Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 11 November 2015

Pre Anniversary katanya

Salam Rabu korang......

Semalam Pak Jilap ajak makan sate Hj Samuri sebelah stadium Kajang tu. Gara gara tengok sate kat mana tah Pak Jilap tu...... Laki bini sama jer, pantang tengok makanan, udah ngences hihi.....
Penuh orang jugak semalam. Orang ramai cakap Sate Willy lagi sedap daripada sate Hj Samuri, tapi sampai sudah mak belum pernah rasa Sate Willy tu. 

Lepas makan pusing pusing Metro Point. Metro Point tu manalah ada apa apa. Nak cuci mata pun tak puas weyh! Tapi dah orang bawak kan, ikut ajelah. Boleh singgah BAGUS sekali. Elaun pun dah masuk hihi...... ( Lambat betul elaun masuk bulan ni, macam buat buat lupa jer hihi.....) 

Lepas tu singgah Resepi Rahsia. 
Kata Pak Jilapah, ni pre Anniversary ....... Pre Anniversary tak boleh makan banyak, 2 potong kongsi 4 orang, sudah! Nanti gaun pengantin tak muat! hihi..... 


Hish.....ngengada sungguhlah couple kilauan ni, nak main suap suap pulak ek.........


35 comments:

  1. Alahaiii pak jilap nak anjer2 pun tak boleh ke..
    karang pak jilap buat tak reti, mak jilap jugak yang melopong! wahahahaha
    ehhh Cik Jah yang dok Ampang ni pun dah beberapa kali makan sate Willy tau.. Cik Bedah yg dekat pun tak pernah merasa lagi? tu lah tak nak gosok pak jilap.. tu yang tak dapat kot.. muahahahaha

    ReplyDelete
  2. Ni kalau anniversary sebenar lagi lah makan besar kan hainom...
    Comel bersuap suapan...

    ReplyDelete
  3. Laa, awat tk habaq nk pi sate kajang, kalo tk bole wat cam jejak kasih gitew, hi hi..

    ReplyDelete
  4. Nanti masa Real Anniversary tu boleh lah minta Pak Jilap tu belanja Satay Willy tu Hainom..
    Masa tu minta lah kek 3 tingkat sempena dengan tiga org anak tu Nom..

    ReplyDelete
  5. Gitu ... suweeet sangat pak dan mak jilap ni .. makan suap2 .. hehe

    ReplyDelete
  6. Mengalahkan pengantin baru ada pre anniversary lagi;)
    Nanti hari anniversary kena undang tetamu ribu-ribulah ye utk meraikannya dinda.
    Kalau majlis di Muar jgn lupa jemput kanda. Nak juga tengok pengantin pakai gaun hihi..

    ReplyDelete
  7. eeeeeeeee mana gambar pre anniversary? selalu kan retis2 bt pre wedding ada gambar peluk2 bagai...

    akak apa lg... pre anniversary msti ada gambar rumentik2 gitu

    ReplyDelete
  8. Salam Mak!

    Masuk-masuk aje terus rasa nak muntah! Nak bersuap-suapan lagi... Padanlah hilang seri pengantin katanya baru pre-anniversary dah pandai bersuap-suapan in public!

    Selamat pre-anniversary ya, Mak! Nanti anniversary kita ucap lagi duplohlapankali sampai Mak pulak muntah mendengarnya!

    ReplyDelete
  9. Salam Hainom,

    Hepi aniversari ye..moga sentiasa berbahagia hingga ke jannah...ada satu lagi saya nak komen..hehe..muka hainom dan anak anak nampak sebaya..masa mula mula baca blog hainom saya tercari cari juga yg mana satu emak and yang mana satu anak..mmg masa tu saya konpius...hahaha...*cuit bahu* apa rahsia ek? cer bagitau sket .....

    Hayati Ghazali

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh.. komen ini ke? Hurmmmm.. mandi tak semalam? Haha..

      Delete
    2. beria saya dok cari juga...
      wah patutlah dia dia perahsantan lama sangat...hehe

      Delete
  10. hehehe. main suap2. romantiknya...

    ReplyDelete
  11. hahahhaa...romantikk tu,...jelesss! hihi..
    2 slide kek kongsi 4 org tu kira ok lah kak...takleh mkn byk manis2, tapi kalau atie 1slide tu mmg tak nak kongsi... haha..
    *balik sana nti nk try gak yg sate willy... :):)

    ReplyDelete
  12. ammvoiii mak okeje suap2 gituuu., balik umah dapat upah takk., hakhak2

    ReplyDelete
  13. Amboi. Bersuap-suap lagi tu. Nanti dapat hadiah macam ni.

    ReplyDelete
  14. Saya pun suka satay willy. Satay kajang dah selalu makan. Dekat RR dah banyak sekarang ni.

    ReplyDelete
  15. Bestnya makan satay. Resepi rahsia ni pun sedap juga.

    ReplyDelete
  16. Sweetnye mak somi isteri....makan kek siap bersuap2 lagi...comel sangat rasa cam nak tampo2 je tau...hahaha...kite pon tak penah lagi makan sate willy tu mak...ni pestime kite dengo...kalau sate kajang tu penah gak kite makan...last makan rasanye bulan 4 hari tu...suka gile dgn kuah dan sambal dia tu...sedapppppnyeeeee

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah
    Knor suka tgok org happy2 ni..knor pun tumpang bahgia..

    ReplyDelete
  18. ece.. ce.. wah.
    rasanya tarikh anibeseri okje dkt dkt dgn tarikh saya jugak, kan.. nak cri entry lama jap. hikhik.

    ReplyDelete
  19. alahaiiiiiiiiiiiiiii geng, sweetnya..

    sbnrnya yg romantik tu, Pak Jilap @ awak geng? firasat hati saya tetap mengatakan Pak Jilap yang romantiknya..

    ReplyDelete
  20. amboi lomantiknya..siap ada pre annivesary lg kau..terbaiklah..kami ni jangan kata pte annivesary..annivesary pun laki i buat2 tak tau ja..sedih kan.hahahaha

    ReplyDelete
  21. okje kita pon ada gak kek pre anniversary. kikiki.. meh la tengok

    ReplyDelete
  22. amboi mak...bukan main lagi tu!
    ni yang bikin jelous ni! hehe

    ReplyDelete
  23. kita pun takde pra anniversary dekat resepi rahsia. ni yang dengki niiiiiiii ekekekekeke

    ReplyDelete
  24. ha ha ha suap la aje.
    20 thn kawin dah.
    suwit gitu :)

    ReplyDelete