Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 26 April 2018

My kakaks semommy sedaddy....

Salam Khamis.....

My kakaks, semommy sedaddy ......



Umur kakak duduk dari kiri.... 72, 69, 64 dan umur si bongsu ? Dah tentu, Biarlah Rahsia haha..... Kakak mak pakai tudung bawal oi !! Adik dia memang selalu ketinggalan pesen..... tudung lilit dari zaman dulu sampai ke sudah ! hahaha...








19 comments:

  1. awet muda la kak..hihi.. cer bagi petua skit. kita yg tak berapa nak remaja ni jenuh belek muka pagi2..haha

    ReplyDelete
  2. banyak kut beza umur kakak-kakak hainom ye...dah macam mak dengan anak pulak...

    ReplyDelete
  3. semua nampak awet muda dan sihat. mesti dulu selalu makan ulam. share lah rahsia

    ReplyDelete
  4. Pergh!! akak memang awet mudalah..

    ReplyDelete
  5. Bestnya lahai ada the kakaks tiga orang giteww...
    Terbaiklan kakaks boleh outing lagi...

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.
    Semoga sihat2 berpanjangan semuanya.

    72, 69, 64, 34...aww

    ReplyDelete
  7. Jauh beza usia Nom dengan kakak2 tercinta... :)

    ReplyDelete
  8. jauhnya beza usia depa.. best nyaa

    ReplyDelete
  9. Beruntungnya jadi adek bongsu,ramai pulak kakak.Pasti dusayangi.
    Nampak semuanya awet muda jika dibandingkan dgn usia.Nanti hainom dh warga emas pun pasti cun spt skg .

    ReplyDelete
  10. Besar perbezaan umur antara Hainom dan kakaks, ya. LL ni takde kakak sebab LL is the kakak. hah..hah...

    ReplyDelete
  11. nampak awet muda semua nya walaupon berusia.. nak juga tahu rahsia nya

    ReplyDelete
  12. Kakak umur dah 70 plus? 60 plus. baya my parents ahh

    ReplyDelete
  13. kakak2 akak lg tua dr mak abah dana, akak nom dh msk 50 ke? belum kan.... jauh jgk jarak kak nom ngn akak2 yek... pttlah adik bongsu manja

    ReplyDelete
  14. Kakak yg sulong ke umur 72 tu nom..

    Skrg tudung bawal dah kembali semula..
    Skrg ada batu pulak..

    ReplyDelete
  15. jauh beza ye umumr kakak2 kak hainom...yela akak pn maintain awet muda

    ReplyDelete
  16. sama la kita.
    4 beradik pompuan.
    kakak-kakak aida, shawl tak pakai, bawal apatah lagi.
    diorang maintain tudung awning lembut yg labuh :) ha ha ha ha
    aida dan adik ajer la maintain bawal hitam, bawal emas, bawal ijau, bawal, bawal...

    ReplyDelete
  17. Ada apa pada umur klu orgnya sentiasa awet muda .. 😅

    ReplyDelete
  18. Semua nya comei comei belaka 😃😃

    ReplyDelete
  19. amboi3 si bongsu tu berahsia pulak dia ye..beza jauh juga ye umur mak dari kakak2 tu, tapi semuanya comel2 tu

    ReplyDelete