Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 3 November 2015

Jalan AEON Klebang

Salam Selasa sahabat ......

Bila makan sedap kat sini, teringat anak bujang kat sana yang hari hari makan nasi lauk ayam goreng, tak ayam goreng, telur dadar. Dua tulah yang dipostnya hari hari. Nak tambah lauk lain, mahal katanya. Baguslah bang, bawak bawaklah berjimat hihi.....    

Tulah tu, nak kata adun, bukan, tapi bizinya kalah menteri. Hujung minggu memang penuh aktiviti! Minggu ni dah giliran tidur rumah mami, dua minggu sudah, dah balik kampung, so cuma seminggu ajelah dapat bersantai santai buat aktiviti sendiri. Mak OK jer, tapi kesianlah Pak Jilap tu, tua atas jalan rayalah nampak gayanya hihi....

Alang alang dah dekat Ipoh, kita buat lawatan mesra ke AEON Klebang yang baru bukak tu le. Gigih Pak Jilap google map, nak pergi punya pasal katanya, sebab yang lebih nak ke sininya bukan mak hokey!!! Mak OK je, pergi boleh, tak pergi pun boleh, lepak kat Sri Iskandar aje pun boleh, tapi bila dah pergi nanti jangan sesekali nak menyekat keghairahan mak cuci mata tau! .....

Besar jugak AEON Klebang ni tau. Tempat selfie pun banyak. Mak bukan boleh nampak tempat selfie ni, tetiba sawan selfie mak mai tak boleh di kawal hoho....

Ko hado selfie dengan dolphin? haha......


Syukur, alhamdulilah dengan nikmat Mu, Ya Allah yang masih memberi peluang kepadaku untuk menikmati hidup berkeluarga begini.....
  
First time masuk Windmill..... tapi yang tak bestnya, bendanya sikit, macam lalu kat usus jer huhu.....



23 comments:

  1. mall depan rumah tapi baru pergi sekali. itupun masuk sekejab je. tengok sesak crowded terus keluar balik. buang masa je gigih cari parking. hahaha

    ReplyDelete
  2. amboiii kak..merasmikan AEON Klebang lerr tu ya... hahaha.. bagusnya si abang SA tu ya.. pandai juga dia berjimat.... Alhamdulillah..
    *Kak, mcm mana dah dgn kempen like poster SA tu??? :)

    ReplyDelete
  3. cantiknya gambar dalam aeon klebang... saya pon nak selpie,,haha

    ReplyDelete
  4. oooo....ada sawan eh? hihihihi

    ReplyDelete
  5. amboi kak..cantik background/...hihi..kak naper tak mtk double..:)

    ReplyDelete
  6. Terkejut kite dengo AEON Klebang makkkk!!! Bila masa pulak kat klebang ada bukak aeon ni??? Rupe2nye kat Ipoh sana...kuikuikui...ok la kite nak mengaku yg kite memang tak penah begambo dgn ikan paus...>_< hahaha....mak makan ape kat windmill tu kite suka order nasik goreng nenas chikenchop...sodapppp dan menyenyangkan....hehehe

    ReplyDelete
  7. Yalah nom ,kakak pun ingatkan kat Melaka ....
    Canteklah tempat selfie nya...
    Seronok nya mak selalu jumpa anak kat U tu. Kakak ni hanya tunggu ank2 balik je bila abang sibuk memanjang ,tu pun memang dah tua atas jalan pun...

    ReplyDelete
  8. cantiknya background tuh kak....
    hehehe itulah sapa suh msk kedai mkn yg tak biasa kite mkn heheh...
    tp kire ok lah tu kire diet kalu portion nyer skit

    ReplyDelete
  9. CH tak sabar nak tunggu Aeon Shah Alam ni buka hainom..
    Mahu setiap jumaat mengukur jalan di sini..
    Sebab dekat bangat dengan ofis CH ..
    Mahu juga sawan selfie macam hainom nanti hahahha

    ReplyDelete
  10. hahha...lalu kat usus buat tanya2 kabar dan beri harapan palsu je ye??ekekek..

    ReplyDelete
  11. Klu setakat lalu kat usus tu mmg sikit tu okje .. tak sempat melekat jadi lemaks ... hehe

    ReplyDelete
  12. Menarik juga ya AEON Klebang.....masa lalu 2 minggu lalu....baru nak mula buka...

    ReplyDelete
  13. Sian kat studentkan..lauk yg sama hari2..ayam..ayam,ambik lauk lain takut tak sedap rugi plkk...mcm sama dgn dibah..hari ni mkn sedap,esok ikat perut..sbb smlm mkn tak hengget dunia katanya..bila tya mkn apa..kfc...hihi kfc jer pun...tapi sador diri tak apalah..jgn tak sador2 udh..
    Rajin suami awak bwa jln2..klu somi kita...haih idak le...tak rajin..

    ReplyDelete
  14. Hai sis..idah baru dekat sini...
    Kalau masuk Aeon klebang..jangan lupa dapat bedding department..Carilah Ann Taylor..Itu company fida punya...oppsss..bos punya
    http://iampiegirl.blogspot.my/

    ReplyDelete
  15. Uuiii....bestnya bergambar dengan family.
    Tak pernah sampai lagi kat sitew

    ReplyDelete
  16. Best nyer kak semoh..
    Lain kali ajok che lijoh sekali la.
    Tipoh ngan miloh jgn lupa
    Ngan che eton..

    ReplyDelete
  17. pic no 2 nmpak macam real.. oo baru buka erk. blk kk xpnh ke ipoh selalu mghala ke tepen j. sana pon aeon bru buka, boleh tahan besar juga utk cuci mata

    ReplyDelete
  18. Saya hehari makan keropok, x pun mee segera je.. nampak x betapa pemalas nye haha, hopefully x kojol cepar lerr.. yelah kt rumah sume ade org buat kat asrama mmg x le nk masak sume ni.. sanggup tu ratah milo jer XD

    ReplyDelete
  19. Oh baru tahu ni.. ada aeon baru di ipoh nama macam di melaka ya.. haha.. unik.. lawa dan unik gambar2 kat sana tu.. nampak real la..

    ReplyDelete
  20. Oh alahai... baru tau kat Ipoh ada AEON Klebang yerk! Ingatkan Klebang ada kat Melaka aje! Terkejut kita bila tau Geografi ni kita gagal!

    Biasalah Mak.. kalau takda dolphin pun Mak tetap akan berselfie separuh nyawa. Risau betullah Kak Ton kalau sawan selfie Mak tu jadi tak terkawal. Silap haribulan dalam toilet RnR pun dia datang sawan, gerun pulak Kak Ton nak membayangkan tau!

    ReplyDelete
  21. sian anak bujang mak menu ayam telur je..maknya makam sedap2..tak aci betul.hahaha..

    sakan wefie ngan dolphin..kau ada.muahaha

    ReplyDelete