Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 7 March 2017

Air Pasang Pagi Surut Pukul 5

Salam Selasa....

Betul cakap hang, Yati Cahaya Hidupku, den memang tengah kekeringan idea ni weyh.... Tu yang merapek meraban je entri den dari semalam ni. 

Mak ke Port Dickson je sebenarnya...... Kata orang, sesekali nak melepaskan lelah dari kesibukan kota metropolitanlah sangat kan haha..... Nak ke Pantai Terengganu jauh sangatlah pulak. Makanya kita pergi ajelah yang dekat dekat. Cepat sampai sana, cepat jugak baliknya.  

Ini makanan wajib beli kalau tidur hotel. Bukan untuk mak ye, untuk anak dara mak yang paling kecil tu. Suka sangat dia layan mee segera ni sambil tengok TV sebelum tidur. Mak tumpang sesudu dua aje. Kononnya nak diet tapi teringin. So macam mana tu? 

Model Lengan Sado, masih lagi mengekalkan konsep membelakangkan kamera haha..... 

Sambil sambil tu mencari kebenaran Betul ke Air Pasang Pagi Surut pukul 5? Masa ni petang, mak tengok air laut macam tengah pasang jer....

22 comments:

  1. ala2 model gtu..pusing belakang..hihi

    ReplyDelete
  2. Merenung jauh nampaknya tu..
    😎😎
    Air pasang malam..surut pkl 5 pagi kot..hihi..

    ReplyDelete
  3. Canteklah nom pemandangan tepi laut tu lebih2 lagi ada model yang menunggu air surut pukul 5 ni.

    ReplyDelete
  4. cantik kak nom..... sesuai sgt ngn tajuk tuh heheheh

    ReplyDelete
  5. wahhhh retis model ni.... heheheh.. lama mia tak ke sini...

    - Mia Liana -

    ReplyDelete
  6. gaya cover majalah nih gojes.
    cantek permandangan tu.

    ReplyDelete
  7. hai kak hai kak..
    lama saya tak datang sini :)
    sehat ke?

    ReplyDelete
  8. nyonya bangun pagi
    siram pokok bunga
    hihi...sambung

    ReplyDelete
  9. Pokok bunga melur
    Tanam tepi batas..
    Ha....sape lagi nak sambung.

    Mak, aku smlm nk tya sape yg amik gambar maka modelnya semua bagi belakang je tu?

    ReplyDelete
  10. itik bertelur ayam menetas ^_^

    tak macam air pasang jer tu...
    saya nampak ada bot tersadai hihihi...

    ReplyDelete
  11. Wah! tengok sunset keh tew...?

    ReplyDelete
  12. Hainom, macam merajuk jer tak pandang camera hee..hee..

    ReplyDelete
  13. wah mak g PD...bestnye....sesekali makan megi best gak....

    ReplyDelete
  14. surut kul 5 pagi kot mak? kul 5ptg jadi apa?

    ReplyDelete
  15. Dekat pun tak pe nom janji pi makan angin

    ReplyDelete
  16. Hahaha.. Air pasang pagi..surut pukul 5ptg kot mak😂😂

    ReplyDelete
  17. Sekarang ikut suka jer laut nak surut Nom hahaha..
    Janji pukul 5.. pagi petang pun boleh :D

    Hang nak mandi ke Nom..
    Tunggu air pasanglah baru best mandi :)

    ReplyDelete
  18. x tau la surutnya bila. x teror bab2 air pasang surut ni

    ReplyDelete
  19. entahla mak..nak kena bukak buku Sains..jiran sebelah mak ni nape tak muncul-muncul ni? busy benau

    ReplyDelete
  20. hahaha...mana la orang yg mencipta lagu tu dapat 'air pasang dalam surut pukul 5'

    ReplyDelete
  21. h aha ha... adoi lah. tak pernah aida terfikir utk berfikir 'air pasang dalam surut pukul 5' ha ha ha...
    iyer. sama ler. mesti beli maggi cup ni beberapa.
    kat umah xde selera. kalu kat hotel, ni la yg paling best kot :) ha ha ha...

    ReplyDelete
  22. maggi tu kadang memang menggugat tak kira umur hahahaha. dah tu lagu air pasang surut pukul 5 tu tipu jela selama hari ni ye?

    ReplyDelete