Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 20 May 2016

Terakhir, Sufian Suhaimi

Salam Jumaat.....

Walaupun dah kilauan tapi sekali sekala melayan lagu Terakhir, nyanyian  Sufian Suhaimi ni best jugak tau. Lagi lagi kalau tengah merajuk hihi...... Nak harap dipujuk, memang taklah kan..... so dengar lagu ajelah, pujuk diri sendiri huhu.....

Cubalah dengar!! Best weyh...... mak suka!




26 comments:

  1. Salam Jumaat kak..
    amboii pepagi layan lagu ya.. haha.. best jugak pujuk diri sendri, klu sy kak bawa tidur & bawa membisu.. ahhaha

    ReplyDelete
  2. Sally dok ulang hari-hari OKje..hihihi

    ReplyDelete
  3. Ekau kona gak retis ni ye mak, aku tk sompek la nk tgk tv pun mlm sabtu ahad ajerk.
    Dah masak lunch ke?

    ReplyDelete
  4. Ekau kona gak retis ni ye mak, aku tk sompek la nk tgk tv pun mlm sabtu ahad ajerk.
    Dah masak lunch ke?

    ReplyDelete
  5. pepagi layan lagu..mak oii
    saya tak sompek nak dgr ni ha
    banyak benar nak dilayan pepagi ni
    nanti2 lah dgr ye, mak..

    ReplyDelete
  6. hamboi2 dia.... akak mmg berjiwa muda tau

    ReplyDelete
  7. sesekali dengo lagu2 jiwang camni memang layan kan mak...terbuai2 di buatnye...:p

    ReplyDelete
  8. Kanda ni penyanyi pun dah tak kenal yg baru-baru.
    Kalau ct nurhaliza kenallah..
    Jadi lagu-lagu ni payah dah nak dengar
    Bebudak pulak suka lagu inggeris teruslah kanda jarang dengar lagu2 ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. aida yg separa kilauan ni pun jarang da layan lagu penyanyi baru-baru.
      yg otai aje. dgr radio pun sinar.fm :)

      Delete
  9. alahai rajuk ke
    hihi,cecuba senyum

    ReplyDelete
  10. Kalau merajuk layan lagu jiwang ni mahu nya hujan pulak nanti...
    Akak pun tak kenal dah penyanyi2 muda ni cuma akak biasa dengar lagu ni kat drama tv petang .

    ReplyDelete
  11. Layan jangan tak layan, OKje..

    ReplyDelete
  12. Kenapa terakhir, terawal tertengah hehe saja je, mesti sedap ni sat sy dengarq na..:)

    ReplyDelete
  13. Amboi, Mak! Terpegun lagi sekali Kak Ton hari ni!

    AlQuran yang dapat hadiah dari suami tercinta tu mana perginya? Kata nak berlumba-lumba jadi johan qariah antarabangsa!

    Serius ni, Mak! Ingatkan Mak dah tak dengar lagi lagu-lagu macam ni. Rupa-rupanya sama aje kekdahnya kita ni ek, tak ingat usia. Hahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..
      CH nak tumpang gelak komen hang ni MD..
      CH baru nak komen gak ..
      Tanya al quran tu dah sampai juz berapa..
      Jadi tumpang komen kat sini jer lah ye..

      Nom..
      Tak yah nak merajuk bagai..
      Rajuk tak ada org pujuk lagikkkk..
      Sakit hati tau..😂😁

      Delete
  14. Memang best lagu..nie.. Tersuka lagu nie bila asik2 keluar je dlm citer Duda Terlajak Laris.. :0

    ReplyDelete
  15. salam jumaat Anom
    kesian nya sedang merajuk ke ni
    tkpe lah tkde yg pujuk biarlah lagu ni yg pujuk jiwa yg sedang berduka lara tu
    insya ALLAH lama2 tenang lah tu
    biasa lah orang yg kilauan ni mudah sngt terasa
    bercakap utk kaknoor jugak
    kadang2 tak boleh silap sikit cepat je terasa kan
    nak dengar lagu jugak lah..

    ReplyDelete
  16. Sesekali layan lagu2 jiwang camni terbuai jugak ... hilang rajuk di hati kannn..

    ReplyDelete
  17. merajuk nape nom?
    jgn la gitu...
    buat-buat la gi masak-masak, mesti ilang rajuk di hati tu.
    memasak ni kan salah satu terapi :) hi hi...

    ReplyDelete
  18. xleh nak dengar..net lembab

    ReplyDelete
  19. sapa ni okje ... nak dengar tenet cam siput sedut ... hehe

    ReplyDelete
  20. Amboi syahdunya..sy tak tahu pulak lagu ni.memang tak ikut perkembangan lagu2 terkini ni..retisnya tu pun tak kenal..klu kt youtube tu anak dara tu je la conquer tgok playdoh dia.hahaha

    ReplyDelete
  21. ala kat opis ni...karang jeles pulak member tengok kita tengah bersenang lenang dengar lagu.
    balik nanti kita cari lagu ni

    ReplyDelete