Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 6 March 2017

Projek Drama Queenlah sangat

Salam Isnin ....

Dah....dah.....dah....... jangan ngengada sangat nak memblues hari ni. Dah sedap sedap bermalas malasan semalam, hari ni nak sambung malas pulak! Amboiiii......banyak cantik!


Dah tau dahhhhh...... Korang dah jemu tengok muka mak kan! 

Majuk ah....ah..... kalau macam ni.....

Tak pe ar...... tak jadi majuk! Projek Drama Queenlah sangat!hihihi.....

Selamat bekerja korang! 
Moga setiap inci kebaikan yang korang laburkan untuk menggembirakan orang orang sekeliling akan dibalas ganjaran yang besar oleh Allah......


25 comments:

  1. apa ni main tnjuk belakang jer..haha

    ReplyDelete
  2. UIkssss...
    Selpi punggung nampak anak beranak tu hahahha..
    Nampak benor hang dah kekeringan idea kan nom..
    Tapi ok lah pada tak ada entri :D

    ReplyDelete
  3. Mana drama queen nye.. Hihi..
    Cantiknya view pantai..
    Pantai mana ni kak?
    Amiinn.. Suka dgn doa akak di perenggan terakhir tu..

    ReplyDelete
  4. drama queen satu pameli ni mak, kemain yang tudung biru tu kan siap bawa topi tu jalan2 tepi pantai..mesti macam diva hehehe

    Aamiin..terima kasih atas doanya mak

    ReplyDelete
  5. xhabes cerita klu gini ni. hehehe

    ReplyDelete
  6. amboi...tayang muntut masing2 nampak nyer... :)

    ReplyDelete
  7. menarik entri ni :) ha ha ha...

    ReplyDelete
  8. nsbla gambo nih tak jd 18sx, nsb tak nmpak bentuk punggung hhehehhe

    seronoknya dia, asik tunjuk gambo tepi pantai je

    ReplyDelete
  9. amin....sronoknye mak jenjalan mana tu....

    ReplyDelete
  10. Pandai sungguh family ni berselfie...tunjuk belakang pun penuh dramatik.

    ReplyDelete
  11. Hamboiiii.. sporting sgt anak beranak.
    reramai selfie bontot.
    kemain sgttttt.

    ReplyDelete
  12. ooo..depan sket tu yang ada jambatan kita boleh seberang pegi pulau kecik tu..kan,...hihi,cute la lentok pakJilap kat pic no.2 tu :D

    ReplyDelete
  13. pantai mana ni mak? kenapa semua posing belakang ni. hihi

    ReplyDelete
  14. Tunjuk punggung plak, Hainom LOL! Monday blues tak boleh lari :(

    ReplyDelete
  15. drama je mak tu...love last photo..

    ReplyDelete
  16. Hamboi.. drama queen sungguh tu..

    ReplyDelete
  17. hahahahaha alah kak nak acah2 candid pula kan

    ReplyDelete
  18. hahahaha~ nih nak tunjuk ape sebenarnya nih ? hakak dah fikir bukan2 ni..

    ReplyDelete
  19. Hahaha.. Comeyy je snap pic mcm ni... Semua sporting tu.. Ideaaa sape ni pose drama queen ni😂😂😂??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idea anak anak dara Lya..... mak paknya follow aje....Layannn

      Delete
  20. Selamat bermalas2an eh selamat bercuti.

    ReplyDelete
  21. Sporting mak paknya layan karenah anak-anak.
    Psstttt... Drama queen dah habis ler... ganti dia bidadariku huhuhuuu...

    ReplyDelete
  22. cantik gambar. pakai iPhone ke? ihihihhi

    ReplyDelete