Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 29 January 2014

USB dari Mia Liana

Salam Rabu.....

Shhhhhh........ kena update guna HP je le gayanya ni, Papa Zir ada lagi tu...... pukul 11 baru ambik maknya hantar check up katanya...... Malu lew mak nak bermaharajalela bukak laptop hehe....

Ambik peluang lew Mama Zir suruh dia hantar ke Pejabat Serahan Pos Malaysia, Batu 9. Lama dah surat tu tersadai kat situ....


Dah call mintak diaorang hantar sekali lagi ( rasanya sekali tu je berangkatnya, selepas tu memang tak pernah angkat! ) , sampai sudah, tak berhantar dan akhirnya mak kena AMBIK SENDIRI tau!....


Inilah bendanya...... USB dari Mia  bukan Mia mama Shumi, Shamzi dan Damia tuMia Liana .......
Semua orang pun kenal Mia Lianakan.....
Tak sangka sebenarnya, komen komen OKje yang banyak awal tahun lepas tu membolehkan OKje tersenarai dalam carta tahunan! TQ Mia!

Weyh.....
Tak kira .....mak  nak share jugak pasal ni dengan korang, semalam Mama Zir MEROTI sekali lagi buat kali yang ketiga!....Hik....hik..... SAWAN ROTI gamaknya ni...


52 comments:

  1. tahniah beb..wah mmg blogger terkenal akn datang ni..sbb blog mia liana tu femes.,..rajin eks...komen... ala..apa nak malu.. dah papa zir tahu dah mama zir blogger terkenal... hahaha..buat buat malu pulak...kakakak... tapi..mmg laa kalau suami ada kat rumah...wa pon malas nak buka blog...hhahahah... nampaknya cuti laa 2/3 hari hujung minggu ni... cuti CNY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu saja kan kasi api sama wa, Mia ye lah pemes....wa? Suam haha...
      Wa ada kenduri arwah kat rumah pakcik dia....huhu...

      Delete
  2. haah, kenal je mialiana..tahniah kak anom :)

    ReplyDelete
  3. wah! tahniah kak... dr Kak Mia tu..femess mak...haha... kena cover2 skit bila ada papa zir..hhehe

    ReplyDelete
  4. Kenal2...sape x kenal mialiana kan...:)

    Tahniah okje...

    Manjang sawan roti..mna gambornya???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...gambo tak yahlah kang boring pulak asyik gambo roti jerr ...

      Delete
  5. oh liana ingat lana nordin tadi hee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hish awok ni Suri...nak bergossip aje...hehe

      Delete
  6. banyak benda boleh simpan.gambar keluarga, data penting. kalau boleh simpan ikan sayur cma peti ais molek gak

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi... sampai ke situ... hihihih

      Delete
  7. tahniah kak..cik nor dapat gak..:)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..meroti..buat lg bagus dr beli..tapi nti bertambah montelah tuan tanah..yis tu boleh mengemokkan tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke Knor? Hish....tak mo buat dahlah.....

      Delete
  9. alhamdulillah rezeki sbb okje rajin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geng ...gembira tengok kengkawan dah tak stress...hehe...yelah bukan ke kalau awok stress awok mesti komen panjang panjang..... la ni komen pendik sungguh, tepat dan padat...hiks hiks..

      Delete
  10. berkat usaha rajin muh..dapat USB..tahniah noh boleh simpan koleksi resepi rotiiii :p

    aq pon CNY ni..slow down jugak usha2 blog..nak usha2 yg lain pulak hehe...:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah rezeki hainom... takkan ke mana..

      Delete
  11. Tahniah ya masuk carta top tahun lepas :) Ni USB tu OKje nak buat apalah agaknya....jangan dimakan sudah, itu bukan daun pokok ya!

    Takpalah meroti selalu janji tekak suka nak makan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib ingatkan...kalau tak, dah selamat dlm mulut sambil lidah terjelir jelir hehe...
      Mmg duka tapi bil Knor ckp boleh tambah kembang, seram pulak huhu...

      Delete
  12. Tahniah hainom... hainom memang rajin tinggal komen :)

    ReplyDelete
  13. tahniah yek ok jer...bertuah sungguh ni...meh hanto sini sikit roti tu nak rasa...hehe

    ReplyDelete
  14. tu diaa..dapat usb dari blogger terkenal..tahniah OKje..roti bantal sebijik noooo..

    ReplyDelete
  15. wahh tahniah kak okje. hihi untung lah dapat usb hihi

    ReplyDelete
  16. tahniah....dapat usb dari blogger top tu..untung lahh...

    ReplyDelete
  17. murah rezeki orang yang bertamu dan ramai kawan ni...

    ReplyDelete
  18. wahh..
    tahniah
    dpt USB ye Mama Zir

    ReplyDelete
  19. Congrats OKje.. ada kemajuan hehe

    ReplyDelete
  20. tahniah kak,.. bestnya dapat hadiah cam tu.. hihih

    ReplyDelete
  21. alhamdulillah...rezeki berblog hah....untung okje...dpt pendrive lak tu....tahniah2....

    murah rezeki tuan blog yg memberi tu kan okje...hanya Allah yg dpt membalas jasa die....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Lieya moga murah rezeki Mia

      Delete
    2. amin... terima kasih ya lieya... tq juga ya hainom...

      Delete
  22. Tahniah Okje… murah rezeki orang peramah mcm Okje ni :)
    Boleh la simpan gambar dan movie byk2 dlm pendrive tu :)
    Nak meroti jugak, tapi asyik pasang niat jer… roti sampai skrang dah menjadi… ekekkek

    ReplyDelete
  23. wahhhh... sweetnya entri ni hainom. leganya hati. thanks ya...

    ReplyDelete
  24. Dapat USB dari Mia Liana...tahniah, OKje memang layak dapat dan menjadi pengomen tegar!
    Pot..pet...pot..pet... Kalau Okje xsinggah terasa rindu & sunyi... :D

    ReplyDelete
  25. Wah pengomen Tegar ya..hmmmm!!!! nway tahniah okje!!!!

    ReplyDelete
  26. Tak dapat pon. Tak aci nih...

    ReplyDelete
  27. Amboi .. bila jadi roti tu, berkali2 buat ya.. puas hatilah orang2 kat rumah Okje dapat makan roti gebu gebas tu..

    Dapat hadiah lagi.. memang rezeki ni.. tahniah.. kalau agak2 tak nak guna bolehla poskan ke sini? Haha.. saya nak juga

    ReplyDelete
  28. Bukan senang nak jadi pengomen tegar kan..
    Tahniah dari kanda - moga ukhuwah terjalin erat..

    ReplyDelete
  29. wah tahniah puan dpt pendrive lg tuh...nak kenabg jgk lah kat top blogger myblog nie..bg ape yer yg dia suka...pin rambut erhhh..hehehe

    ReplyDelete
  30. Tersebut nama dalam entri ni....Okje nak bagi hints2 kah tu.....bilalah nak merasa ole-ole dari orang KK ni bah......kihkihkih...

    ReplyDelete
  31. Alololo.. untung lah tuan badan!

    ReplyDelete
  32. akak mmg pengomen tegar pongg.. selayaknya menang...!! =)

    ReplyDelete
  33. tahniah mama zir,rezeki famili zirafah siapa yg tahu ye tak.haha

    ReplyDelete