Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 15 April 2015

LEGA kena audit

Salam Rabu......

Dah kering idea mak ni sebenarnya. Jenuh cari model nak tempek dalam blog. LEGA pun bolehlah hihi......


Mak baru beli 2-3 hari lepas. Tapi jenuhlah kena audit dengan Pak Jilap. Dia cakap mak ni senang betul terpedaya. Asal orang jual jer beli. Mana ada selalu, kekadang hihi.....

Femeskan sekarang benda ni......Berapa ringgit yeh harga LEGA kat tempat korang?

Mak updatekan untuk yang bertanya berkenaan jus LEGA ni ye.....

Sharing is caring...
Dalam minggu ni admin menerima 2 berita akibat masalah jantung.
1. Sepupu admin meninggal kerana jantung Ahad lepas.
2. Jiran admin di masukkan ke hospital kerana masalah jantung tersumbat.
Cara rawatan di bawah telah diamalkan oleh sahabat admin dan ingin admin kongsikan bersama.
Rawatan alternatif: Membuka salur darah jantung - Rawatan alternatif: Membuka salur darah jantung tersumbat
Saya ingin berkongsi satu lagi cara rawatan alternatif untuk membuka atau meluaskan salur darah yang tersumbat di jantung. Oleh itu, sesiapa yang mempunyai masalah jantung tersumbat dan perlu menjalani angiografi atau bypass, bolehlah mencuba rawatan alternatif ini, semoga anda tidak perlu melalui pembedahan bypass tersebut.
Resepi ini diberikan oleh Vaid Sahab (doktor di Auyervedi) untuk dikongsi bersama.
Bahan diperlukan:
1 cawan jus lemon
1 cawan jus halia
1 cawan jus bawang putih
1 cawan cuka epal
Cara
Campurkan semua bahan di atas dan masak dengan api yang perlahan selama 1 jam (60 minit) atau sehingga bahan campuran ini tinggal 3 cawan. Sejukkan, kemudian campurkan dengan 3 cawan madu semulajadi, dan simpan dalam balang yang bersih.
Minum campuran ubat ini satu (1) sudu makan setiap hari. Amalkan sehingga 30 hari dan rasai perbezaannya. In sya Allah rawatan ini akan berhasil.
Testimoninya adalah seorang doktor iaitu jiran saya...DR SHAH RAZALI Srixon Code...Pengerusi Shah Groups... bila 2 saluran darahnya tersumbat dan akan dibuat bypass saya telah mencadangkannya agar mencuba perubatan ini...dan dia telah mengamalkannya minum sesudu 2 kali sehari... Alhamdulillah bila hendak dibuat bypass pemeriksaan keatasnya mendapati 2 saluran yang tersumbat telah terbuka...
Copy n paste.
Usaha dan tawakal. Insya Allah.

31 comments:

  1. Assalamualaikum hainom
    rm50 sgt bgus ..tk terpedaya pun..rmai yg minum sehat dn slim mlim lps ni..ada kwn amoi dia kna stroke, dia amlkn minum dah boleh jln n kerja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rm50 je...owwhhh lagi murah kawan saya jual Rm62.

      Delete
  2. ni baru pestime tau ni kakak oiiii... untuk kolestrol?

    ReplyDelete
  3. Baru2 ni kawan akak dok promote kat group Whatsapp dia jual Rm62 tapi harga pasaran Rm75 katanya...

    ReplyDelete
  4. wahh baru tau wujud..menariknya nama die haha

    ReplyDelete
  5. Hainom...boleh jadi pengedar kat utara ni. tak nampak dan tahu pun produk ni kat utara..huhu

    ReplyDelete
  6. kami di utara tak pernah dengar dan tau tentang produk ni, huhu...
    leh tolong promote hainom, hihi

    ReplyDelete
  7. ape ni ... tak penah dengar pun .....

    ReplyDelete
  8. Tak pernah dengar pula produk ni okje.
    Okje ni mcm hubby mia lah. Cepat tul percaya dgn mulut manis. Orang jual jak terus beli ... hehe

    ReplyDelete
  9. Hah! Apa? Apa? LEGA?

    Kenapa kita tak pernah dengar pun! Apa kata Mak hantar sesudu ke rumah kita, barulah kita tau LEGA ke tidak....

    Mak ni pun, asal orang jual jerk Mak beli. Sekali-sekala tu kalau sebulan sekali maknanya setahun 12 kali Mak cuba produk baru tau ~_^

    Arghhhh... sakit gusi! Nak balik argghh!

    ReplyDelete
  10. Mesti lega sangat bila dah digunakan tu... :)

    ReplyDelete
  11. kakak pun baru tau ...
    betul lah kata pak jilap tu jangan mudah terperdaya ,mereka nak lariskan jualan je .hihiiiitu lah yang suami kakak selalu cakap pada kakak.

    ReplyDelete
  12. Salam Rabu kak...
    ingat kamek lagi sik?? haha..
    wahh! Lega?? mcm belum pernah tengok kat Lahad Datu ni..hehe

    ReplyDelete
  13. ini utk ape kak??terangkan sikittt...

    ReplyDelete
  14. Kak zai pun jakun juga belum pernah tengok hehe...

    ReplyDelete
  15. X tau. 1st time bru tgk ni.
    Apa khasiatnya?

    ReplyDelete
  16. batu baca semalam dlm FB, utk mengurangkan kolestrol kan ek? dalam FB sis tu kata RM57 tak termasuk postage...rasa macam nak cari juga la

    ReplyDelete
  17. Tak pernah beli pun..nanti nak juga la..mana tau lepas beli terus lega..haahah

    ReplyDelete
  18. LEGA? xpernah tahu. hihihi. nk cari mana niii untuk apa lega ni? bagi kita kelegaan ? hehehe

    ReplyDelete
  19. Jgn lupa tempek hasil sebelum & sesudah..

    Kita juga le geng, fikir 101x ntuk percayakn sesuatu produk..

    ReplyDelete
  20. Tak pernah dengar lagi kak hainom

    ReplyDelete
  21. saya dah baca entry ni hari tu masa tengah sibuk,, berminat la nak sediakan jus seperti dalam resepi Okje bagi ni...macam2 penyakit di zaman sakarang ni elok jaga drp awal.. tapi saya ni akan istiqamah ke mengamalkan benda ni.. haha,,tu persoalan utama tu.. kalau tak bersungguh, mana nak jadi kan?

    ReplyDelete
  22. LEGA?betul setuju ngan pak jilap..mak jilap ni Mudah Sgt terpedaya.hahaha..sama macam en suami.pantang org promote aapa semuanya nak beli.skang ni dok mkn ubuat apa ntah.harga smp dua ratus.bg sy makan qu puteh pun bagus!kehkeh

    ReplyDelete
  23. Assalam okje,
    he3
    tajuk memang win :P
    baca entry baru tau he3

    ReplyDelete
  24. jus LEGA...1st time tgk & dengar..haha ;p

    ReplyDelete
  25. ohhh baru tau ada lega ni haaa. boleh try beli kat mama papa nanti pulak

    ReplyDelete