Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 16 June 2015

Alahai anak......

Salam Selasa geng......
Masa tengok SA baru baru ni, sempatlah jugak jejalan ke AEON Sri Manjung. Apa tak sempatnya, dah 2 malam kan. Mula tu nak gi ziarah sepupu Pak Jilap. Yelah, lama duk ulang alik Lumut, tak pernah singgah pun, lalu depan rumah rumah jer kekdahnya. Tapi lastly, tak jadi pulak, Pak Jilap tak berapa sedap badan katanya....... Mak tak kisah pun, singgah boleh, tak singgah pun boleh.

Kemain kan Nek Mommy tak hengat dunia angkat kaki sebelah, sambil pose dengan beg baru haha....

Kebetulan pulak ada Kedai Buku kat sini, so bolehlah guna Voucher SA yang dah nak expired hujung bulan ni tu. Mak dapatlah jugak tempias Buku Resepi! Jangan tak masak sudah.....

Yang nak cerita sebenarnya, kat AEON Sri Manjung ni ada satu outlet Furniture Store nama Kaison. Macam macam barang ada.  Yang bestnya, harga berpatutan tapi barang nampak mahal. Memang ralitlah mak tengok barang barang dalam ni. Banyak bunga weyh.... cantik cantik pulak tu. Geram nengoknya. Tak beli pun hihi.....

Yang mak tak menahan nak tergelak sangat tu......ni ha, si TLBD boleh berkenan nak beli benda ni.... Apa ke namanya entah..... Dia tu memang..... benda benda gini dia sukalah. Cuba suruh baca buku. Alahai anak.....


Nak jadi Direktor Filem ke apa ni huhu....

23 comments:

  1. Dia nak ambil.gambar mak gaya pengarah filem.la tu okje

    ReplyDelete
  2. Haha.. jarang orang beli tu.. ni mmg ada cita2 nk jadi direktor kot..amboi kemain pelakon utama posing kat depan kereta dah macam gaya dalam iklan tu.. canggih nekmommy wei..

    ReplyDelete
  3. wah..nampaknya cita2 tu ada...hehehe...

    ReplyDelete
  4. heheheh kretip tuh kak... mama nyer jgk lah untung.... jd model nyer kan... feefeling retis lah kan

    ReplyDelete
  5. kak ok je dah jd retiss la ..hebat ...
    klu tak perati betui2 gambar angkat kaki tu ... tatau kat nek mommy yg belakang tu ingatnya kawan SA

    ReplyDelete
  6. Action....memang ada gaya, pelakunnya pun memang cantik.

    ReplyDelete
  7. Alahai... cakap ajelah Mak yang suruh beli lepas tu salahkan anak. Kata anak nak beli benda bukan-bukan. Tengok tu siapa yang bergambar lebih mengalahkan Kak Ziana zaman Maria Mariana jerk! Amboi, Mak... kalau dah start selfie memang tak ingat dunia sebenar. Tapi Kak Ton pelik kenapa gambar Mak cium Minion tak keluar nih..... Kena sensored ke apa Mak?

    Mak, tak payah jauh-jauh ke sana. Kaison tu kat KL Festival di KL ni ada Mak oi.... Tapi Kak Ton belum pernah sampai lah sebab hari tu Kak Ton pergi terus kena sakit perutkan, jadi tak sempat pergi ~_^

    ReplyDelete
  8. Nek mummy pulak jadi pelakon ..
    tu yg tak menahan hehehe..

    ReplyDelete
  9. amboi anak jadi director mak jadi bintang filem.hahaha..sy pun byk kali dok p umah adik ipar kt lumut tu tak masuk lagi aeon manjung ni tau

    ReplyDelete
  10. amboi menayang handbeg ... heheheee ... mungkin cenderung tldb ke situ , layankan je . janji dia ada hala tuju ...

    ReplyDelete
  11. wah... boleh la enterprem gaya pelakon holywood... hehehe

    ReplyDelete
  12. anaknya jadi Pengarah..maknya jadi pelakon..cun la tu..hihi..
    jeles tau tengok gambar atas tu..comey sangat 3 branak duk posing..:)

    ReplyDelete
  13. Sesuai okje jadi heroin
    heronya plk.....shah rukh khanlh...hihi.
    dh rupa kajol...kn

    ReplyDelete
  14. hihi ada gaya tu
    roll take action hihihi

    ReplyDelete
  15. saya suka gambar akhir sekali tu
    sangat kreatif =)

    ReplyDelete
  16. salam ramadhan., hee dah membesar anak dara mak tewww ;p

    ReplyDelete
  17. hehhe..nampak kreatif je gambar2 tu kak...
    seronk nya lah dapat singgah shopping complex... sambil2 cuci mata..

    ReplyDelete
  18. hahahaha ada la tu benda yang dia nak buat.

    tunggu dan lihat je idea bebudak ni :D

    ReplyDelete
  19. Dah mcm 3 beradik pula ... hehe
    ok lah dia beli benda tu dah ada 'alat bantu' bila nak bergambar ... kihkihkih

    ReplyDelete