Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 15 January 2014

COMEI hape!

Salam Rabu....

Termenung sana termenung sini....... dah kehabisan modal nak buat entri!
Layan  je lah gambar budak yang  Cik SueCik GeeMiaS Faezah dan Cik Rara kata 'comei' dalam entri ni.......

Comei hape kalau muka macam ni Auntie ? Opss ke Kakak? .....haha........

Emmmm.....masyaallah
Peace no war....
Ingat cantiklah tu....
Adik, sudah sudahlah....... janganlah buat muka macam ni lagi!!! huhu..... 

39 comments:

  1. hahahha..mmg comel bah TLBD ni kak... suka buat muka mcm tu..sama lah Pae tu ha...
    canti mcm ibu nya ni...hehe

    ReplyDelete
  2. ayunyer kakak dia yg kat belakang tuu..nape mak dia kurang cerita pasal kakak..ehe..TLBD..jgn begambar camtu lg ye..tak comey...seram... hihihi..jgn marah

    ReplyDelete
  3. hahhaa comel lah tu.. kalau siyesss je karang langsung tak comel pulak ;p

    ReplyDelete
  4. hahhahaha tepanjat nengok gambar mula2 tuh

    ReplyDelete
  5. budak2 buat muka memang nampak comel..emm comei sangat !

    ReplyDelete
  6. Kalau adik buat gaya macam tu memang tetap comel tapi kalau mak adik yg buah sah-sah lain jadinya kan adik kan..:)

    ReplyDelete
  7. pandai dia bergaya hahak, comey letew kak okje nih :)

    ReplyDelete
  8. apa tu adik?
    hehe..
    dh bsr jgn buat cenggitu lg ye..haha

    ReplyDelete
  9. hikhikhik.... comel.... nanti sama sama kita gelak...

    ReplyDelete
  10. Ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi, OKje.... ni mesti tiru aksi emaknya masa kecil-kecil dulu. OKje pun suka aje posing depan cermin cam tu kannnnnn.....opppsss.. masa tu takda se-mart-phone so takdalah buktinya, kannnnn :)

    ReplyDelete
  11. jgn tak tau, trade mark masa kini.. cam comel jer. cam cantik jer..

    ReplyDelete
  12. anak buat muka tang ni kompom comel..mak tak yah nak buat tang ni... oii takut!! hehe :D

    ReplyDelete
  13. hahah..mcm anak sayalah..suka buat muka pelik bila bergambar

    ReplyDelete
  14. lubang hidungmu menjadi pujaan hatiku , kata sudin ... heheheee

    ReplyDelete
  15. haha memasing pandai buat memek muka......adik tu kemain kan...

    ReplyDelete
  16. Hihi pandai ye buat mcm2 mimik muka

    ReplyDelete
  17. hahahahaha.. ini menurun perangai sape nih?
    hahahahaha.

    ReplyDelete
  18. hahahaha.... nakal+comey nih... alaa..layankan jer la gelagat dia.. bila dia dok diam2, sunyi pulak kan...

    ReplyDelete
  19. Agak2nya OKje sama jer seperti adik semasa kecik...kan...kan...kan...
    Kemana lagi tumpahnya kuah... :)

    ReplyDelete
  20. boleh geng dengan aisyah… suka posing dgn muka mcm2… kadang2 saya usik dia, "Kakak, kalau muka tu tak boleh betul balik jadi mcm tu mcm mana.. cannot u imagine your face like that forever?" Hahhaha, kesian Aisyah dapat mak yang suka menyakat...

    ReplyDelete
  21. Photogenic je saya tengok anak akak.
    Err.. ke potogedik?

    Haha. Gurau je.
    Dia comel okeh.
    Jadi dia posing macam mana pon, still terserlah aura kecomilan dia tu.
    Ikhlas dari lubuk jiwa yg paling dalam.

    ^^

    ReplyDelete
  22. Tetap nampak comel...mama dia jelez le tuh.....hehe

    ReplyDelete
  23. Comel bdk2 ok lgi, jgn mk budak sude...

    ReplyDelete
  24. adik tunjuk lobang hidung yer ..
    yg penting, tu sume tanda anak2 yg ceria ..

    ReplyDelete
  25. hahaaa. xlist ada jugak bahan buat saya tersenyum kak.

    terhibur kan nengok gelagat dorang. :-)

    ReplyDelete
  26. haha org klu comel buat macam mana pun comel..sbb apa comel?gen comelnya tu turun dr sapa?sendiri jawablah ok je..:)

    ReplyDelete
  27. hahahaaa...ne kalau zirafa nampak ne kompom lari lelaju ne..kohkohkoh

    ReplyDelete
  28. Hahaha..mcm2 adik ni...tetap comel tau...

    ReplyDelete
  29. hahahaha....memang comel apa OKje....yang paling best gambar yang last tu...ni mesti menurun bakat dari maknya..hehe

    ReplyDelete