Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 17 June 2015

Ramadhan Kareem

Salam Rabu.....
Selamat menyambut Ramadhan korang. Moga Allah memberi peluang kita bertemu Ramadhan malam ini. Bukan setakat bertemu, tapi moga kita diberikan kekuatan untuk menunaikan ibadah ini dengan sempurna dan ikhlas.


Maaf atas kekhilafan mak ye, terlanjur kata, terover selpie hihi..... yelah manalah tau korang menyampah. Apa ? Memang nak muntah? Huh..... Tak berlapik langsung tau korang ni! Pantang mak bagi chance mengutuk mak, berlumba lumba korang nak muntah yek! 

Redho ajelah weyh dapat geng alamaya yang bersawan selpie macam mak ni ......hihi

Udah...... esok mak tak mau cakap banyak, haus..... babye!


18 comments:

  1. Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. selfie ler bebanyak..takpe..redhokan mata ni tengok..haha..
    Selamat berpuasa buat hainom sekeluarga..menu apa sahur ni?

    ReplyDelete
  3. Selamat menjalani ibadah puasa okje

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan..saya pun nak minta maaf kot2 ada salah silap... :)

    ReplyDelete
  5. Salam ramadhan...
    Salam kosong kosong...

    ReplyDelete
  6. Salam Ramadhan okje
    Mintak maaf juga kalau ada salah dan silap..

    ReplyDelete
  7. samaa la dgn saya juga okje
    kosong kosong ye

    ReplyDelete
  8. Kalau tak kerana dah masuk bulan Ramadhan nak juga menjawab direct to the point tanpa selindung, berlapik kata bagai, Mak *_*

    Sekali lagilah salam 1 Ramadhan buat Mak sekeluarga. Puasa jangan culas, makan jangan ganas ya , Mak *_*

    ReplyDelete
  9. Salam Ramadhan geng.. Kongsilah menu berbuka nnt..

    ReplyDelete
  10. saya pun njalok ngapuro OKje yo
    kot ada terkasar bahasa, terbuat sakit hati, dah segala macam ter
    kita kosong-kosong yo

    ReplyDelete
  11. Selamat berpuasa buat hainom sekeluarga..
    Selfie hainom tu lah penyeri entri blog ni :)

    ReplyDelete
  12. selamat berpuasa doiucapkan kerpadamsk jilap. sama2 kita kosong2 ya

    ReplyDelete
  13. nak wish lagi sekali..salam Ramadhan kak Okje

    ReplyDelete
  14. sama2 minta maaf atas segala kekhilafan sepanjang perkenalan alam maya ini...
    cantik gambar tu kak...

    ReplyDelete
  15. mintak maaf jugak andai ada terkasar bahasa terguris perasaan sepanjang beralam maya ni

    suka tengok mak selpie. sebab awet muda walau anak dah besar panjang :D

    ReplyDelete
  16. Selamat berpuasa okje ... dah seminggu puasa baru nak ucap selamat ... :)

    ReplyDelete
  17. Amboi geng, lamanya menyepi, rugilah gambar selfie penuh tersimpan di dlm memori tepon jika x dikongsi bersama..

    ReplyDelete