Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 11 February 2014

Wak Sendur

Salam Selasa ......
Nampaknya OKje masih dalam kurantin lagi, masih curi curi masa untuk menulis! Masih belum boleh bebas guna lappy sewenang wenangnya....huhu....
Ada pulak yang keluar entri Burung ingin Terbang Bebas ni ....hehe..... Izan Mama Mia nak gelakkan mak lew tuuuuu....

Bukan main suka le TLBD balik sekolah je semalam ada MEOW. Memang dia idam idamkan.... Macam macam nama dia nak bagi.....Sinichilah..... Jesperdolah......OKje kata WAK SENDUR jelah haha......


Dah katanya tahap kanak-kanak, asyik nak main je WAK SENDUR ni.....melompat lompat, berlari lari, takut terpijak dek Mak Zirafah je! Faham ajelah gaya Mak Zirafah jalan dalam rumah.......mana pernahnya catwalk!


39 comments:

  1. ahahha... lucu gak lah nama Wak Sendur tu kak.. dah takde nama lain ke kak..hahaha
    suka lah TLBD dapt main2 dgn meeeowww tu...
    saborrr ye .. tak lama lgi habis lah masa utk kuarantin tu....haha

    ReplyDelete
  2. Comey sudah Wak Sedur ni ye Hainom , berjaya juga dia masuk setelah tersepit kepala tu kihkih

    ReplyDelete
  3. kucen jawa ke boh nama wak sendur lak.. hihi.. jangan catwalk dalam rumah..dalam bilik je... kehkeh...

    wah patut tersedak makan karipap tadi.. ada burung mau bebas dari sangkar emas rupanya... bawa persabar.. idok le teman nak gelak... teman senyum sumbing je... hihihi...

    nnt dh bebas catwalk le ke blog teman...muhehehe..

    good luck yer dear...byk byk senyum

    ReplyDelete
  4. Murah rezeki nih okje bela dia.. bg mkn bnyk2 ye...bagi gumuk!!

    Patut la dri semalam sy dok baca nape okje berkuarantin...ingtkan sakit ke apa...tapi bunyi ayat...lincah je menaip tu...

    Ghope2nya ada mak mentua eh kat umah...hahaha....terlepas entry okje last weken hari tu...dah baca baru paham...:)

    ReplyDelete
  5. adakah wak sendur namanya...TLBD setuju ke dgn nama tu okje..hehe

    sabar okje..tak lama lagi dapatlah burung terbang bebas...siap landing depan tv lg dgn lappy...kihkihkih

    ReplyDelete
  6. haha., ooo ni kucing smlm tu yer., ader ke wak sendur., rupa da comel tp nama la plak eksotik sgt.,

    untung kucing dpt tuan yng suka masak mcm2., untung2 de mknn lbih tuk dia eik., huhu

    ReplyDelete
  7. hehe..lama juga diorang bertandang ye
    untung juga dapat curi-curi pun...kalau saya tak akan merasa...hehe
    tak apa...sabo ye =)

    wak sendur nama nya? alahai, tak boleh bagi lagi comel ke

    ReplyDelete
  8. betoi tu apa yg izan cakap..jangan catwalk dalam rumah mak oii..ada kang wak sendur terkam muh nanti..hehe dierr ingat burung nak terbang bebas :D

    ReplyDelete
  9. akhirnya kucing tu bertuan lah ya..gelak sura dengar nama kucing tu..hihihi...:)

    ReplyDelete
  10. huk aloh nama dia
    tapi comel la kucen ni, macam akak
    ekekeke:)

    ReplyDelete
  11. hehehehe.. bertuah kuceng tuh dapat tuan yang penyayang.
    kuceng belakang dapur zura pon rajin main jugak.. kejap2 berbelit kat kaki. takut terpijak keluar isi perut jer. hehehe.

    ReplyDelete
  12. Kucen yg smalam yer okje..wah bestnyer tldbdpt kucen baru..habeslah lembik kucen nie jdnya nanti,....hehe

    ReplyDelete
  13. Wak sendur...wak senur lah..janji ade name kan meowwwww...pasrah aje lah meowww tu...
    tapi ingat....bela kucim ne kena sabo..sabo jelah bile "kuih" nya merata2 ye...hahhahhh.Kene didik "mendoh" kat tanah ne..

    ReplyDelete
  14. alolo..muka dia naper sedey jer..hihik

    ReplyDelete
  15. Belum belum dah kena dera tu hehe

    ReplyDelete
  16. wak sendur.. ala2 nama jawa sudah

    ReplyDelete
  17. kehkehkeh...name unik gile hahaahah...dok laa lieya sebut byk2 kali ...

    ni kalo dayyan dapat ni siap laa die picit2 hahaahah die tu suke betul ngan kucing....

    ReplyDelete
  18. tak pe ..lepas dah ada wak sendur ni boleh la belajar catwalk okje

    ReplyDelete
  19. kekeke...
    nama meow wak sendur?
    unik je..haha..

    ReplyDelete
  20. Wak Sendur? apa ka? hahaha.. cute giler nama tu :D

    ReplyDelete
  21. Wak Sendur... ala2 Wak Doyok jer...hehe
    Macam tu lah...insyaallah, murah rezeki :)

    ReplyDelete
  22. tak pasal - pasal kucing ni dpt nama jawa ... hahahaaa

    ReplyDelete
  23. Aduiii..Wak Sendur......hehehehehhe.
    salam singgah ke sini...
    Lama tak kesini

    ReplyDelete
  24. Kucing baka jawo ker CIk Okje hahaha. comel la kucing ni, cant imagine kalau Jelita yang dapat.

    ReplyDelete
  25. Salam hainom,
    Wak sendur pun wak sendur lah.
    Kabare wak.
    Waras sampaian. Hehe

    ReplyDelete
  26. comel kucing tu even KA takut kucing lagi2 yg kecilk2 ni !

    ReplyDelete
  27. UNTUK KAMU , TQ http://kesumaangsana.blogspot.com/2014/02/gamaknyer-blogger-lelaki-tak-minat-baca.html

    ReplyDelete
  28. So.. wak sendur ni dah jadi ahli dlm rumah dindalah ye sekarang:)

    ReplyDelete
  29. OKje ni, bukan aje tak bebas...fikiran pun memang terpenjaralah! Ada ke bagi nama Wak Sendur! Ala-ala nama zaman nenek-nenek kita aje. Bagilah nama Hello Kitty ke, Kitkat ke, apa-apalah janji ada nama kacukan omputih! Jesperdo kalau jadi Jesperdolah pun ok gak :)

    ReplyDelete
  30. laa.. kenapa nama dia x secomel dia..? ish... ada kat patot bg nama camtu..haha.. mana jumpa ank kucing ni??

    ReplyDelete
  31. mana okje dpt nama tu. cer citer..

    ReplyDelete
  32. Haha.. kucing jawer... lawalah.. kalau dibawa ke sini pasti botak jadinya..

    ReplyDelete
  33. hahaha sedap giler nama Wak Sendur tu.. agak2 panjang sangat nak panggil Wak Sendur, panggil WAK ajo pun bolehhh.. Wak Sendur makan tempe hehehe

    ReplyDelete
  34. So cute..namapun unik jugak tu tp sian plak mcm tk suai dgn kecomelannya..,hehe

    ReplyDelete
  35. hahaha nice nama..wak sendur.mesti kucing comel ni suka nama jawa!

    ReplyDelete