Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 28 December 2013

DESTINASI terakhir....

Salam Sabtu....
Semalam lagi OKje dah tinggalkan JB dan menuju satu destinasi terakhir sebelum balik KL.......

Nampak tak mike pat beranak tu..... menikmati samudera yang terbentang luas sebelum merangkak! Hehe...


Petang ni start le mak anak beranak duduk diam diam kat rumah SORU ikan masin dengan teluq goreng.....hoho......


25 comments:

  1. Next destinasi bila plak kak?? hehe.. sesekali berjalan sakan apa salahnya kak.. release2 tensen kan...:)

    ReplyDelete
  2. beb
    soro ikan masin ngan teluq goreng pon ok what...hahahah..mana gambar dogong..ada jumpa tak ??

    ReplyDelete
  3. Ikan masing makan ngan bubur, mmg ummm.. Hehe

    Perhimpunan 31 Disember 2013 | Bantah Kenaikan Harga Barang Baru Betul | http://www.papablogger.my/2013/12/perhimpunan-31-disember-2013-bantah.html?m=0

    ReplyDelete
  4. wey OKje, muhq singgah pantai mana tu ?
    selamat jalan hati2 noh ! :)

    ReplyDelete
  5. Duduk rumah pun mesti kejap jer.. pastu ada la angkat kaku pi mana2 tu :D

    ReplyDelete
  6. Banyak destinasi pelancongan cuti kali ni..bestnya.. laut mana ni singgah?

    ReplyDelete
  7. ikan masin pun mahal skang..haha..semoga selamat sampai kedestinasi..sesekali bercuti kita pukul habis la.hehe

    ReplyDelete
  8. takperlah makan ikan masin pun..janji dah seronok bercuti2 malaysia kan okje..:)

    ReplyDelete
  9. ikan masih, wahhhh feveret UA tu

    ReplyDelete
  10. ikan masin pon..ikan masin lah....janji konyang....

    ReplyDelete
  11. Bestnya pemandangan laut.... ikan masin pon sedappss hehehe

    ReplyDelete
  12. ikan masin pun rezeki juga..;)

    ReplyDelete
  13. salam hainom ...
    balik umah utk persediaan menghadapi musim mula persekolahan ..
    teloq dgn ikan masin .. jgn lupa boh kicap sikit
    mesti sedap punya.

    ReplyDelete
  14. Eleh Okje tu...ye la tu mkn ikn masin ...ikan masin pun sodap pe...!

    puas bejln tu...selatan utara...😊

    ReplyDelete
  15. kemana pulak destinasi tu OKje.. sakan noh bercuti dengan family... :)

    ReplyDelete
  16. Di pantai mane ni? Saje jer buat orang tertanya2!

    ReplyDelete
  17. Wahh bercanda di pasiran pntai rupanya..

    ReplyDelete
  18. Ikan masin dengan telur goreng kalau pekena sekali-sekala pun sedap juga. Macam nak bagi MIL pekena jugalah makanan 'tradisi' ni....asalkan menantu masak aje, tentu marbeles katanya!

    ReplyDelete
  19. indah pemandangan tu okje. . .

    ReplyDelete
  20. bestnye dok di tepian pantai.. cantik sgt gmbr pantai tu...cuma 4 org tu nmpk mcm mengganggu keindahan pantai tu jer.. hahahahaha... :p

    ReplyDelete