Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 23 June 2014

Buat muka tembok jer lah.....

Salam Isnin.....

Bersiaran dari padang sekolah SMAWiP, pinjam padang sekolah orang! Dak TLBD ada sukan. Masuk perbarisan jer pun. Sama je ngan mak apak eh, kaki bangku hehe...


Ekeleh rupanya Pak Jilap cuti..... bukan nak cakap orang, diam diam aje, sajalah tu....
Alang alang dah cuti tu..... mai le kita bekfes mewah sikit pagi ni bang.....

Ni dah kira mewah banget ni bagi Mak Jilap....Mee hoon dengan Gulai Tongkol....Pelik eh?....hehe...mak OK jer......Lama weyh tak makan ikan ni. Kepingin! Tak cukup tu tambah dua ketui kuih lagi......


Pak Jilap ambik ni aje.......
Buat muka tembok jelah mak.......hoho






26 comments:

  1. Meriah sungguh makanan mak jilap tu.. :)

    ReplyDelete
  2. memang meriah kalau macam ni tapi i like ..hehehe

    ReplyDelete
  3. ni merangka lunch ni ... heheheeee . sesaja nak mengepau pak jilap lah tu .

    ReplyDelete
  4. Hahaha takpe nanti nak keluar peluh tgh panas lg. Habis semua tenaga. Klu xmkn byk nt pitam pulak.

    Bg je alasan gituuu kihkihkih

    ReplyDelete
  5. Sedapnya gulai ikan tongkol. :)

    ReplyDelete
  6. Mak Jilap bila dapat bekpes mewah, memang tak ingat suami gitu ....

    So, hari ni sopan santun beradap bagai ler dah namanya Pak Jilap cuti. Takkan nak menghadap blog sambil ketawa terbahak-bahak kan ....

    ReplyDelete
  7. gulai ikan tongkol y sedap makan dgn nasi dagang tu ke? kecur pulak

    ReplyDelete
  8. wah meriah breakfast dia..he..he

    ReplyDelete
  9. wahhhh.. mewah sungguh tu OKjer..
    tapi kuih warna pink tuh sgt menggiurkan!
    ape dah nama kuih tuh?? x hengat sbb dh lama x makan. huhuhu

    ReplyDelete
  10. kalau mak saya dia suka makan bihun dengan kari daging..heheheh

    ReplyDelete
  11. Alah, muka tembok dgn laki sendiri aje pun…
    Papa zir mmg jenis diet ek?

    ReplyDelete
  12. hhahhaaha amboi makjilap kemain meriah menu tu.. siap ngan ikan + kuih2 lagi.. cer tgk pakjilap tu.. simple je makan nya.. diet ke bang oiii?? hehhee

    ReplyDelete
  13. wahhhhh meriahnya sarapan pagi, sesekali makan di luar apa salahnya

    ReplyDelete
  14. pelik jugak okje oi...1st time tgk org makan mee dgn ikan tongkol ni...hahaha...apepun, asakan sedap kite makan je....btl tak? nyum3:)

    ReplyDelete
  15. as salam,singgah nengok ko bekfes mewah Nom, ko memang pantang dpt makan luar le Nom, arjuna ko pulak pantang tengok ko bantai makan mewah kat luar, tu la namanya pasangan suami isteri ye...saling lengkap melengkapi..hehe...nengok sukan sama-sama la tu kan...bagus dan terbaik.

    ReplyDelete
  16. anak noe pun ada sukan hari ahad lepas...anak yg sukan..mak pak yg letih teramat

    ReplyDelete
  17. rata2 sekrang tgk musim sukan kan...nak kejar sebelum bulan ramadhan laa nie....sonok tgk anak2 bersukan....

    alamak kak, sedapnye bekpes....kuih merah tu ape ye name die...lieya suke tu...liat2 ala2 mcm kuih koci...inti kacang atau kelapa kan?

    ReplyDelete
  18. ikan tongkol makan dgn nasi kerabu pun sedap..

    ReplyDelete
  19. Wahhh....brekpes bukan main, sekali pak jilap ambik 2 ketul kuih je....hehe

    ReplyDelete
  20. byk ibu ibu n cikgu update pasai hri sukan.nape sukan skrg suka buat pertengahan tahun berbanding zaman sy skolah dlu, seawal bulan 3 dah bersukan ..

    kuih merah tu kuih apa okje?

    ReplyDelete
  21. woooo., ikan tongkol., pebret tuh., err bukan bihun cap masjid tu kan., waaakakaaakaka

    ReplyDelete
  22. Syoknya cuti. Kita cuti kat sepital jek.

    ReplyDelete