Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 11 December 2015

Dan air mata kami pun gugur

Salam Jumaat.....

Mak selamat sampai KL semula hampir pukul 12 tengah malam korang. Hari ni mak nak balik kampung pulak. Macamanalah Tuan Anas ai tak tua tengah jalan kalau cenggitu hihi....


Alhamdulilah..... Pak Jilap dapat menunaikan hajat mami melawat adiknya walaupun mami sendiri pun bukannya sihat sangat. Jalan bertolak, makan pun bersuap. Agaknya, demi adik yang conditionnya sangat kritikal, mami pun jadi kuat kot. 

Mak singgah jugak makan tengahari kat Restoren Singgah Selalu sebelum bergerak melawat makcik kat KPJ tu. Abah siap tinggalkan tongkat kat situ lagi hihi... 


Lama jugak mak tak ke JB. Macam macam benda yang dah bertambah. Lalu kawasan istana, terasa jugak mak sayunya.


Buat makcik yang baik hati, yang menjadi tempat Pak Jilap meminta pertolongan masa dia belajar satu ketika dulu, saya doakan semoga makcik akan cepat sembuh ye. Tiada yang mustahil dalam dunia ini dengan izinNya makcik. Yakinlah..... dan kuatkanlah semangat, ye makcik! 

Dan air mata kami pun gugur..... ( Yang ini serious, mak tak berlakon! Huhu.....)

29 comments:

  1. semoga makcik pak jilap cepat sihat .....

    ReplyDelete
  2. semoga segala urusan Hainom dan family dipermudah :)

    ReplyDelete
  3. In shaa Allah doa org2 sekeliling.
    Org yg menyayangi..

    ReplyDelete
  4. semoga diberi kesembuhan dgn segera...

    ReplyDelete
  5. Semoga mak cik hubby tu cepat sembuh..
    Dengan berkat doa insan2 yg tersayang.. inshaAllah segera sembuhnya..
    Sakit apa msk cik hubby tu Nom..

    ReplyDelete
  6. salam Jumaat kak..
    alahai, touching plak... moga makcik Pak Jilap cepat2 beransur sembuh ya...

    ReplyDelete
  7. Surprise aje, Mak ni tau! Ingatkan kenapalah air mata berguguran tiba-tiba. Semoga mak saudara PakJilap akan cepat sembuh hendaknya. Hari ni nak balik kampung sendiri tak payahlah susah hati nak berlakon bagai ya, Mak ^_^

    ReplyDelete
  8. Percaya. In shaa Allah, kami doakan dari kejauhan moga diberi kesembuhan pada makcik pak jilap yea.

    ReplyDelete
  9. semoga allah permudahkan smeuanya untuk beliau..amin

    ReplyDelete
  10. semoga Allah permudahakn urusan makcik pak jilap, betul tu tiada yg mustahil dgn izin nya jua hainom be real tsk baik beelakon kan hehee

    ReplyDelete
  11. Semoga makcik cepat pulih.. Ameenn.. Mak, kusi roda kt gmbr atas tu same ngn kusi roda lady..
    :D

    ReplyDelete
  12. tak ada yg lbh indah bila sakit selain dikellingi org2 yg disayangi ... semoga makcik cepat sembuh ...

    ReplyDelete
  13. salam hainom ..
    bila bercakap psl resto Singgah Selalu .,
    mesti teringat Kak zakie sbb 2 kali dia buat entri kt resto tu..
    aby masuk ke resto tu pun sbb membaca entri kz ..
    apo pun mogo gelis di paringi waras macik riko yor ..
    simpen banyu moto kuwi

    ReplyDelete
  14. semuga makcik pak jilapah cpt semboh..

    ReplyDelete
  15. Itulah kasihnya seorang kakak..
    Semoga Aunty Pak Jilap cepat2 sihat...

    ReplyDelete
  16. semoga makcik cepat sembuh aamiin

    ReplyDelete
  17. semoga dipermudahkan segala urusan :)

    ReplyDelete
  18. saya tahu mak bukan jenis pelakon air mata mcm seniwati Neng, air mata mak asli gitew. eh silap komen.... semoga makcik cepat sembuh & sihat selalu

    ReplyDelete
  19. buat suspen ingatkan kenapa..biasanya memang betul mengundang air mata la kan apalgi org yg saki tu ada ikatan dengan kita.lainlah kita ni takda perasaan.haha.semoga makcik cepat sembuh

    ReplyDelete
  20. semoga di kurniaakan kesembuhan n kesihatan yg baik utk makcik pak jilap

    ReplyDelete
  21. harap2 tak banjir ye kak nom..hehehhe

    ReplyDelete
  22. Moga makciknye di berikan kesembuhan dan sehat2 selalu...bagos somi mak ni sayang jugak dia dgn mak sedaranye... :)

    ReplyDelete
  23. Semoga makcik cepat sihat. Semoga dimudahkan urusan di kampung.

    ReplyDelete
  24. Semoga cepat baik sakitnya. Seronok juga jalan-jalan JB.

    ReplyDelete
  25. macam kita jugak la kak. nak tengok orang yg kita sayang gagah jugak walau kita pun serba kekurangan huuuuu. moga makcik pak jilap cepat sembuh amin amin

    ReplyDelete
  26. semoga makcik pak jilap deberi kesembuhan...aamiin

    ReplyDelete