Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 20 September 2017

Korang yang mana?

Salam Rabu....

Korang yang mana?  Ceritalah sikit.....


Nombor yang mana pun sejarah percintaan korang , itu semua telah ditentukan Allah. Yang penting macamana kita mengemudikan rumahtangga kita untuk menjadi keluarga yang sakinah dan mawaddah....



32 comments:

  1. No 1!! Tapi dari kolej.. kira sekolah lah tu kan..

    ReplyDelete
  2. no.3 tapi tak tahulah nak kata bercinta ke tak, rasa macam gitu2 je hahaha

    ReplyDelete
  3. rasanya xde satu pun yg diatas sama dgn situasi akak...biarlah rahsia ..

    ReplyDelete
  4. Ira no 2.. Haha.. Tp tak sampai 3 tahun bercinta..

    ReplyDelete
  5. Mrs. A no 1.
    Sesungguhnya Allah sebaik-baik perancang.

    ReplyDelete
  6. Zaman akak...no 3. Hahaha...tapi alhamdulllah dah masuk 30 tahun pun.

    ReplyDelete
  7. No 2 kak. Less than 2 years kahwin terus.

    ReplyDelete
  8. haiiiiiiiiiiiiiiii
    kita no. 2
    eh kita lama tak berblog apatah lagi BW
    terkejut awak komen kat blog kita yang awak ingat entry lama kita....i am soooo suprise!
    kuatnya ingatan awak....keep in touch!

    ReplyDelete
  9. Antara nombor 1 & 2 (1.5 kot 😂)
    Tak la dari zaman sekolah.
    Tapi tak la 2-3 tahun jer.
    Around 5 tahun berkawan baru kawen.
    3 tahun PJJ. Heee

    ReplyDelete
  10. No 2. Tapi taklah bercinta sebenarnya. Sebab masa kenal masing2 dah ada 'teman tapi mesra'. Bila dah putus masing2, dalam beberapa bulan kot terus kahwin...hehehe

    ReplyDelete
  11. mana boleh cerita....mestilah rahsia hahahha


    assalamualaikum ahkak Hainom Okjer

    apa khabar sihat?

    sesat alamat ke blog akak ni haaa....maafkan la yer...lama tak sampai... :) :)

    ReplyDelete
  12. saya tak ada dlm kumpulan yang 5 tu. tambah lagilah.

    ReplyDelete
  13. alamak.. 2 jawapan boleh tak? bercinta dari zaman U dalam 2-3 tahun, pastu kawin kikiki

    ReplyDelete
  14. Uish Mak kena sawan cintan cintun pulak ke? Hahaha...

    ReplyDelete
  15. no 2... yang dengan husbandler.. yang ex dulu2 cinta2 tak kawen2...

    ReplyDelete
  16. CH lebih kurang no 3 tu nom..
    Kenal 1 bulan..
    Tunang 3 bulan..
    Pastu terus kahwin..
    Itulah aturan Allah kan..
    Semuanya sempurna..
    Untuk CH yg tidak sempurna ni..😌

    ReplyDelete
  17. Biarlah rahsia...
    Sambil menyanyi nyanyi lagu datuk siti...

    ReplyDelete
  18. Ntah laa Mak Nom tak tahu mana satu yang pasti kenal tapi tak bercinta pastu berpisah bertahun-tahun jumpa balik lepas putus cinta dengan orang lain terus kawin..

    ReplyDelete
  19. Buat masa ni satu pun takda sis. haha. sobs2

    ReplyDelete
  20. Saya nombor 1. Tapi masa dekat UiTM. Moga jodoh kita berpanjangan sampao ke syurgalah hendaknya Okje...

    ReplyDelete
  21. bru no 2 akak tp duit tak cukup lg nk kawen

    ReplyDelete
  22. Acah-acah nombor 2 lah tapi tak berapa betul juga. Saya kenal setahun lebih aje dengan HD, terus kahwin. Sebab yang no. 1 tu kenal sejak di bangku sekolah menengah sampai ke habis universiti, acah-acah lakibini lepas tu tak jadi! Dah, tak mainlah bercinta lama-lama lepas tu. Dapat aje, you love me, I love you, okeylah kita kahwin! Habis cerita!

    ReplyDelete
  23. LL tak ada nombor pulak. Bercinta bertahun2, tak kawen2 wahahahaha!!

    ReplyDelete
  24. aida no 1.
    tapi tuka skit.
    dari universiti, lepas spm :)
    sebab sebelum spm iolls tak berchenta...

    ReplyDelete