Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 28 June 2014

Salam RAMADHAN 2014

Salam Sabtu sahabat.....
Entri ni adalah autopublished yeh.....

Nak buat apalah teman mengeram kat rumah kalau ayor pun tak de...... Teman nak mandi sebelum fajar pun payah.... heheheh....

Ni ha...... mak on the way ke Tronoh. Menjenguk anakanda. Menyempurnakan tanggungjawab ibu bapa katanya. Esok dah puasakan.... so dikesempatan ini OKje nak ucapkanlah SALAM RAMADHAN buat teman teman bloggers yang rajin datang bersembang kat blog ni. Kalau korang tak de sunyi tau dunia mak ni. Memang mak syok sendirilah baca mak punya entri huhu.....  Tak dilupakan jugak buat teman teman yang hanya suka membaca dalam senyap tu yeh. Sesungguhnya korang telah menyumbangkan banyak traffik di sini. Terima kasih yeh korang....

Semoga tetamu yang bernama RAMADHAN, yang kita nantikan selama ini, akan kita raikan dengan penuh rasa kegembiraan dan ketakwaan. Insyaallah.......

Dengan penuh rendah hati, ampun maaf OKje pohonkan seandainya selama ini ada kata kata dan gurauan OKje yang mengguris hati kalian tanpa disedari. Sesungguhnya mak hanyalah insan serba kekurangan yang banyak kekhilafannya nak huhu...

Ramadhan-ul-Kareem......... Allahu Akram....
Salam Ramadhan to all
precious-crafts

24 comments:

  1. salam ramadhan..selamat berpuasa juga untuk hainomokje..

    ReplyDelete
  2. Salam ramdhan yo diknom
    maaf zahir dan batin
    iki bengi insha Allah
    kito solat terawih :)

    ReplyDelete
  3. RAMADAN barakahnya amat nyata, mulianya amat jelas.. Temuilah Ramadan dgn hati yg penuh keinsafan, jiwa yg penuh kesedaran dan kemahuan yg penuh kesungguhan... RAMADAN datang kunjung lagi... Ahlan Ya Ramadan

    MAAF SEKIRA UNSUR JENAKA KNOR MENGUSIK HATIMU..TU NAMANYA TAK SENGAJA...HEHEH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terpegun sekejap tgk komen Knor kali ni panjang.....selalunya pendik jer hehe
      Samalah okje pun....ampun maaf dipinta andai kata kata okje ni tanpa sengaja mengguris perasaan Knor...

      Delete
  4. Selamat menyambut ramadhan hanumokje..

    ReplyDelete
  5. nak sambut puasa dengan anak bujang hainom ke....elok lah tu ..kalau tak mahu tak tertelan makanan sahur dan berbuka nanti ingatkan anak.. hainom salam ramadhan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.....tak jugak SI....kalau dah namanya hainom... walau merindu sekalipun ada makanan depan mata mesti habis okje kerjakan hehe

      Delete
  6. salam hainom ..
    selamat menyambut kedatangan ramadan dan selamat berpuasa ..

    ReplyDelete
  7. Selamat Menjalani Ibadah Puasa buat OKje sekeluarga... :)

    ReplyDelete
  8. essalamualeykum sister, ramazanın mubarek olsun. selamlar Turkiye'den! yeni adresim: http://saadetyamak.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  9. Salam Ramadhan buat OKje sekeluarga, terlambat sehari takpalah yek. Semoga Ramadhan kali ni akan membawa lebih keberkatan buat kita semua dan dipermudahkan menjalani ibadah kali ni.

    Oh, dah ke Tronoh menunaikan tanggungjawab rupanya!

    ReplyDelete
  10. Jom plan berbuka sesama... tak payah nak hotel sangat.. kita lepak kedai tomyam pun dah ok.. hhehehe

    ReplyDelete
  11. salam ramadhan & selamat beribadat.., :D

    ReplyDelete
  12. Salam Ramadhan Okje dan selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  13. selamat menunaikan tanggungjawab sebagai seorang muslim
    di dalam bulan yang penuh barakah ni, ramadhan
    minta maap ye kot ada salah silap
    kosong-kosong lah ye? =)

    ReplyDelete
  14. salam ramadhan n selamat berpuasa OKje

    ReplyDelete