Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 20 August 2014

L'AROME terlajak slim... Ye ke?

Salam Rabu....

Nampaknya walaupun Syawal dah sampai ke penghujungnya, tapi jiran setaman mak ni masih gila lagi nak beraya hehe..... Malam tadi dapat Whatapps daripada jiran, malam Khamis ni mula balik 'Opss Terjah Syawal'. Kalau tanya Mak Jilap, mak OK jer.......  sebab rumah mak kan dah lepas hehe.....

Hari tu masa pergi GIANT terjumpalah kawan lama ni, bukan seoffice tapi sebangunan masa kerja dulu. Mestilah excitedkan jumpa kawan lama. Macam biasalah, kalau tak hilang ingatan, jumpa kawan kena berselfie dulu, dah katanya gila selfie hehe....

Lepas tu dia pun tunjuk skill menjual...... Ah sudah! tapi mak Jilap layankan aje. Kengkawan nak meniaga katanya. Kenalah support kengkawan, sapa lagi nak support kengkawan kalau bukan kengkawan! Tak beli, tak mengapa, dengar pun jadiklah ye dak.....

Korang pernah tau produk ni, L'AROME....



Rasanya produk ni lebih kepada 'pelangsingan' kot. Hish....mentang mentanglah perut mak tebal macam bantal hehe.... Taulah hasrat mak nak pakai saiz bebudak belum tercapai lagi ni hehe.....
.

Kalau tak silap dia kata 1 botol RM180, 2 botol RM300, kalau 4 botol RM350 dengan keahlian. Kalau tak silaplah yeh. Korang pernah cuba ke? Atau korang pernah tengok keberkesanan produk L'AROME kepada orang yang telah cuba? Mailah share...

Biasalah Pak Jilap tu, dah namanya tukang sponsor, mestilah cerewet dan teliti, nyampah mak tau...... dia suka nudoh mak senang nak percaya dengan jurujual katanya hehe..... Mana ada Mak Jilap percaya! Entahlah...... rasanya kalau kekdah sapu menyapu ni, lambat kot nak surut lemak tepu yang dah lama bertapak tu .... makan tahun mau tu hehe....

Sebenarnya nak slim ni, senang jer...... rajin puasa, kurangkan makan berminyak dan berlemak, exercise, kuruslah badan tukan....... Tapi tulah SEMANGAT mak belum mai mai lagi ni hehe.....


33 comments:

  1. xpernah dgr pn produk nie kak..huhu

    ReplyDelete
  2. macam best jer kalau betul2 jadik..hehe..
    teringin jugak nak terlajak slim..haha..:)

    ReplyDelete
  3. Yup! Last perenggan tu sy setuju sngt2 la okje...sbb sy da buat...segala ubat lansing2 ni...hanya membantu sahaja kan...makan pun kena jaga tu...

    ReplyDelete
  4. saya ada jual produk L'Arome ni. kalau berminat nak tahu lebih lanjut boleh whatsapp saya 012-2552600.*tumpang iklan sat naaaa kak*hehehe..

    ReplyDelete
  5. Bagus jika macam tu. Berkesan boleh cuba jika nak slimkan badan.

    ReplyDelete
  6. Dah pernah dengar, OKje. Main sapu je mana patut, pastu menyusut lemak tepu tu. Entahlah, saya bab macam ni memang tak percaya langsung. Kalau ada krim ajaib macam ni, memang ramai dah orang gemuk jadi kurus melidi. Kat pasaran ni memang banyak sangat produk sampai kita nak pitam bila mendengar hujah-hujah jurujualnya. Tapi memang betul, kalau tak dikawal pemakanan, tak exercise regularly, janganlah mimpi nak pakai saiz budak umur 5 tahun... Melampaulah sangat impiankan....

    Eh, dapat beli ke tidak? Kalau tak dapat, jomlah kita hari-hari buat exercise, minum plain water bukan 8 gelas tapi 8 liter pastu makan rebus-rebus je. Okey tak? ^__^

    ReplyDelete
  7. 33:26:35, ok lg kot, hi3

    Kalu sapu jer boleh buang lelemak tu, sapa tak mau weyhhhhhhh, kerja mudah tapi...kita tetap tak yakin...

    ReplyDelete
  8. Setuju pemakanan tu penting kalau nak kurus nih...

    ReplyDelete
  9. seram bila tgk lambakan produk kurus kat luar ni....

    ReplyDelete
  10. Tak pernah amik tau apa jenis ubat untuk kuruskan badan.. semua tu atas inisiatif diri sendiri dengan mengawal pemakanan dan melakukan senaman..

    ReplyDelete
  11. setuju jugak..
    jaga pemakanan dan senam..
    InsyaAllah.. boleh kurus.. heehehhe

    ReplyDelete
  12. belum pernah dengar jenama ni kak.. yg lain tu selalu lah.. hehe.. klu berkenan.. tak salah mencuba kak... :)

    ReplyDelete
  13. Bukan ubat sapu ni ke yang dah kena serbu ari tu..asal sapu je penyakit apa pun boleh baik..terer sungguh pencipta ubat tu kan..

    ReplyDelete
  14. smgt nk kurus ada tp bl suami tau trus asik dok bw p mkn la...beli mkn la.cmna nk kurus

    ReplyDelete
  15. petua knor mandi sblum subuh...
    raya jgn tak raya..org menjemput wajib dtg..erat hubungan.

    ReplyDelete
  16. saya ni lak kalau hal2 pelangsingan memang tak ambil pusing sekrg. banyak sangat mencuba sebelum ni, tak disiplin...bazir aja, hihi..
    produk baru kot okjer....tak pernah dengar kan sebelum ni:-))

    ReplyDelete
  17. acik dah macam2 cuba okje..yang sapu..yang lap..yang telan..yang minum..badan acik..tetap la makin kembang..baju2 tetapla makin mengecut

    ReplyDelete
  18. Tak pernah dgr la pula produk nih...

    ReplyDelete
  19. xpe lah hainom xslim pun tetap brgaya....janji sehat

    ReplyDelete
  20. Ha...ni dah kurus kering ke apa sampai hari ni tak berupdate blognya? Duk sapu je... eh ke tak beli..saya macam keliru baca ni.

    Sempat lagi kawan tu promote time makan makan ya. Hihi.. pandai juga curi masa. Kalau jenis yang tak memaksa ok je kan.. kita dengar dan boleh swnyum2 bg sokongan..

    ReplyDelete
  21. Byk sgt lambakan produk pelangsingan dipasaran.khuatir kot guna chemicals berbahaya yg boleh memudaratkan kesihatan..short term or long term effect.
    Setuju dgn cara yg lebih selamat cam cadangan mak dlm last paragraph. Yg tu betul

    ReplyDelete
  22. betul la..saya malas nak guna ubat sapu2 ni..buang masa..klu ubat makan tu nak la..ngap je sekali.cepat dan pantas...

    ReplyDelete
  23. cakap kat kawan cik bedah tu.. boleh kasi try tak.. kalau dah kurus baru boleh promote kat kawan2 lain.. hehehe..
    mana gambar selfie nya???

    ReplyDelete
  24. ubat kurus sapu menyapu ni akak kurang percaya. dah pernah cuba 2 produk tapi yg murah jer.. tak kurus pun. yg ni mahal bebenor..

    ReplyDelete
  25. 1st time dengar produk ni...kalau tanya noe...sah2 noe reject sbb noe mmg x percaya jenis2 produk pelangsingan ni...ayat yg akhir tu sesuai tuk kuruskan badan... :)

    ReplyDelete
  26. orak pernah kerungu
    orak pernah weroh pun
    maknom tuku opo orak ? :)

    ReplyDelete
  27. boleh tahan noh harga. tapi tu la, tak pernah dengar lak nama nya

    ReplyDelete
  28. saya pun tak percaya sangat pasal sapu-sapu ni
    takut ada benda bahaya tu kan
    baik diet sendiri aje...hehe
    tapi tulah, nak diet sendiri tu yang payah

    ReplyDelete
  29. Betul tu Okje ... kalau nak slim dari niat jak sebenarnya, puasa, jaga makan, banyakkan bersenam.....tapi penyakit malas tu yang tebal sangat dalam diri...huhu

    ReplyDelete
  30. Nak slim kena kuatkan semangat..jangan half way dah give..sure tak jadikan okje...

    ReplyDelete
  31. Saya dah try. Perut tu ada la kurang 1 inch bila dah pakai 4 hari ni. Berat tak tau pulak. Tak menimbang lagi :)

    ReplyDelete