Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 12 July 2018

Shawl Munge Munge Aisy Veil by Amani

Salam Khamis....

Inilah namanya pompuan..... dah banyak tudung pun masih nak membeli tudung lagi. Kan Dana, podo waey perangai wong Johor ki hihihi..... Dalam bilik bawah rumah mak tu, penuh dah satu bilik shawl mak aje. Eh !!! Nampaklah sangat menipu hahahaha.... Tak delah penuh satu bilik tapi banyaklah, macam macam kaler ada. Tapi shawl mak ni , jenis shawl murah murah jer lah, shawl Ariani jauh sekali...... Ada sehelai tudung Neelofar tu pun Mrs A yang bagi hihi.... 

Tapi masalahnya mak dah berkenan kat satu tudung brand Aisy Veil by Amani ni hihi....

                              


Mak beli kat Jalan TAR masa bulan puasa baru baru ni. Akhirnya koranggg....... pergh! Ingat senang ke nak pujuk Pak King bawak mak ke sini!!!! Tau ajelah Jalan TAR tu macamana keadaannya. Umat manusia punyalah ramai kan! 

Lainlah Geng Lipis aka Umi Alya.... setakat Jalan TAR, SOGO tu macam tempat dia bekfes je hihi....

Berbalik pada kisah shawl double loop Aisy Veil tu, mak belilah seketul tudung jenis tu masa tu. Padahalnya kalau beli 2, boleh dapat Rm50. Kalau seketul harga dia dalam Rm29. Tapi bila memikirkan dah banyak soping shawl plain sebelum jumpa booth Aisy Veil ni maka mak pendamkan ajelah hasrat ..... Lagi pun mak tengok masa tu, kain dia macam jarang, pas tu macam jenis yang ringan sikit. So tak perlah....

Sampailah mak pakai tudung ni baru baru ni... eh... eh.... macam cantik terletak pulak mak rasa kat muka mak ni. Dan dan tu terus nak tambah koleksi hahahaha...

Eh sukalah pulak gambo ni sebab nampak kurus hihi.... Lepas ni ambik gambo mak nak duk tengahlah hihi....



Tapi tulah masalahnya....tengok IG, kedai Aisy Veil ni ada kat Melawati Mall satu, kat Kenanga Wholesale satu, AEON Setiawangsa satu, kat GM Klang satu. Semua tempat dia, tempat yang mak tak reti nak pergi sendiri. Dahlah jauh..... nak bersoal jawab dengan Pak King lagi .... Huh.... lupakan ajelah nampaknya. 

Baru ingat nak pakai shawl baru munge munge Sabtu ni pi rumah makcik Pak King, makan makan....... emmmm...








15 comments:

  1. Cantik shawl tu.. Memang sesuai sangat dengan muka akak..

    ReplyDelete
  2. Cantik je kak.. kena dgn akak

    ReplyDelete
  3. Yang sebenarnyakan, kan, kankannnnnn....
















    Sebenar2nya awak tu ayu, letak le tudung murah @ mahal, pasti ayu punya.. 😄

    ReplyDelete
  4. Eh betolla mak ko nmpk kurus kena kepit kt tengah tu, tapi mane boleh amik gmb bertiga, nnt sorg mati, ha ha.. Aiyok tak tau.. Hek eleh.. Caye ke, tak kan, saje je nak bagi pjg kit komen.. Tengok UA kemain jaaaaaauh komennya. .Ngelat dia.

    Takpe mak, jap lagi adala sesape kirim tu kang, al maklum mak kesayangan ramai lah katakan

    ReplyDelete
  5. cantik mak shawl tu, cantik terletak je..aah la mak nampak kurusss nanti lain kali boleh la amik gambar macam tu lagi

    ReplyDelete
  6. Mmg cantik tu nom..
    Bunga2 mmg semua pompuan suke😚

    Oh kat GM klang ada ye..
    Boleh gi tengok nanti..
    Dah dekat dgn rumah YY tu..

    Hang pakai baju hitam mmg nmpk kurus nom 😉

    ReplyDelete
  7. Melawati mall tu doket je dgn rumah kita Mak. Tapi sebab kita tak minat shawl, malaslah nak tolong belikan :p eh, tapi kalau mak sampai situ, rogerlah kita. Boleh lepaking dgn Mak king haha...

    ReplyDelete
  8. sgt cantik :)
    aida plak tak reti nak ber shawl.
    ber bawal ajer hi hi hi hi...

    ReplyDelete
  9. amboi cantik tu kak..bila akak nak blanja sy sehelai..haha

    ReplyDelete
  10. So Sweet HOKjer...
    Ha! mesti rasa ralatkan apsal la aritu aku tak beli dua ish! ish! ish! ha tak gitewww...
    Takpelah HOKjer... cer tengok balik sumer shawls yang ada mesti nanti kita rasa sebaliknya ;-)

    ReplyDelete
  11. lawa. lembut elok kainnya. orang yg pkai tu pn cantik sbnrnya.

    ReplyDelete
  12. Ana pernah beberapa kali masuk store Aisy Veil dekat MM tu tapi tak terbeli2. Berkenan dah berkenan tapi tu lah. Last2 beli kat jalan Tar je.puas hati.

    ReplyDelete