Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 9 November 2015

Bila mak jumpa spesis

Salam Isnin.......

Bila Mak Jilapah jumpa spesis, sawan pun mai hihi....


Dah..... Mak sado nak ubah sofa, jangan kacau!!! Sakit pulaklah mata tengok kedudukan sofa buruk mak dah lama duk statik tak berubah..... 

28 comments:

  1. Hahaa ..hainomokje terpegun ke tengok sahabat !
    Kwn india kita sibuk nk raya ,hainom pun sibuk mengemas sofa gak ke?

    ReplyDelete
  2. Haha.. lawo kawan tu.. belangnya unik . Ke tenung tu sb nak buat gak kat rumah sendiri?

    ReplyDelete
  3. Amboi kak...bukn main lg tenung spesis tu..hihi

    ReplyDelete
  4. Gitu ... tak terkata bila dah jumpa 'sahabat' lama. Sofa kat rumah dah cam melekat kat dinding tu .. mls nak ubah2 hehe

    ReplyDelete
  5. hai lain macam je gaya mak menenun tu....seram pulak kite....hahaha...dah mak tak payah tenun lelama pi susun sofa tu lelok...rajinnye mak mendeco rumah...kite ni nak menyapu pon kan mahen malas lagi....mampu tenun je habuk kat lantai dengan harapan dia hilang secara tiba2...hahaha...bersemangat sangat mak ni maklum le nak sambut raya....hahaha...lepas susun2 sofa tu hidang sekali muruku ke meleke ke bole gak kite datang jalan raya...hehehe...

    ReplyDelete
  6. Hihihi..
    Ye benor mendongak tengok specis ye Nom..
    Samalah kita dok tengah mengemas rumah..
    Macam sibuk nak raya pulak..
    Jap lagi kita gi buat muruku pulak ye Nom :D

    ReplyDelete
  7. Nak tolong akak ubah sofa tu ke...ok kita pegang ujung sini, awak pegang ujung sana!!

    ReplyDelete
  8. BELI BARU SEMANGAT SIKIT NK NGEMAIH..

    ReplyDelete
  9. ye lah mak pegi la alih sofa mak tu..pastu rehat mkn ok ;)

    ReplyDelete
  10. rumah kita sofa statik tempat yang sama sejak beli sampai sekarang. almaklum la rumah sekangkang kuman ni.. ruang tak banyak hahaha

    ReplyDelete
  11. ubh sofa prepare raya esk ke kak..hehe.. *gurau je

    ReplyDelete
  12. Bila jadi macam ni memang tak boleh nak tegur dah mak..

    ReplyDelete
  13. Mesti cantik sofa nanti lepas di ubah ;-)

    ReplyDelete
  14. Jumpa geng ek. Hamboi hamboi nak tuka sofa katanya. Nanti tunjuk gambo tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan tukar sofa IL....sofa lama cuma ubah kedudukan jer hihi...

      Delete
  15. tinggi kan zirafah tuuu., huhu2

    ReplyDelete
  16. dari spesis leher jinjang tu ke? hihihi

    ReplyDelete
  17. Puah saya dok mandang apa yg ditenung oleh you mak, dua tiga kali scroll tepon ni barulah dapat ngecamnya, mulanya ingat kain apakah itu yg tetiba tergantung kat situ, rupa2nya...
    Dah ngemah ke belum sofanya?

    ReplyDelete
  18. alih jangan tak alih....angkat baru je sofa tu pun boleh..hahahha

    ReplyDelete
  19. Kitapn x tau bila nak bertukar sofa baru..

    ReplyDelete
  20. tu takat tenung je ke , ke dia angkut bawak balik tu ... hehehee

    ReplyDelete
  21. Bukan main lagi terteleng-teleng kepala merenung spesies yang sama yerk. Mesti timbul rasa cemburu tu sebab yang satu lagi tu jinjang aje lehernya. Kah3x.

    Mak rajinnya cuti-cuti ni. Nak ubah kedudukan sofa lagi. Maklumlah IKEA Cheras pun nak buka Nov 19 ni. Mesti Mak dah penuh berangan dalam kepala apa nak beli kali pertama serbu tu ya, Mak...

    Tak sangka betullah jiran sebelah ni. Ingatkan rajin makan aje. Rupanya rajin juga ubah kedudukan perabot dalam rumah ya. Maklumlah, sado katanya ^_^

    ReplyDelete
  22. hahaha..makk aiii....zirafah...

    ReplyDelete
  23. wow jilapahkah itu..selamat mendeco2 la diucapkan..hihihi

    ReplyDelete