Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 9 August 2017

Roti Canai Kari Kambing

Salam Rabu....

Bekfes luuuuu...... Roti Canai Kari Kambing, kedai melayu. Kawan jiran belanja. Dia selalu makan kat sini, katanya roti canainya lembut sampat ke malam!  

Oleh kerana kawan jiran yang belanja, mak makan roti canai sekeping je, buat buat cukup haha... Roti canai sedap, kari pun sedap alhamdulillah..... 

Tempat korang, berapa Rm sepiring kari kambing mcm ni? 

Terima kasih kawan jiran bertudung biru! Moga murah rezeki mu....

28 comments:

  1. sedapnyeee kari kambing tu..

    ReplyDelete
  2. pada hal tak cukup sekeping tu kan mak...hahaha kalau saya memang tak cukup sekepinglah

    ReplyDelete
  3. HAHAH! buat-buat cukup yer. Balik singgah makan mana2 tak? Sedapnya kari kambingggggg...hohoho

    ReplyDelete
  4. lenkali kite pi sana lah kak nom yek... terliur lak nengok kari kambin tu

    ReplyDelete
  5. Sedapnya...teringat masa makan roti canai kari kambing dengan family...meriah gitu =)

    ReplyDelete
  6. Oh, rupa2nya jiran yang belanja. LL ingatkan Hainom masih tengah sawan entri masakan, so masak kari kambing dan buat roti canai plak wahahaha!!! Eh, Hainom, roti canai satu keping mana cukup? LL sekali bantai kurang2 dua keping.

    ReplyDelete
  7. Murah sungguh rezeki Mak ye, sampaikan kawan jiran Mak pun belanja Mak ye :p

    Saya kalau roti canai sekeping pun cukup dah. Saya prefer nasi lemak.

    ReplyDelete
  8. Malu ek. Rugi arr malu. Kalo tak dah tentu kenyang smp ke tengahari, mwehehe.
    Kari kambing, aku tak makan mak. Ada sekali tu pegi kenduri, aku ingatkan Kari lembu, nasib baik aku amik kuah sikit, dagingnya sikit, tapi nasi yg kena kuah tu aku tkleh makan pun, kuat sangat rasa kambingnya.

    ReplyDelete
  9. sedapnyer kari kambing... yumyum

    ReplyDelete
  10. Jiran saya tak pakai tudung.
    Dia pun tak akan pakai tudung.
    Tak pernah beli tudung.
    Tak ada niat dia nak pakai tudung.
    Saya pun tak suruh dia pakai tudung.
    Sebab
    Dia orang cina.

    ReplyDelete
  11. Ya allah kak sedap nyerr la haiiii

    ReplyDelete
  12. tak pernah makan lagi roti canai kari kambing cicah... macam sedapppp ja tengok =)

    ReplyDelete
  13. baru nak tanya, cukup ke sekeping mak? saya yang keding ni pun at least 1 setengah

    ReplyDelete
  14. huih..susah nak jumpa ni..roti canai dengan kari kambing...

    ReplyDelete
  15. Adoiii.. pepagi i tgk ni tau.. rare ni roti canai kari kambing. selalu dal je makan.

    ReplyDelete
  16. Weyh, jangan cerita makanan aje! Berilah alamat kat mana. Katanya berjiran, dah tentu-tentulah kat kawasan berdekatankan!

    I tak makan kambing so I tak tahu berapa harga kari kambing kat kawasan sekitar jajahan I, wokey!

    ReplyDelete
  17. Tak pernah lagi makan kari kambing cicah roti canai...
    Apatah lagi nak share harga..

    ReplyDelete
  18. Kalau kat tempat SB, canai sehengget, tambah kari kambing adalaa dalam 5-6 hengget.

    ReplyDelete
  19. Sedapnya kat mana ni!! Kambing mmg fav killa. Tmpat killa kari kambing roti sekeping dalam rm7 gtu la kedai mamak lamaa sebelum merdeka dah ada hee

    ReplyDelete
  20. fuhhh sedap tu. kt mana akak mkn. mesti dlm hati tak cukup lg roti canai hehe

    ReplyDelete
  21. Ala.. Ala.. Nape asyik nampak entry makanan je nie.. Huhuhu..

    ReplyDelete