Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 15 February 2018

Sanah Helwah dear Darling

Salam Khamis korang...

Apa khabar korang??  Moga semuanya sihat sihat belaka..... mak tak berapa nak sihat, sedikit selsema. Gatal weyh dalam tekak, dalam telinga ni. Kalaulah tangan ni boleh mencapai sampai dalam tu, dah lama buat, tapi apakan daya, hanya mampu menggaru guna anak tekak je?  Eleh..... macam tak biasa, korang pun pernah buat jugakkan hihi....

Hari ni bezday Pak King. 
Tapi tulah tu..... nampaknya tahun 2018 ni tahun kedukaan bagi Pak Kinglah.... Sambut bezday tanpa insan yang bernama ibu. Abah pulak masih di ICU lagi huhu....

Dah jadi kelaziman di hari hari istimewa mak dan Pak King......



Walau hadiahnya tak besar, kecik pun jadiklah, walau harganya tak mahal, murah pun memadai..... tapi tetap ada sesuatu untuk menggembirakan si dia di hari istimewa sebagai kenang kenangan....  Geli tak mendengonya?  hihi......... . 

                 


Sanah Helwah buat Cinta Hati ambe, Pak King...... moga Allah panjangkan umur abang dengan keberkatan, diberikan kesihatan yang baik, direzekikan dengan nikmat masa dan kelapangan untuk terus dapat menambah amalan dan sentiasa dilimpahi rahmat dan kasih sayang Allah. Moga Allah datangkan perkara yang baik baik buat abang, hari ini, esok dan selama lamanya.



Moga Allah terus memberi peluang untuk kita meniti hari tua bersama sama .....

30 comments:

  1. gmbr berdua tu kalah fatzura hehe..happy birthday utk Pak King..smoga sihat slalu dan berbahagia disamping isteri and ank2 tercinta

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir utk pak king hainom,semoga tabah lalui hari2 . dukanya.
    Pasangan yg sweet sentiasa bertukar hadiah.Kesembuhan abahnya mungkin jadi hadiah yg berharga.

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Ulangtahun kelahiran Mr King...semoga terus berada dalam rahmatNya bersama keluarga tercinta. Aamiin...

    ReplyDelete
  4. HB buat En suami.
    Semoga kekal bahagia selamanya.
    (kabeh biru)

    ReplyDelete
  5. alolo..sweetnya akak..apa2 pun hepi bestday pak king..:)

    ReplyDelete
  6. Happy birthday Durian King. Eh! silap..Pak King la. HAHAH! semoga ALLAH S.W.T merahmati usia Pak King. Selamat bercuti Mak Queen sekeluarga. Muahhsss~~

    ReplyDelete
  7. Aamiin untuk DOA Mak tu.

    Bab ucapan tu tak goli, bab gambo tu fuh tak menahan. Ala2 hero Hindustan Mak ooi :,D

    ReplyDelete
  8. Hepi bezday sanah helwah kt yourlaling ek.. Moga kekal bahagia hingga ke anak cucu, hingga ke jannah..in shaa Allah yeak mak.

    Gmb bawah tu kt mane, besau pokoknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekat Tg Emas Muo aka Bandar Maharani mak ......Pokok antik gamaknya kan ..... batangnya pun dah besar beberapa pemeluk tu

      Delete
  9. nak wish jugak la. happy birthdayyyy

    ReplyDelete
  10. happy belated birthday pak king.. sedih la ibu takda. akak email alamat kt sini amaninamads@ymail.com

    ReplyDelete
  11. Amboi, Hainom. Posing macam dalam filem Hindustan. Ada nyanyi2 kat bawah pokok ke?

    ReplyDelete
  12. hehehe
    sweet
    happy belated bday buat Pak King
    semoga sentiasa berbahagia

    ReplyDelete
  13. wah...siap tema - kaler biru gitu! Biru...romantis!

    ReplyDelete
  14. salam hainom ..
    hepi belated besday utk lanang mu ..
    hepi bareng2 neng akar besar tu ..
    pokok ada ada kenangkan ke nom ..
    nyong wes ngawey entri baru

    ReplyDelete
  15. happy belated bday pak king hehe

    ReplyDelete
  16. Suka tgk mak & pak king ni..lomantik lorrr, rajin pak king melayan amik gambo,klu kita ni ontahlah hehehe. .

    Ok sekali lagi diucapkan sanah helwah pak king, moga yang baik2 aje yg datang dihari2 mendatang. Terus berbahagia bersama isteri tersayang

    ReplyDelete
  17. Sweet nye hainom ngan laling nyer.. bersemut skrin henfon Annur tau..ahaks!
    Hepi belated besday untuk Pak King awak ye!
    Moga bahagia till jannah.

    ReplyDelete
  18. Happy belated birthday pak king.
    Semoga Allah perkenankan segala doa akak utk pak king..
    Semoga diberikan kesihatan yg baik, dilimpahkan rezeki yang melimpah ruah lagi berkat, semoga bahagia sampai dalam syurga..
    Aamiin..
    Semoga diberikan kesembuhan buat abah mertua akak.. Aamiin..

    ReplyDelete
  19. Sanah helwah pak king hainom..
    Wah bergambar dah mcm filem hindustan tu nom..
    Ngamlah hero heroin ni 😂😉

    ReplyDelete
  20. Selamat hari lahir buat Pak King... moga sentiasa diberikan kesihatan tubuh badan dan rezeki yang melimpah ruah. Amin...

    ReplyDelete
  21. Gambar berdua tu mmg sweet sanngggaaattt!happy birthday buat pak king ye.moga dilimpahi rahmat dan anda berdua berbahagia hingga ke syurga firdausi

    ReplyDelete
  22. Happy bestday...moga kasih sayang sentiasa menjadi ikatan cinta ke syurga :)

    ReplyDelete
  23. Oh so sweet tahap potong kaki ni Kak Nom, hehehe gurau.
    Happy belated birthday to Pak King..

    ReplyDelete
  24. Jeles betullah bila tengok couple ambik gambo beromantik romantik. Jap lagi nak ajak cik abang kita ambik gambo lah

    ReplyDelete
  25. Sweetnya kak.. Sanah helwah buat pak king ye.. Semoga kuat melalaui dugaan Allah..

    ReplyDelete
  26. one thing about pak king. he was so sporting.
    mek gambo gaya memcm. menarik. sporting sgt.
    mr.asben aida???
    mostly dia takkan layan ajakan bini dia ni nak bergambo santai.

    ReplyDelete