Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 24 January 2018

Penyamun Tarbus

Salam Rabu.....

Hari ni si bongsu ada koko, so maknya bolehlah bersantai santai depan laptop sampai petang. Harapnya hari ni taklah hujan ditengahari macam semalam, dahlah hujan, sejuk.......  takut orang tu senyap senyap dah terbongkang atas sofa je hihi.....

Kejadian 4 minggu lepas.....
Kalau korang rasa brilliantlah sangat, cuba teka Pak King bawak apa??.....


Dah macam Penyamun Tarbus ek haha.....


26 comments:

  1. main teka teki la plk akak ni..haha.. skali tgk macam cadar tapi 2x tgk mcm telekong sembahyang. eh macam salah jer semua..:)

    ReplyDelete
  2. Alamak.. nak kena teka ke kak.. hahaha.. tak pandailah nak main teka-teka..

    ReplyDelete
  3. tarbusnya mana mak?? itu pak king bawak apa ye..sejenis kain cadar gamaknya hahaha tapi mesti spesis kain nih

    ReplyDelete
  4. Akak ingat nk cite pasal penyamun ...kesian pak jilap tu dikata penyamun tarbus...melampau hainom ni...hihii.
    Nak teka?...tak tau lah akak ,dlm plastik tu tak nmpk klu.

    ReplyDelete
  5. Semalam hujan lebat, hari ini nampaknya cerah (tapi tak tahu juga kalau hujan akan turun nanti).

    Hari ini si bongsu kakcik segak berpakaian pegawai kadet bomba siap dengan kasut berkilat...hahaha

    Pak King bawa apa tu? Takkan karpet kot...

    ReplyDelete
  6. borong mcm pan ala2 tefal ke...ataupun kipas hehe..tkpun lampu

    ReplyDelete
  7. Mcm cadar jer..xpon langsir....ngeee......

    ReplyDelete
  8. Erm... tak pandai nak teka... baju kot

    ReplyDelete
  9. wahhhh shopping sakan..

    Tahun baru ni mungkin nak tukar cadar baru kot..

    ReplyDelete
  10. apa yek.... bgtau je lah kak nom, ptg2 ni otak lembs skit nk mikir teka2 nih

    ReplyDelete
  11. Hmmmmm...macam kipas lah, Hainom. Ada hadiah ke kalau teka betul? hee... heee...

    ReplyDelete
  12. nampak mcm ada image yin yang kat plastik tgn kiri tu.
    tuala??? ha ha ha
    byk benau la tuala memborong nyer.

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum Mak..sorry lama kita tak singgah sini.
    Beli kuali dan periuk baru ke tu?

    ReplyDelete
  14. Malas ah main teka2 ni, bukannya ada hadiah, ke ade, adehhhh...Tak kuaso nak teka mak oii.

    ReplyDelete
  15. Bawak dua plastik bag warna merah.
    Dalamnya misteri.

    ReplyDelete
  16. eeee... teka2 pulak.. ingat mak nujum ke.. ke kain langsir.

    ReplyDelete
  17. Maca berat je nampaknya tu kak. Kalau suruh teka macam2 jawapan boleh bagi. Nampak macam berkotak2 je tu. Mesti set kelengkapan dapur kot tu kak.

    ReplyDelete
  18. Oh! ni ke yang kain kapan tu ngeh! ngeh! ngeh!
    Ni kalaa Mrs. A teka jawapannya adalah langsir.

    ReplyDelete
  19. kita dah baca entri terbaru so dah tahu la..kain kapan kan :-)

    ReplyDelete
  20. Hihi.. Da tau la jwpnnye sbb baru je baca entry terbaru.
    Bnyk juga ye. Gigih pak king membawanya.

    ReplyDelete
  21. Ohhh ini lah penyamun tarbus..
    Dah tahu dr entri yg atas tu..

    ReplyDelete
  22. Tak sangka dalam plastic bags itu kain kapan..
    Macam baru balik dari borong langsir raya..

    ReplyDelete