Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 6 April 2016

Tiada yang sempurna....

Salam Rabu ......

Rupanya bukan hanya dalam setandan pisang aje ada satu yang busuk, tapi dalam sepeket pau pun ada gak yang tak menjadi cenggini....Gitulah, tiada yang sempurna!

Kalau mak yang buat sendiri, harus semua bantat agaknya hihi....


Kita salahkan ajelah Mesin Penguli kilang tu, habis cerita! haha.....


31 comments:

  1. Biarlah sempurna dalam perutkan.. hehe.. yang penting mudah, menolong dengan membeli, kitaran ekonomi elok amboi komen berdokumentari pulak ni:))

    ReplyDelete
  2. Iyalah...nak marah-marah pun bukan dia boleh elok semula, kan?

    Redho je la... :)

    ReplyDelete
  3. begitulah kehidupan tak semuanya menjadi.ewah3 hehehe

    ReplyDelete
  4. Singgah pagi ♥
    sedapnye pau tu...
    dalam kehidupan kita pun sebegitu :)

    ReplyDelete
  5. Tiada yg sempurna Nom..
    Selagi bernama manusia yg membuatnya..
    Hanya Allah sahaja yg Maha Sempurna..

    Tak apa lah Nom..
    Cicah dengan kopi sempurna lah masuk ke perut tu hahahha..
    Bak seketui yg hak tak sempurna tu Nom..
    CH jer yg makan..

    Mak beli yg frozeen ke..
    Pastu kukus sendiri..

    ReplyDelete
  6. laaa... ingat klu beli instant semuanye comel2 belaka

    ReplyDelete
  7. Lawak lah nom ni,ntah2 kalau hainom buat sendiri lagi gebuss kot....apapun janji boleh dimakan sedap je walaupun bantat.

    ReplyDelete
  8. Hasil tangan manusia mana ada yang sempurna, Mak. Apalagi hasil tangan Mak. Kah3x. Eh, dah lama rasanya tak mengata Mak depan-depan!

    Walaupun rupa tak sempurna mana, janji boleh makan okeylah tu, Mak. Kalau terpaksa dibuang, lagilah sayang. Sayang kat duit yang dikeluarkan. Ni kalau salahkan mesin, memang Mak belilah ya tak? Tak akanlah Mak buat pulak. Birthday girl tak mungkinlah rajin waktu-waktu celebration macam nikan!

    ReplyDelete
  9. hahahhaa... ;p
    pau pun bole jadi entry ek kak, tp kalau saya, saya suke pau ayam hehe :)

    ReplyDelete
  10. wahhhh.. pepatah baru.. hahahahahaha
    siapa yang makan pau bantat tuh?

    Zura pon suka makan pau.
    lagi pau kacang merah makan panas2. nikmatnye semasa mengunyah.

    ReplyDelete
  11. Tapi walaupun bantat tetap ada istimewanya kan dinda
    Kalau yg lapar dibagi ini alangkah bersyukurnya dia.
    SO... apa pun juga setiap itu ada hikmah yg tak kita tahu.

    ReplyDelete
  12. sedapnya kalau dapat pau kari ayammmm...yummyy..

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum Anom
    tak kisahlah tak sempurna asalkan rasa nya sempurna kan
    biasalah tu hanya Allah yg sempurna ye tak

    ReplyDelete
  14. hahahha..takpe janji boleh makan..

    ReplyDelete
  15. Mungkin yang satu terkurang bahan hihihi...

    ReplyDelete
  16. ade la yg tak kene time tu kan mak..sebab tu jadi mcm tu lepas ni dapat yg best kot ;)

    ReplyDelete
  17. Jgn beli pau Ahmad, tu ca ya nun alip punya.

    ReplyDelete
  18. Adusss apalah masalah nye tu....lain2 mesin buat ke....
    Takpelh rezeki kita tu..

    ReplyDelete
  19. alahai..x kesah la bantat ke idok..masuk perut jugak..lain kali elok la tu..
    kena slalu buat..hihi..sura tau makan jer..mak kt kg mmg terer buat pau..anaknya jer tak menurun..huhu

    ReplyDelete
  20. Hahahaha adoi mak. Awat la seketul tu pelik. Takpe rupa tak penting. janji kenyang! =D

    ReplyDelete
  21. Tak kisah. Asal boleh makan, kita makan aje. Kalau tak elok baru tak makan. Sedapnya pau tu.

    ReplyDelete
  22. Walaupun yang satu lagi tu tak berapa menjadi. Tapi yang lain-lain masih ok lagi.

    ReplyDelete
  23. Kena hantar ke makmal ni, harus dikaji apa sebab musababnya jadi begitu.. he he

    ReplyDelete
  24. masuk dalam mulut kunyah, hancur jugak..heheheh

    ReplyDelete
  25. sempurnakan didalam perut sajalah hehehe

    ReplyDelete
  26. Tak pe lah mak..
    Dalam perut nanti, sama-sama kena proses..hihi :D

    ReplyDelete
  27. Tapi kalau 'rasa' tak bantat. Balun jela makkkkk hihihihi

    ReplyDelete