sekolah ni ramai lah yg makan kenduri..

    ReplyDelete
  23. Selamat pengantin baru okje. eh anak sedara okje :D amboiii posing sakan pengantin lama ni, anak letak belakang jauh2 hehehe. Cantik la pelamin dia.

    ReplyDelete
  24. salam hainom ..
    sukak ndelok gambar seng paling nginsor ..
    agek ayu koyok jaman enom2 ..
    hu..hu..

    ReplyDelete
  25. selamat pgntin baru...
    cantiknyer bju kaler turqoise+pink tu

    ReplyDelete
  26. Salam okje..

    Wahh...okje ke udara...saya plak ke lauttt...hahaha...

    Slmt pengantin baru....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia mmg kena gitu baru serasi haha....

      Delete
    2. Heheehe...serasi bersama gitu....

      Delete
  27. meriah nye pelamin...cantikkkk sesangat...

    ReplyDelete
  28. comellah pasangan pengantin baru & yglama tuh okje makin berseri2..tahniah buat mereka yer..
    gambar pengantin lama tuh masih lagi nampak muda remanjenyer..hehe

    ReplyDelete
  29. Barokallah... moga ikatan berkekalan hingga ke Jannah
    Pengintan cantik, pelamin pun gah.

    ReplyDelete
  30. Tahniah pengantin Baru & pengantin lama sekali...

    ReplyDelete
  31. selamat pengantin baru.... pengantin lama pun menten berseri2 berbaju merah makngah.... hihihihi....

    ReplyDelete
  32. selamat pengantin baru.cntiknya baju. pengantin pon.
    bertambah rapat le lpas ni.mak sedara bertemu mak sedara.hihi
    kecikkan je kan .pi mai pi mai situ jugak

    ReplyDelete