Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 19 March 2014

Tak de moodlah weyh.....

Salam Rabu......

mymfh
 

37 comments:

  1. pelik + ajaib, naper n3 kali ni kalah UA lak?? sepatah kata jer geng..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jawab persoalan td, ntah le geng, kita tak mampu nak kata apa2, redho apa jua keputusannya..

      Delete
  2. mama kepala berdenyut ni, mood pun kureng

    ReplyDelete
  3. takde mood nape ne makkkkk???

    ReplyDelete
  4. knapa tu kak?take a rest yer kak..:)

    ReplyDelete
  5. mood esok yew...takpe..redha dgn segala ketentuan

    ReplyDelete
  6. Esokkan keputusan SPM napa lak hari ni mood dah kedaung? Takpa, takpa OKje, esok mesti ceria hendaknya. Janganlah risau sangat. Insya Allah, baik-baik sahaja keputusan SA esok. Dah, dah, gi main masak-masak kat dapur tu. Janganlah sampai takda mood nak makan pulak!

    ReplyDelete
  7. Salam okje...lamanya x singgh sini....

    ReplyDelete
  8. aik?? pelik neh!
    kenapa? kenapa? kenapa??

    ReplyDelete
  9. Why..rindukan Pak Mood pulak ni? :D

    ReplyDelete
  10. Napa? Smoga mood kembali seperti sedia kala.

    ReplyDelete
  11. pergi cari balik mood tu...mana plak hilang nyer...

    ReplyDelete
  12. alolooo kesiannyer.. mood pimanakah larinyer...

    ReplyDelete
  13. Mud, mood, moody...
    Kok iso ilang yor

    ReplyDelete
  14. hello..!!, hehe ok, nanti singgah lagi :)

    ReplyDelete
  15. takde mood pms ke kak oi. hahah. makan coklat ye, jgn mkn banyak. hehe sesedap rasa je.

    ReplyDelete
  16. Dah usaha, dah doa... tawakalillah hainom.. jgn moody tau ;)

    ReplyDelete
  17. wordless la ni ye?

    hope mood better nnti ye..

    ReplyDelete
  18. Alahai... Pelik bin ajaib org happy ni tetiba berubah mood... Tpi sesekali layan mood swing apa salhnya kn..

    ReplyDelete
  19. okje..arwah kwn sy tu jatuh mendaki..da ajal dia. apa pun doa dia kt sana baik2 aje :)

    ReplyDelete
  20. Alahai Puan Seri tengah tak ada mood. Takpe, malam ni n pagi esok detik menunggu lepas ni saya yakin akan berseri2 Okje dan SA. Wish u all the best ya..

    ReplyDelete
  21. nape Xder mood....tenangkan hati

    ReplyDelete
  22. eh canne rtak pasan dah rabu, duk ingat wednesday jer. mood xepat kembali ke cik OKje ok.

    ReplyDelete
  23. Naper okje xde mood ni??take care n relax ye, dear sis

    ReplyDelete
  24. not in mood?? period ke??
    take care Okje..

    ReplyDelete
  25. Sama la. X de mood gk nak buat entri.

    ReplyDelete
  26. hopefully mood tu dah mai balik ye =)

    ReplyDelete