Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 17 February 2014

Souvenir dari Zana dan Fifi

Salam Isnin....

Apa khabar sahabat alamaya yang dikasihi?..... Rasa macam lama jer OKje tak terjah blog korangkan...... Memang pun, tak semua yang dapat OKje terjah..... bizilah weyh dari minggu lepas!!!....

Sampaikan souvenir yang OKje dapat pun tak sempat tempek sini. Sori yeh  Zana...... sori  yeh Fifi.......

Sebab musabab dapat souvenir ni, macam biasalah, sejak jadi blogger cabuk ni, kalau tak menang giveaway, menang mengomen hehe.... Aternya mak banyak komen dalam blog Zana atau nama panjangnya ......


atau nama glamournya Liyana Jasmay....hehe......Untuk pengetahuan semua muka Zana ada sikit iras dengan Liyana Jasmay tau! Tak caya, pi terjah blog dia....  TQ Zana dengan keychain keris ni..... Nampakya bersilatlah OKje lepas ni hehe.....


Yang satu souvenir lagi daripada Fifi... Siapa Fifi ? Kenalah terjah blog dia..... Tapi yang sedihnya Fifi dah kurang aktif berblog sekarang ni, katanya tak sempat, sebab menjaga si kecik tu..... Entah entah ada tambi lagi tak dalam perut tu hehe.....maklum le lepas honeymoon....


Souvenir ni dia bagi sebab baru baru ni dia pergi ke Taiwan, neman cik abenya. Pergi berdua aje tau!! .... Hero dia yang 3 orang tu kena tinggal kat rumah.... sabau ajelah ye nak! hehe....


Bukan FM......
Apa pun.... terima kasih yeh korang semua sebab ingat kat OKje!

25 comments:

  1. souvenier dari Taiwan tu menarik!

    ReplyDelete
  2. tahniah beb..kome memang pengomen tegar lah weii..tabik spring muh tuing tuing...:D
    lepas ni muh boleh belajo silat noh..pastu lawan ngan papazir hehe..citer selanjutnyer aq tunggu ! :)

    ReplyDelete
  3. menarik sungguh souvenier dari taiwan tue.
    lain dr yg lain.
    bertuah akak dapat.

    ReplyDelete
  4. +shark kay dah cakap dulu..sy pon nk ckp bnd yg sama.meme unik la

    ReplyDelete
  5. walaupun kecik ke besar mana sekali pun kita tetap menghargainya kan OKje.. sama lah ngan Cik Jah ni.. suka nau bila orang memberi beri... auuwww hehe

    ReplyDelete
  6. amboi tahniah okjer.. tanda ingatan dari kawan2 mayakan...

    ReplyDelete
  7. bestnya
    dpt souvenir dr shbt blogger
    ada bagusnya berblogging ni kan
    rajin ngan tk rajin je..

    ReplyDelete
  8. wah congrats congrats dapat souvenir...

    ReplyDelete
  9. Rezeki jangan ditolak. Itu tandanya OKje ni memang femes :)

    ReplyDelete
  10. Wah , tahniah kak Okje. hihi nnati nak terjah depa la hihi

    ReplyDelete
  11. Memang femes Okje ni.. ramai yang ingatkan Okje. Alhamdulillah rezki ya..

    ReplyDelete
  12. wah rezeki. tahniah.
    tu la, akk 3 hero ckp nk ttup blog. huhu.
    tak nyempat nak update katanya

    ReplyDelete
  13. Waa betuah ok jer ni tau...dapat souvenir cecomey...

    ReplyDelete
  14. wah bersilat sakan le beb dah ada keris yew.. hahaha

    err saya punya cenderajiwa dr fifi belom sampai...

    ReplyDelete
  15. rajin mengomen pun ada souveniernya..bestnya jadi blogger kan ok je!hehe

    ReplyDelete
  16. tahniah okje...rezeki tu..

    ReplyDelete
  17. best lah dpt hadiah sokmo... lamanyeeee blog M3H x berupdate...

    ReplyDelete
  18. alalala touching dgn entry ni !
    muah sikit hihi
    hope suka ye okje :)

    ReplyDelete