Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 13 April 2016

Bakal mengundang pilu....

Salam Rabu......


Hari ini, 
ianya mungkin tak akan memberi makna.....

Tapi, satu hari nanti,
 percayalah ia bakal mengundang pilu..... ke lompat bintang? Huh....

Apa tah lagi,
 kalau orang yang menulisnya telah tiada huhu..... mak pulak yang sedih!

Tak payahlah baca tang umur tu banyak kali! Sekali cukup! hihi.....


26 comments:

  1. muda lagi la kak..apa ada pada angka..:)

    ReplyDelete
  2. Happy belated birthday. Apa yang dicatat akan menjadi kenangan suatu hari nanti

    ReplyDelete
  3. Kad2 yang camni kena simpan buat kenangan ,satu hari nanti terbaca boleh mengimbau kembali kenangan manis .Muda lagi tu nom ,masih mengancam lagi gitu.

    ReplyDelete
  4. muda lg tu..br 44 kot..bukan 64.hahaha..nk lg pilu n shahdu kena minta en Ibrahim sendiri yg tulis..tu lg sempoi

    ReplyDelete
  5. Bila hang baca Nom..
    44 tahun yg datang masa tu umur hang dah 88 tahun Nom..
    Memang tangkap pilu.. sedu .. sedan.. syahdu semua ada..
    Yang lebih syahdu telah berjaya khatam sebanyak 44 kali..
    Telah berjaya mewakili Malaysia 44 kali hahhaha..
    Berapa banyak 44 daaaaaaaa..
    Ada ape hal dengan angka kan Nom..
    yang dah kita amalkan apa yg ada didalam hadiah tu..

    Oh Ibrahim nama chinte hati hang tu Nom..
    Betul kata PK tu..
    Hang suruh En Ibrahim tu tandatangan sikit kat situ..
    lagi tambah syahdu lagi bila membaca 44 tahun yg akan datang.. :)

    ReplyDelete
  6. Tak payah tunggu 10 tahun dinda
    Kanda rasa sekarang bila baca pun hati tersentuh sayu kan
    Itulah dikatakan cinta & kasih sayang yg sukar diucap dgn kata-kata.

    ReplyDelete
  7. maaak kita pulak yg tacink.! hehehe.. Muda n maintain vogue lagi mak. Usia hanya pada angka.. eh macam iklan pulak kann. hihii

    ReplyDelete
  8. sekali baca nampak macam 24 je..muda lagi tu hehehe

    ReplyDelete
  9. Ingatkan Pak Yem yang tulis rupa-rupanya Makcik Anom sendiri tulis. Sekarang ni kita tengah sihat, tengok sepintas lalu aje tulisan tu, takda siapa peduli. Cubalah baca masa kita dah takda, memang basah air mata si tukang baca tau mengenang kenangan lalu!

    ReplyDelete
  10. Hmmm muantappp juga, ahi hi hi.

    ReplyDelete
  11. Sama umurlh kita...apa kakak2 ni..hihi its ok

    ReplyDelete
  12. 44? Macam tak umur 44 jer. Yang penting still nampak muda. Hehe !

    ReplyDelete
  13. janganlah pilu kak..macam ni kita pun nak share hadiah birthday lah..

    ReplyDelete
  14. 44?tipulah..nampak cam 34 je..

    ReplyDelete
  15. tak romantik tak sah tau...heheh..
    44??ye ke dik?eh!!terpanggil adik pula..
    ye ke Kak??

    ekekekek

    ReplyDelete
  16. sentimental value nanti nih.
    diri sendiri tgk masa akan datang pasti senyum sendirik kan~

    44?? cam x caya jer. hehehehe

    ReplyDelete
  17. Umur hanyalah angka yang penting apa bakti yg telah diberikan.Kad sebegini kena simpan nom boleh menjadi kenangan terindah dimasa akan datang.

    ReplyDelete
  18. Umur ja dah banyak...yang penting muka nampak muda....kan...

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah...

    heee... lap sket mata tu.

    ReplyDelete
  20. Kan sayu hati ku.. memang awet muda betul HO ni.. kena bagi tips ni..betul angka tu untuk di sebut yang ke berapa di ucapnya ja kan..eh teori salah mi hehe happy birthday dear, thanks saling mengomen ye, moga bahagia dunia akhirat.

    ReplyDelete
  21. Kan kan mesti sayuuuu reduppp je hati nanti masa tu sobsss

    ReplyDelete
  22. tersentuh pula hati ni sesekali hainomokje berentry sedih..

    ReplyDelete