Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 25 October 2017

Sayang, Maafkan Aku

Salam Rabu.....

Hai korang..... sesekali teringin jugak nak layan lagu jiwang weyh. Lagi lagi kalau tengah merajuk. Macam terasa rasa je Pak Jilap hanto lagu ni  hahaha...... Haish, kalau dah namanya pompuan, remaja ke senja ke, sawan merajuk tu tetap ada oi haha.... 

Sapa pernah dengar lagu anak Saleem, Syafiq Farhain ni? Sayang, Maafkan Aku. Sebijik ko suara dia dengan Saleem part part yang sengau tu. 

Mak memang minat lagu lagu Saleem. Lagu lagu dia best woo...... Kalau tengah frust dulu dulu, dengar lagu Saleem, memang boleh meraunglah ........

Tapi mak tak pernah frust. Korang pernah ehhhhhh!! hihi..... 





24 comments:

  1. amboi kak xpernah frust.. mesti pak jilap setia pada yg satu ni. Kita setiap masa frust..haha. tp xsempat nak lyn lagu jiwang..layan mata jer lbih..pnat kerja..haha

    ReplyDelete
  2. mmg lah penah dgr lagu nih kak nom, i mmg minat layan lagu jiwang karat nih

    mmg sedap sore nya, tp sore salim sedap lg lah... almaklum dia dh lama nyanyi kan... moga pertelingkahan anak beranak tu akan berbaik jgk lah yek... msti lg best kalau dpt dgr bapak ngn anak nyanyi berduet gitu

    ReplyDelete
  3. Merajuk dengan pak jilap ya...ntah apa lah yg dirajukkan.Yalah kita ni perempuan kan dah tentu sensitif kan.Akak baru 2 hari lepas merajuk dgn abng tapi tak sampai sejam pun dah pulih ....dh tua2 ni nk merajuk sangat pun macam menyampah pulak dgn diri sendiri...hihii.

    ReplyDelete
  4. Kikiki.. Pernahlah frust sekali dua masa zaman sekolah dulu.. Hehehe..
    pernah dengar lagu ini.. Tapi tak tahu siapa yang nyanyi.. sedap..

    ReplyDelete
  5. Acik ni sejak dah senja ni nom dah pencen pun..tak de isu yang nak di rajukkan nom

    ReplyDelete
  6. Keh..keh..keh..nostalgia kan kak? saya dulu pun layan juga. Masa sekolah dulu ada buku lirik tau. Siap dengan corak awat larat lagi uuuu..hahah! untunglah Kak Nom tak pernah frust. :) Semoga berbahagia yer kak!

    ReplyDelete
  7. LL kurang gemar lagu jiwang. LL suka lagu rock yang kreeeng....kreenenggg...gitu. LOL!

    ReplyDelete
  8. amboiiii sahabatku, jiwang weyhhhhh

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah...tak pernah frust.
    Tapi bila dengar lagu saleem zaman dulu2 memang boleh bergetar jiwa...haha

    ReplyDelete
  10. Oh..ni lah anak saleem tu ye. X pernah dengar lagu ni mak. Dah malas nak jiwang2 ni. Asyik frust je. Haha

    ReplyDelete
  11. Suara lebih kurang Salem juga kan.. mmg berbakat diq

    ReplyDelete
  12. Owh, ni ke lagu anak dia?
    Pernah dengar lagu ni kat radio..
    Tapi sekadar dengar aje laa...
    Tak pula nak cari penyanyi nyer..
    Nasib baik mak up entry ni..
    Bertambah la sikit gosip dunia hiburan... kikiki
    Tapi anak salem ni, ada uniknya sendiri...
    Boleh pergi jauh ni..

    ReplyDelete
  13. ni ada kes dgn pak jilap ke mak? takpe la tu saling memaafkan ya dak?

    ReplyDelete
  14. Sebab sama suara ngn bapak dia lah tu sebabnyer bapak dia marah sangat kat melodi tu..

    Apa nak buat..dah kurniaan Tuhan...rezeki masing2 kan.

    Tapi KN pun mmg minat dengar lagu2 Salem ni..syahdu, mengusik jiwa.

    ReplyDelete
  15. Tapi lebih sedap suara salem nom..
    Mungkin dah lama menyanyikan..

    Oh gaduh ke anak beranak ni😯

    Jamal dgn anak nya Osama yg bagus tu..
    Sporting giler..

    Awat hang merajuk nom..
    Tak yah lah dah senjakala 😁😂😂

    ReplyDelete
  16. Sesekali layan lagu jiwang dapat hilangkan stress.. ;)

    ReplyDelete
  17. Untunglah mak Nom x pernah frust.. LZ frust sampai menonggeng, hehehe x senonoh gurau jer tau..

    Inilah lagu anak Saleem yg hot tu?.. Bebila blh dgr..

    ReplyDelete
  18. Tak pernah dengar lagi lagu ni. hihi

    ReplyDelete
  19. tak pemah dengar lagi sis..aah lah sebijik suaranya...

    ReplyDelete
  20. Suara dia ala2 saleem versi muda gitu. Mia pernah frust zaman cinta monyet dulu 😂

    ReplyDelete
  21. Ni dah kenapa?

    Geli geleman baca tajuk. Kalau dah senja-senja nan indah ni Mak letak tajuk geli-geleman, memang berdiri bulu romaku tau! Hahaha!

    Tau suara anak Saleem ni macam suara bapaknya sebab pernah terdengar dalam radio. Lagu-lagu Iklim dulu memanglah syok dengar. Rasa macam lagu-lagu tu dibuat khas untuk kita tau. Huhaaa...

    Yalah, tak pernah frust. Tapi dengar juga lagu-lagu yang frust menonggeng ni. Peliklah Mak ni, jiwa kacau gak masa bercintan-cintun ngan PakJilap ek!

    ReplyDelete
  22. Lebih minat lagu2 60an.
    Lagu Iklim pun layan jugak.

    ReplyDelete
  23. dop pernah dengar gi.. okay nak pi dengar. ala-ala Saleem gituu hehe..

    ReplyDelete