Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 14 December 2016

Family bonding

Salam Rabu....


Lama mak tak blogwalking. Rindu korang!!!

27 comments:

  1. Salam kak..
    Ira pun lama jgk x blogwalking.. Hehe..
    Nmpk mcm sebaya je mak dgn anak2.. 😘😘

    ReplyDelete
  2. Amboi kemain family bonding ...
    Datin dan Datuk Jilapah ye..
    Siap angkat kaki tu..
    Tapi nampak mesra dan ceria pic ni nom..
    Kat lumut ke tu..
    😆😊

    ReplyDelete
  3. amboi, amboi, amboi..

    Kita ingatkn awak cuti2 keliling dunia dgn jiran sebelah tu, mklmlah kedua2nya senyap jer..

    ReplyDelete
  4. keluarga bahagia mak. (^^,) sama la kita... lama x blogwalking! aina singgah pagi sementara free ni. hihihi

    ReplyDelete
  5. happy family.. tgh dh mcm sebaya dh akak dgn anak2.. hihi

    ReplyDelete
  6. amboih2 hepi betul... pg cuti2an ke kak nom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok anak je Dana....tido sana 2 mlm

      Delete
  7. bahgia nya... rindu mak jgk :P

    ReplyDelete
  8. wah, mak berjalan d tepian pntai....

    ReplyDelete
  9. Macam adik beradik je semuanya.... :)

    ReplyDelete
  10. Salam Rabu. Menyinggah bila ada kesempatan hari ini. wah happynyer.. suka KA tgk pic ni so sweet

    ReplyDelete
  11. Sedang merindu ni Hainom
    Amboii masih secret mecret ya
    Takpe kaknoor sabar menungu ni hehe

    ReplyDelete
  12. Sakan ko bercuti-cutian ye mak, eh mak aku lama naw dah nanya pasal bujang ko sorang tu, dia tak ikut muka ko, tak ikut muka pak jilap pun, ada cam mix mamak gitew, nurun belah sape ek? Yg berdua lagi tu memang iras ko ngn pak jilap.

    ReplyDelete
  13. Lawa eh gambar ni.. boleh print n frame kan.. buat kenangan ni.. anak terima dh nampak besar sangat tu. Tak lama lagi boleh bermenantula nampaknya..

    ReplyDelete
  14. sweet gambar ni... One happy family at home... :D

    ReplyDelete
  15. gi jalan mana tu mak. you look young

    ReplyDelete
  16. amboi...main angkat2 kaki plak....tapi gambar ni mmg cantik...

    ReplyDelete
  17. syoknyer kak famly bonding.... bila leh bonding ni.... hehe

    ReplyDelete
  18. Wah... Comelnya keluarga akak..
    Sesekali dapat bonding2 gini, memang bestkan kak..

    ReplyDelete
  19. Nice pic mak...sweet sangat family nih

    ReplyDelete
  20. Bukan main lagi... family bonding katanya. Padahal dia yang asyik terindu-rindukan anak bujang sadonya tu. Takutlah tu kalau tak datang melawat anak bujang pi dating dengan bunga entah dari mana.

    Eh, Mak! Mak dah ada calon bakal menantu perempuan tunggal ke belum? Kalau dah ada tu, cepat-cepatlah cetak kad jemputan ya ^_^ Tak sabar nak tunggu Mak jadi mak mertua durjana. Hahaha!

    ReplyDelete