Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 20 January 2014

BABY omey ...

Salam Isnin......
Macam tak de moodlah pulak pulak nak berblogging...... emm...

Weyh..... nak tunjuk gambar BABY OMEY hidung pesek kat korang..... Walaupun pesek ku pandang mancung! Hehe......  Nak tempek gambar Mama Zir, nan HADO....... maklum le zaman batu katanya, masa tu Mama Zir masih duduk dalam gua!....


Maha suci Allah..... yang menjadikan makhluknya penuh kesempurnaan, membesar dan seterusnya diberi peluang untuk disayangi dan menyanyangi. Alhamdulilah.....

Tua dah BABY OMEY tu rupanya....hehe....


31 comments:

  1. hehe tua2 tetap kacak dimata OKje.. comelll :))

    ReplyDelete
  2. ha... omey di mata kitakan...

    ReplyDelete
  3. Hahaha.. makin tua, mkin hensem kak... sepadan dgn tuan punya blog yg ayu...hihi

    ReplyDelete
  4. Alolo...comelnya baby nih....Yang dah tua tu tak boleh puji lelebih, nanti kena serang hendap pulak dengan bininya! MamaZir masa dok kat gua Muo tu memang takda kedai gambar ke kat bandar Muo? Oh, ya....bas dulu-dulu tak lalu kat depan gua. Lupa akak!

    ReplyDelete
  5. omeynyer papa zir..hik....untuk mama zir...

    ReplyDelete
  6. Baby omel tu dah tua skrng ni ya...hihihi...

    ReplyDelete
  7. dulu baby omey...sekarang papa omey.. hehe..

    ReplyDelete
  8. bukan makin tua tp makin matang..hihik

    ReplyDelete
  9. amboiiiiiiii....ingatkan baby mane yang omei tadi...
    belom tua lagi lah mak oiiiiiii.....mude lagi tu..

    ReplyDelete
  10. omey sungguh papa zir OKje yek..
    tajuk n3 baby omey..ingatkan OKje teringin nak baby omey2 lagi hehe :D

    ReplyDelete
  11. Itulah buah hati Hainom walaupun hidung pesek kata hainom ye... kacak bila dah besar tu.:)

    ReplyDelete
  12. alololo.. omeynya, sib bek OKje tunjuk gambar terkini, tak smpat le kita nak cubit2 tang pipinya..

    ReplyDelete
  13. Kalau nak ikutkan hanya dari satu sperm + telur boleh dicipta tulang-belulang, kulit dan sempurna segala anggota dan pancaindera lagilah kekuasan Allah yg tak boleh dipertikai...

    Tertulis lagi menjadi pasangan dinda kini. Alhamdulillah kan...

    ReplyDelete
  14. Papa zir mestila hencem dimata ok jer yer dak......

    ReplyDelete
  15. Dari baby sampai jadi tamby mcm tk berubah je wajahnya umpama tgk cermin,terpantul diri sendiri,yg tua tgk baby nmpk diri ms kecil,yg baby tgk cermin nmpk diri masa tua.,.hehehe

    ReplyDelete
  16. Tue tue pun tetap omey kan ok je...

    ReplyDelete
  17. so sweet la okje ni.. hehehe. ada masa nk jiwang2 juga

    ReplyDelete
  18. baby mmg sentiasa comeykan hehe..okje pun mesti cute n comey dolu2!

    ReplyDelete
  19. ha..ha..ingatkan baby omey mana tadi...

    ReplyDelete
  20. Comey baby omey tu kan....hehe maklumlah pujaan hati OKje kan.....:D

    ReplyDelete
  21. Omey omey… yg gambar baby tu, jangan salah faham pulak Okje :)
    gambar zaman hitam putih lagi tu… gambar saya masa baby dah ada kaler :)

    ReplyDelete
  22. Ooo sempat jumpa gambar lama ye.. boleh buat kenangan tu..lagipun gambarnya comel.. saya sorok gambar saya masa kecil.. haha sebab rasa lucu..malu nk tunjuk

    ReplyDelete
  23. Saya xde gambar masa kecil...cuma boleh imaginasi ajer.
    Masa kecil rambut kurang...dah tua nanti agaknye kembali mcm tu... :) Tapi tetap hensome cik abang tu!

    ReplyDelete
  24. Papa ZIR ke tuh??
    x cam plak.. hehehe

    ReplyDelete
  25. mmg ome baby tu...sebelah baby tu x leh sebut ome...itu encem...hehe..ish...jgn mama zir jgn mare yer..

    ReplyDelete
  26. comel dan kacak haaa..boleh hee...amik lah okjer saya belasah entri awak ni 5 sederet hee..balas dendam punya pasal...sb dah lama tak mai sini keh..keh.keh..

    banyak pula 5 entri saya komen jangan mare ek

    ReplyDelete
  27. wahh simpan lagi eh gmbr masa baby... dulu comey skng encem,... hikhik

    ReplyDelete
  28. mmg omey sgt..dh besar hensem..skarang makin kacak.iyelah pujaan hati ok je katanya

    ReplyDelete