Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 1 December 2013

MEE Hailam

Semuanya ni gara gara terliur tengok mee orang sakit Aisy Nasiha .....
Dan dan tu jugak pergi cari mee kuning dan sampah sarap yang rasa nak buh dalam mee....

Sedap jugak weyh sesekali pekena MEE HAILAM yang tak berapa nak cerdik ni .....


Tapi sebenarnya ni cerita minggu lepas..... dah lama dah hadam! hoho.....

Hari ni?
Emmmm......tak tau lagi nak makan apa, bukan nak masak apa yeh! Pembetulan hehe..... Hujung minggukan mak allergic duduk dapur!.....  

Turut simpati dengan nasib Papa Zir yang kena pergi kerja hari ni! Moga dipermudahkan segala urusan kerja dan dimudahkan peluang kerja tempat baru! Ammeen...
 

36 comments:

  1. nampak sedapje..terliur pula nengok nya pun..xox0

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Nak resepi apa geng.....campak campak je ni hehe....

      Delete
  3. Nk sikit okje..hehe..lama x mkn ni.. :D

    ReplyDelete
  4. Wah..meriahnya mee orang mengidam ni....
    Kalau jual mesti mahal ni... hihi..

    ReplyDelete
  5. Tengahari yang lapar begini, makan mee hailam pun best jugak......sedap nampak walaupun banyak 'sampah sarap' kat dalamnya...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampah sarap tu yg buatkan berselera tu Mia....hehe

      Delete
  6. salam ahad OKje...

    tu dia..mee hailam dok muncul dahhh..macam nak pi hirup je kuah dia kan!..hehe

    ReplyDelete
  7. hantar la kat knor sikit...tak mkn lagi ni..

    ReplyDelete
  8. Org sakit tak lalu mkn tp ada juga org sakit yg amik kesempatan nak mkn mcm2..hehehe......

    Kalo arlegik nak ke dapur,beli je le jwbnya.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe....wajib makan sedap kalau sakit.... bela hantu raya ke hape hehe...

      Delete
  9. sedap nyer..nak2 kalau makan time hujan gini hah..terangkat habis

    ReplyDelete
  10. mee tak berapa cerdik ni pun buat saya terliur…. baru ingat nak gantung kuali mlm ni, tapi terggoda pula dgn mee Okje… huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg best Bijen sesekali pekena mee hailam ni

      Delete
  11. Sedapnya kak, suka dgn mee hailam!!! =)

    ReplyDelete
  12. dah la tgh lapar ni.. tgk plak mee pepagi.. huhu

    ReplyDelete
  13. uwaa my peberet ni..asal pegi kedai mesti order mee/koteaw hailam..yg tak cerdik ni la yg paling sedap..:)

    ReplyDelete
  14. lama tak makan mee Hailam kak..
    sini susah lah nak cari yg sedap kak klu meni2 mcm ni..telan liur je lah..haha..
    moga2 urusan abg Arjuna berjln lancar,...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat sendiri je Atie kalau teringin.... samalah kat KL ni ada yg sedap tp tak tau kat mana

      Delete
  15. Wah, meriahnya mi hailam Muar ni, OKje.... banyak juga 'sampah-sarap' yang ada kat rumah ni..macam dah lama aje tak memasak OKje... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weyh.... dulu dulu ...suka siap siap beli sayur, nak masak senang katanya tapi habuk pun tarak..... lebihnya buruk sayur jadinya hehe

      Delete
  16. buat terliur lah okje ni.. maaf lambat terjah sini, KA kebusyan lately !

    ReplyDelete
  17. salah satu favorite kita ni OKje..sedap kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mee hailam bila tekak teringin mmg sedap Raudzah!

      Delete
  18. sedapnyaaaaaa nanti nak mintak mama buat mee hailam la. mama yang buat ok, bukan kira hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tangan mama semua menjadikan Kiera....untung Kiera ada mama yg masih larat memasak lagi! Senang nak order hehe

      Delete
  19. meriahnya isi dlm mangkok tu kak... tgh lapar ni.. mmg haruslah terliur kan... hukhuk....

    ReplyDelete
  20. ermmm telan ailio nengok...terus perut ni berkriuk manjer mintak mee hailam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Enteng aje tu Lizz....awakkan masterchef... kejam mata pun siap! Hehe

      Delete
  21. sajer jer okje ni tau buat orang terliur.

    ReplyDelete
  22. Menitis ayor lior...sebahagiannya telan...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jilat balik je ayor lior yg menitis tu hehe

      Delete
  23. Sampah2 pon sedap jugak...hadam kat perot jugak..hahhaaaa

    ReplyDelete
  24. sampah sarap pon dah selesai dihadam.hiHi

    ReplyDelete