Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 19 November 2015

J7 vs Sandal

Salam Khamis ......

Aminnnn, aminnnn ......moga makbullah doa doa korang semalam. Moga kita semua jugak akan kekal bahagia bersama pasangan memasing hingga ke Jannah, insyaallah.....

Maaflah, mak belum sempat sangat nak blogwalking. Bizi weyh..... maklumlah pengantin katanya, haha......

Mak tak masak special pun semalam, masak biasa biasa jer. Kek pun nan hado!! Nak membaking, macam malas pulak! Sawan M kalau dah mai, cenggitulah jadinya haha.....


Buat apalah susah susah bang, hp lama kan boleh pakai lagi ( konon konon baik jer ni, hihi....). Tapi, kalau dah orang nak bagi kannn, terima ajelah dengan hati yang redhoooo gitu. Hihi..... 

Janganlah tanya mak bab bab hp ni, memang failed sungguh!! Dari dulu sampai la, mak memang tak pernah beli hp, semuanya hasil ehsan Pak Jilapah. Pak Jilapah pun macam bini dia jugak, bersawan haha.....Tapi sawan Hp! Terima kasih baby, uwekkkk uwekkk.....kehkehkeh.....

Mak cuma dapat bagi sandal je. Itu ajelah yang termampu.  Mak siap siap buh atas katil ko! Pak Jilapah masuk bilik, balik kerja, SURPRISEEEEE!!!!!....... Ada kotak atas katil. Kotak kasut! Haha.... Kasi chancelah couple kilauan bersuprise di hari Anniversary katanya kehkehkeh....

Rugi sungguh kalau bini cuma surirumah aje ni yek! Dapat hadiah seadanya aje. Redho ajelah bang! Hihi....


27 comments:

  1. alolo..lomantiknya kak..jeles arr cik nor mcm nie..:)

    ReplyDelete
  2. Bertuahnya dapat hadiah henpon dari suami....kakak pulak abang yg xfaham sangat bab henpon ni ....hulur $ ,pilih lah sendiri.
    Oklah tu sandal pun bagus apa,sentiasa digunakan sentiasa lah ingat bini dia...

    ReplyDelete
  3. wow!!! bestnye dpt hp baru .... auwwwwww....alaa takpe la kak...akak bagi sandal pun ok...yg penting ikhlas dan penuh kasih sayang.....auwwww!!

    selamat menggodek phone baru kak...tapi jgn lupe plak tugas2 didapur haahahaha...kang laki balik tgk bawah tudung saji kosong jek kang heheeheheh.....

    ReplyDelete
  4. Yg penting ingatan...
    Happy anniversary Mak..moga bahagia hingga ke akhirnya. Aamiin

    ReplyDelete
  5. Untung apa hainom bagi sandal tu..
    Bila pak jilapah tu gi mana-mana selalu pakai sandal tu..
    Tiap kali sarung sandal tu .. teringat hainom hahahhaha..
    Moral of story... "SENTIASA BERSAMAMU"

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah kak..ingatan yg ikhlas tu lah yg penting..pemberian tu penuh makna.. tak kiralah murah atau mahal.. tahniah dpt hp kak.. bolehlah ya berblog kt HP...hehe..sandal pak jilap pun lawa ,,
    amboii nampkanya romantik2 ler ya semalam.. hahaha

    ReplyDelete
  7. pak jilap tau mak jilap rajin selfie. tu dia beli hp baru tu hihihihihi. berbunga hati letewwww :p

    ReplyDelete
  8. Bukan main happy dpt hadiah ye dinda. En abe pun mesti senyum lebar dpt surprise dari buah hatinya:)

    Minggu lepas kanda pun belikan anak dara kecik kanda hp sama macam ini juga dinda. Sebab hp lama dia skrin pecah nak ganti yg original 800 ringgit. Tak ori 500 ringgit itu yg kanda belikan aje yg baru macam ini.

    ReplyDelete
  9. MMG ROMANTIK LA KORG NI ...KAK BILA KAK PI BELI SANDAL TU EK .... SENYAP2 MINTAK IZIN TAK X NI KELUAR HAHAHAHA

    ReplyDelete
  10. waaaa...romantik giler tu..sekali sekala nak beromantik kan apa salah nyer...apa2 pun selamat ulangtahun perkahwinan...semoga kekal sehingga ke jannah..aamin

    ReplyDelete
  11. bestnya akak, jeles kiter,,,haha....
    xpe suri rumah pon, cita-cita saya pon nak jadi suri rumah jugak, moga termakbul,,ahhaha

    ReplyDelete
  12. Seronok dapat hadiah tak kiralah apa pun yang pasti dua2 suka dan bahagia.

    Selalu Kalau anniversary hubby yang beli hadiah kak Zai tak kerja alasan kan hahaha...

    ReplyDelete
  13. OK dah tu.. ade jugak hadiah. lagi hebat.. x keje tapi mampu bg hadiah.
    Zura sendirik kadang2 x de hadiah pon. kuar dating berdua sambil makan2 jer lah.

    ReplyDelete
  14. Fuiyooo, bezznya dpy hp baru, Alhamdulillahhhh...baik sggh hati pak jilap
    . Didoakan kekal bahagia hgga ke jannah, aminn.
    Psstt..nak alamat bole?

    ReplyDelete
  15. Baby..... ha3

    x menahan sguh, nak gelak jer kejanya..

    ReplyDelete
  16. Bestnyer masing2 bertukar hadiah dihari ulang tahun...
    Selamat ulang tahun...

    ReplyDelete
  17. alolololo sandal atas katil, ok hape. romantik :)
    ok la tu, janji ada hadiah.
    moga membawa ke jannah ye nom :)

    ReplyDelete
  18. Wow mak dapat henpon baru la...huntung la dia kan...kite tumpang happy je mak...nasib la ek dapat bini tak koje redho jelah dgn hadiah yg di terima...yg penting hado katenye...betol tak mak...comel ape samdal tu sesuai sangat dgn kaki pak jilap...ekekek...semoga mak suami isteri berbahagia selalu ye ^_^

    ReplyDelete
  19. Masakkan lempeng dgn sambal tumis je...

    ReplyDelete
  20. Ai mak, tahun lepas dapat hadiah apa? Mcm hp juga ya? Ke saya salah ingatan ni? Ai memang bab hadiah nampak nau Pak Jilap ni prihatin...haha.. untung Okje tau.. alhamdulillah rezki dpt suami yg baik.. isteri dia pun baik juga, jg rumah , jg anak dan suaminya baik2.. ai.. kemainla kome ya..bertukar2 adiah kat bilik ataah katil lagi..

    ReplyDelete
  21. untunglar bini x keje tp dpt jadiah henpon j7 tuuh., mugo berkekalan aminn

    ReplyDelete
  22. sandal ke hadiahnya..lawa tu untung pak jilapah dpt mak jilapah yg romantik..kisah J7 tu apa kebendanya..sy pkai J7 gak ni.huhu..

    ReplyDelete
  23. Asalam buat kerja2 utama dahulu baru Bwalikng kan..hehehe

    ReplyDelete
  24. Eh, mana pergi komen kita? Macam dah baca aje entri ni tapi tak komen. Nampak sangat masa datang sini Kak Ton tengah mengigau tau!

    Mak memang tetiap tahun minta handphone ke? Atau PakJilap ni memang handphone aje kepakarannya dalam bab-bab beri hadiah? Untunglah dapat handphone baru, Mak. Takdalah alasan lambat balas WA sebab handphone hang!

    Bukan main gembira PakJilap dapat sandals jerk. Balik terus sarung! Jangan-jangan tidur pun pakai sandals juga malam tu @_@

    ReplyDelete
  25. Sandal ke ... selipar jepun ke ... janji ianya datang dari hati yang ikhlas mencintai sepenuh jiwa kan okje...

    ReplyDelete